Thx for concerning friends...Hope my wife will take good care of my babys while i'm in big paines after the operation. Cause i will not be able to bend over (hmm) for about 6 weeks or so.
Anyway i've got a new project on the stairs. i've ordered some Mt. Cook from Kiwi seeds and some new LED bloomlights and a 200w CFL bloom....Can't waite to recieve my packet of goods.
In my garden (outdoor) things are going well now, but i had a lil problem with some small white "worms" (larver) sliming all up, but i think i've removed them now. I'll have to keep an eye on it the next few days.
Thanks again friends....I've just putted some Dragon Haze and Mt. Cook in glasses of water. Can't wait to see them spraut, i just love those small seedlings. I think i'll cross a Mt.C with Eroc/DP x DC and try them outdoor next year.
Det er ikke snegle men nogle små hvide larver. Ved ikke hvad det er for nogen, men de er pisse irreterende og ret svære at få øje på. De slimer hele toppen til så bladene hænger sammen og dør. Jeg har næsten ikke nogen snegle i haven da mit pindsvin tager godt for sig af retterne. Jeg håber jeg er ved at have fået bugt med de små sataner, da jeg har meget svært ved at bukke mig ned pga. min dårlige ryg. Men bliver det ved må jeg søge kommunen om hjælp til at passe de små søde piger ude i haven...Sådan noget pensionist havehjælp.