What's new

νέος αγρότης ψάχνει, HELP plz....

νέος αγρότης ψάχνει, HELP plz....

kalimera ellines growers

edo kai treis evdomades ksekinisa tin proti mou kaliergia 8 futon THC BOMB http://www.marijuana-seeds.nl/THC_marijuana_seeds.html ta pragmata dixnoun na pigenoun kala oso kai anxotika,

san kalos protaris ekana tin malakia mou kai den proseksa oti to POWER ZYME tis hesi eprepe na to xrisimopoio 1-2 fores tin evdomada kai oxi kathe mera, me apotelesma 3 apo ta fita kitrinisan ta fila tous, over-fertilization pistevo alla an kapoio exei antitheti gnomi elpizo na mou to pei.

ta ergalia mou:
250 HPS POWER FLOWER
HESI STARTER KIT (power zyme, tnt complex,florasion complex,fosforos plus,root complex,supervit
6litres glastres,
xoros: 85x65x200

tis protes 2 evdomades itan 24/24 tin teleutea evdomada 18/6
ta potizo kathe mera 250ml nero.
19 mera to psilotero fito einai 38cm kai to xamilotero einai 25cm


Erotiseis
1) paidia exo anxothei me tis mirodies akoma de mpika sto 12/12 kai mirizei olo to spiti, pos na kalipso auti tin mirodia? poia einai ta kalitera ergalia?
2) o eksaerismos mou paidia einai tria megala parathira sto domatio pou ta anoigo poli suxna kata tin diarkia tis imeras einai ikanopoiitikos autos o tropos?
3) apo tis parapano plirofories pote pistevete tha itan i kataliloteri mera na to giriso se 12/12, tha eprepe isos na perimeno na ksexorisoun ta agorakia apo ta koritsakia?
4) paidia pistevete oti se auton ton diastaseon growroom xorane 8 futa? giati vlepo oti exoun arxisei kai strimoxnonte.

paidia einai to proto mou post oi apories mou katanikisan ton fovo mou na postaro, alla mou fenete oti einai para polles giauto opiadipote apantisi esto kai se ena mikro meros ton erotiseon einai ekseretika efprosdexti.

i proti photo einai 9 imeron kai i deuteri 18 imeron, de exo mpataries sti kamera gia na sas steilo mia poio ksekathari ikona simera sorry

P.S xairomai pou vrika ena elliniko forum pou asxolite me to thema, (elpizo na min eiste oloi mia sunomosia organon tis taxeos):muahaha: poli kali idea sunaixiste etsi.
 

Attachments

  • IMG_0036.jpg
    IMG_0036.jpg
    71.5 KB · Views: 47
  • IMG_0067.jpg
    IMG_0067.jpg
    68.5 KB · Views: 48

geomad

Member
kalimera ellines growers

edo kai treis evdomades ksekinisa tin proti mou kaliergia 8 futon THC BOMB http://www.marijuana-seeds.nl/THC_marijuana_seeds.html ta pragmata dixnoun na pigenoun kala oso kai anxotika,

san kalos protaris ekana tin malakia mou kai den proseksa oti to POWER ZYME tis hesi eprepe na to xrisimopoio 1-2 fores tin evdomada kai oxi kathe mera, me apotelesma 3 apo ta fita kitrinisan ta fila tous, over-fertilization pistevo alla an kapoio exei antitheti gnomi elpizo na mou to pei.

ta ergalia mou:
250 HPS POWER FLOWER
HESI STARTER KIT (power zyme, tnt complex,florasion complex,fosforos plus,root complex,supervit
6litres glastres,
xoros: 85x65x200

tis protes 2 evdomades itan 24/24 tin teleutea evdomada 18/6
ta potizo kathe mera 250ml nero.
19 mera to psilotero fito einai 38cm kai to xamilotero einai 25cm


Erotiseis
1) paidia exo anxothei me tis mirodies akoma de mpika sto 12/12 kai mirizei olo to spiti, pos na kalipso auti tin mirodia? poia einai ta kalitera ergalia?
2) o eksaerismos mou paidia einai tria megala parathira sto domatio pou ta anoigo poli suxna kata tin diarkia tis imeras einai ikanopoiitikos autos o tropos?
3) apo tis parapano plirofories pote pistevete tha itan i kataliloteri mera na to giriso se 12/12, tha eprepe isos na perimeno na ksexorisoun ta agorakia apo ta koritsakia?
4) paidia pistevete oti se auton ton diastaseon growroom xorane 8 futa? giati vlepo oti exoun arxisei kai strimoxnonte.

