stort set enig freeworld.
mht politikerne, mener jeg at hvis et budskab skal nå bare lidt ud over rygerskaren, nytter det ikke at det kun div. gamle "flippere" der står og taler (Flippere var ment kærligt ikke som hån)
Reality check, vi snakker om danske politiker de samme som har været der hvert år jeg tro vi har været dem alle igennem op til flere gange
De, politikeren, møder op til marchen taler lidt om hvad de selv syntes og meget lidt om cannabis og legalisering, det samme hvert år, død syge taler som vi får intet ud af.
I år var de fleste politikere enten sløve eller de gider ikke da igen og dette tæller enhedslisten som ikke vidste hvem de ville sende, sidste de lage den stil for dagen sendte de en som kom og fortalte os om hvor vigtigt fagforeninger er, BULLSHIT.. jeg gider ikke bruge min tid på at de skal komme og være med når de aldrig gør noget for cannabis.
Yderlig så skal vi huske på vi snakker om hvorvidt vi tro på om Liberal aliance kommer fordi de oprindeligt mener og vil kæmpe for at cannabis skal legaliseres eller er de Valgkampen de tænker på.
For mig er det helt tydeligt hvad Liberal Alliance er ude på og derfor er de total uintersante, de gør ikke en skid for os og vil aldrig. De er sponsoreret af Saxo Bank....
Yderlig så må folk simpelhen ind i kampen....på med jakkesætte kridt skoene hop i afghaner vesten og kom ind i Kampen
Nogen som har forslag til musik og talere tages imod med kyshånd....