ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
hahahaha....you crack me up Nellak......godt spottet, flippet de ser ud som om den er frosset mens den gik........!
dok...... går du og fodrer de geder med køer eller heste???? Flot fisk igen.....kunne godt forestille mig den hapser til hvis man ik fjerner grabberne i tide....
Gad sgu fandme det var min kat som var der frossen.....den lille lort har lige skidt ind i børneværelset og min yngste søn har haft den i hånden og vist de til os konen som det var et skat han har fundet.......fy for helvede hvor ulækkert!!!!!
jeg har fået nok af de sataner......nu vil jeg hund fremover!!!!!!
LOL Toker de sku dejlige nok de børn , Når min søn ser mine hunde skide eller en lort fra dem siger han "FAAAAR , Ad" også brækker han sig hehe det er simpelthen griner det kan han slet ikke have .....
jeg var ihvertfald bange for at ryge igennem.......
søgte lige på rundt på google og det er rubjerg fyr det hedder.
her er nogel billeder (ikke nogen jeg har taget) fra 1992 som viser hvordan havet kommer tættere og tættere på og har ødelagt fyret, de huse omkring er helt væk idag......