paidia einai to proto mou post oi apories mou katanikisan ton fovo mou na postaro, alla mou fenete oti einai para polles giauto opiadipote apantisi esto kai se ena mikro meros ton erotiseon einai ekseretika efprosdexti.

i proti photo einai 9 imeron kai i deuteri 18 imeron, de exo mpataries sti kamera gia na sas steilo mia poio ksekathari ikona simera sorry

P.S xairomai pou vrika ena elliniko forum pou asxolite me to thema, (elpizo na min eiste oloi mia sunomosia organon tis taxeos):muahaha: poli kali idea sunaixiste etsi.

hi alanogatos. :wave:

kata tin gnomi moy
o eksaerismos den eparkei .
prepei na exeis kapio problimataki me to ph
250 ml nero tin imera mporei kai na einai ok
omos protimo 1,5L kathe 3 meres na ta plimirizo.
tora
1) filtro anthraka stin eksagogi,ionistis efoson iparxei megalo problem opos les.
2)oxi
3)sinithos filo dixnoun otan ta giriseis 12/12 kai meta.
tora esei exeis 2m ipsos an ftasoun 70cm girnata.
4)tha diksei makari na einai ola koritsia kai na exeis epilogi...

edo eimaste bale foto.
 
geomad

thanks gia tin apantisi
tis foto tis evala gia na deis oti den uparxei sxediasmeni eksagogi apla anoigo to kalima pou xrisimopoio gia na iserxete aeras, fthiniariki lusi ksero alla de upirxe kaseri gia peretero eksoda, giauto pistevo oti to provlima tis miriodias an kai tora de vgainei ekso apo to diamerisma fovame oti se ligo tha arxisei na me prodidei.
ti provlimata pisteveis tha exo me tin eleipsei aerismou?
ti einai o ionisteis? kanei doulia? ksereis kanena sugkekrimeno montelo?
70 cm skeftomouna kai ego alla gamoto den kratieme na mpo sto flowering.
 

Attachments

  • IMG_0020.jpg
    IMG_0020.jpg
    63.6 KB · Views: 43
  • IMG_0021.jpg
    IMG_0021.jpg
    37.9 KB · Views: 46

geomad

Member
geomad

thanks gia tin apantisi
tis foto tis evala gia na deis oti den uparxei sxediasmeni eksagogi apla anoigo to kalima pou xrisimopoio gia na iserxete aeras, fthiniariki lusi ksero alla de upirxe kaseri gia peretero eksoda, giauto pistevo oti to provlima tis miriodias an kai tora de vgainei ekso apo to diamerisma fovame oti se ligo tha arxisei na me prodidei.
ti provlimata pisteveis tha exo me tin eleipsei aerismou?
ti einai o ionisteis? kanei doulia? ksereis kanena sugkekrimeno montelo?
70 cm skeftomouna kai ego alla gamoto den kratieme na mpo sto flowering.

koita oi idanikes sinthikes einai 25C trermokrasia kai 50%igrasia. an eisai ekei konta exeis elpides. eftixos den exo problima mirodion opote den exo idea apo ionistes..
krero omos ti einai...http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=125269 ...kati tetio
kai 70 mporei na einai konta apo oti eida ligo ta xaraktiristika... kane ipomoni kai tha antamifthis. to blepo na diskoleuei xoris eksaerismo giati stresaronte.
 
po po poli akrivos o ionistis re file mou poneses tin kardia.
koita ta eksaora pou koimounte etsi kai alios einai nixta, se ligo pou tha koimounte 12ora mexri tis 10 to proi diladi ta pantzouria kato, to kalima klisto kai elpizo na einai skotina

eisai euxaristimenos me ton ionisti sou ?
 
Kalos irthes alanogatos :tiphat:

Etsi opos se vlepo den nomizo oti tha kanis doulia filaraki, kalitera na stamatisis gia na min riskaris & pedevese adika.
Ta fita ine para pola gia afton to xoro.
Ean den exoun pisa skotadi 12 ores den tha papadiasoun ke tha girisoun se ermafrodita.
H mirodia pou exis tora den ine tipota, se ligo tha mirizi poli pxio endona ke idika sto telos tou flowering.

Sorry an se anxosa:wave:
 
file phllieblunt nomizw oti i sunvouli sou na ta paratiso einai pragmatika upervoliki kai epipleon apotharinei olous tous neous growers pou den mporoun na exoun ta panta sto growroom tous, profanos kai ta fita einai pola gia to 0,75 tetragoniko mou metro afou 9 fita ana tetragoiko einai to idaniko ego, espeira parapano giati anapofefkta kapia tha mou vgoun antres kai suntoma tha apeleutherothei xoros, aftos o mousamas pou vlepeis stin foto apo piso exei ependithei me leuko gialistero xarti kati pou diskoleuei to eksoteriko fos na perasei kai epipleon to spiti mou vriskete sti voria europi pou distixos einai sunexia sunefiasmeni.
 
Den se apotrepo file alanogate, sou leo pos exi to thema, oli imastan nei grower ala exis mperdepsi to neos me ton sovaro grower. Tora ean nomizis oti opxiosdipote me mia lamba ke 10 sporgia tha pari founda afto ine diki sou aposi ke tin sevome ala san ligo pxio embiros grower sou leo apla tin gnomi mou
gallery_28946_2438_554.gif
 
A

autojoint

filaraki an den valeis ena ionisti thaexeis sovaro prob afou den exeis e3aerismo na ta petas filtrarismena e3w, oso gia to mousama ftiaxto na min mpenei fos mesa an anapsis kata lathos tin lampa,aliws tha exeis afta p leei o phile



ps den myrizei tpt akoma
meta na se dw
 

tjo

life gardener
Veteran
... apotharinei olous tous neous growers pou den mporoun na exoun ta panta sto growroom....

kalos irthes alanogate sto forum..

ta panta sto grow room den ta exei kanenas mas..to thema einai
na exeis ta basika.kai basiko einai o eksaerismos.ta futa gia na zisoun
prepei na uparxei anakuklosi aera sunexos.
me ta psemata sosto grow de ginetai kai oute apotelesma sosto na perimeneis.
an den exeis lefta auto einai allo thema..pas etsi kai oti pareis kalo einai..an einai auto to skeptiko sou tote sunexise etsi,an thes omos na exeis kapoio aksiologo apotelesma tote na skefteis sobara ton eksaerismo kai kapoio grow tent i kapoia kanoniki ntoulapa.
kali sunexeia
 
paidia ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia. o eksaerismos einai poli sumantikos se ena growroom to ksero giati exo enimerothi prin ksekiniso kai den pira apla 10 sporous kai mia lampa kai tin eida grower,
aplos ta futa exoun ftasei tous 40 pontous se 19 meres me anoixta parathira kai ena anemistira kai otan eisai se auto to stadio pistevo oti de mporeite na akolouthisete auti tin sunvouli tou filou PhillieBlunt (pou pistevo oti eide to thema me kales prothesis)

<<Etsi opos se vlepo den nomizo oti tha kanis doulia filaraki, kalitera na stamatisis gia na min riskaris & pedevese adika.>>
 

tjo

life gardener
Veteran
paidia ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia. o eksaerismos einai poli sumantikos se ena growroom to ksero giati exo enimerothi prin ksekiniso kai den pira apla 10 sporous kai mia lampa kai tin eida grower

alanogate kala ekanes kai irthes re c..oloi mas eimaste neoi grower
allos ligo pio palios, allos ligo pio neos, alla auto pou exei simasia
einai to apotelesma.to apotelesma sti diki sou periptosi den tha
se ikanopoiisei kai sto leo meta bebaiotitos.
to thema den einai na ti deis grower alla na gineis..an ta pas kala
sto xuma fantasou se mia ligo pio organomeni katastasi pos tha
pigaines..?
kai mi ksexnas oti einai kati paranomo...toylaxiston na aksizei o kopos kai to risko..alanogatos eisai pisteuo na katalabaineis ti sou leo.
o blunt bro mporei na sou fanike apotomos alla ego ton brisko realisti. kai den eida pouthena fotos me 40cm futa..
autes pou postares einai palies dld?
 

geomad

Member
paidia ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia. o eksaerismos einai poli sumantikos se ena growroom to ksero giati exo enimerothi prin ksekiniso kai den pira apla 10 sporous kai mia lampa kai tin eida grower,
aplos ta futa exoun ftasei tous 40 pontous se 19 meres me anoixta parathira kai ena anemistira kai otan eisai se auto to stadio pistevo oti de mporeite na akolouthisete auti tin sunvouli tou filou PhillieBlunt (pou pistevo oti eide to thema me kales prothesis)

to pas ligo mpakalika to thema tha sou po lipon ena mpakaliko tropo.
ependueis tin tenta me prasino nailon opote oti kai fos na perasei mesa na exei prasino fos pou epireazei ligotero ta fita mas.
 
paidia ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia. o eksaerismos einai poli sumantikos se ena growroom to ksero giati exo enimerothi prin ksekiniso kai den pira apla 10 sporous kai mia lampa kai tin eida grower,
aplos ta futa exoun ftasei tous 40 pontous se 19 meres me anoixta parathira kai ena anemistira kai otan eisai se auto to stadio pistevo oti de mporeite na akolouthisete auti tin sunvouli tou filou PhillieBlunt (pou pistevo oti eide to thema me kales prothesis)

<<Etsi opos se vlepo den nomizo oti tha kanis doulia filaraki, kalitera na stamatisis gia na min riskaris & pedevese adika.>>

alonogatos gia pxio logo na exo kakes prothesis enandion sou? to grow sou ida ke diavazondas to poso fovismenos ise akoma ke na postaris fandazome ti travas ke ti exis na travixis akoma, oxi mono apo mirodies alla ke ala pragmata. Skeftomenos lipon ola afta ke vlepondas tis sinthikes sou ipa oti den axizi. giati to kanis thema re man?

''ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia'' :thinking:
 

antonios

Member
na kano kai ego mia erothsh me thn eukeria.poso epireazei ta fyta an o exaerismos douleuei 12/12 mazei me thn lampa dhl?
 

atseos

Member
mia idealogo kaseriou ... i pio -"a" kaseriki- idea einai mia solina spiral ptisomeni (ksereis pies lew) kai sindesi me to ventilater tis toualetas i me ton aporofitira me tenia 10~15 e fisika na doylevi oso pio poli gia na min exei "apotomes" mirodies
 
alonogatos gia pxio logo na exo kakes prothesis enandion sou? to grow sou ida ke diavazondas to poso fovismenos ise akoma ke na postaris fandazome ti travas ke ti exis na travixis akoma, oxi mono apo mirodies alla ke ala pragmata. Skeftomenos lipon ola afta ke vlepondas tis sinthikes sou ipa oti den axizi. giati to kanis thema re man?

''ego den irtha edo na paro kales apantiseis, mpravo kai ola einai telia'' :thinking:



to oti ksero pos den exeis logo na exeis kakies protheseis apla to leo gia na apofigo opiadipote pareksigisei,
kai to oti to kano thema epeidi pistevo i apopsi pos den axizei einai sevasti alla diafono, ta futa mou emena mou dixnoun oti esto kai an den exoun tin megisti apodosi ta apotelesmata tha einai ikanopoiitika,
kai sxetika me to ti travao den eimai se idietera diskoli katastasi pistevo pos exo na antimetopiso empodia alla giauto ekana kai to thread gia na vro kamia sumvouli
 

tjo

life gardener
Veteran
alanogate m aresei i thetiki sou skepsi! sunexise file kai elpizo na mas deixneis tin poreia ton koritsion sou...
ante geia mas alania kai kales kardies
 
aftes einai foto pou molis evgala

thermokrasia 25-26 vathmous ugrasia giro stous 50 kai apo eksaerismo parathira anixta kai agios o theos,
ksexasa stin arxi na po oti to xoma pou xrisimopoio einai to growmix tis plugron,

pragmatika eimai se dilima pote na ta guriso se 12/12
 

Attachments

  • IMG_0088.jpg
    IMG_0088.jpg
    82.9 KB · Views: 46
  • IMG_0086.jpg
    IMG_0086.jpg
    58.4 KB · Views: 42
  • IMG_0083.jpg
    IMG_0083.jpg
    48.9 KB · Views: 42
  • IMG_0080.jpg
    IMG_0080.jpg
    52.6 KB · Views: 41
Top