What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Kun VITUTTAA!!!!

Piel

Active member
Veteran
11 planttua ja tähän asti 6 varmaa urkkia, 3 narttua ja kaksi "undecided" (yksi on kyllä urkki, ainakin 90% varmuudella) eli kyllä ne nartut nyt saisivat tuottaa reippaasti. Ens kerta käytän fem siiduja.

amaThor

Active member
Tai pistät kerralla enemmän siemeniä! ;)

:tiphat: Hyvä vinkki... Et ei käy yhtä hyvä mäihä ku nycd:itten kanssa ekat 6 siementä urkkeja - katki poikki ja pinoon, loput 6 kpl sitten ottivat jostain noukkiin ja 5 kuoli taimi vaiheessa ja viimmeinen sitten oli femme-fatale...

Harmi vain kun oli tarkoitus tehdä hiukan siemeniäkin noista.

Piel

Active member
Veteran
Ei oppi ojaan kaada. Jäi sitten 4 narttua, terveitä ja hyvin kasvavia. Sysksyllä teen sitten eri tavalla eli pari kymmentä siidua maahan.

Löysin eilen kompostista pieni taimi, ihan vasta lähtenyt kasvuun eli se saa nyt kasvaa hieman ulkona ja sen jälkeen siirrän sitä sisälle kukkimaan.

SovietFinland

Active member
Voi vittu kun jätinkin taimilaatikon ulos ikkunalaudalle. Tuuli oli tiputtanut lootan ja useita taimia oli taittunut tai poikki. Pelastin hammastikuilla ja teipillä mitä pelastettavissa oli. Saa nyt nähdä montakoi vielä noista kuolee. Happy happy joy joy. :wallbash:

Piel

Active member
Veteran
Plantut kaadettu ja eka koepoltto suoritettu: WRxC99 on oikein mielyttävä kokemus, sääli ettei ole enää siiduja.

OrangeGuy

Member
Sijoita lähemmäs kilojuurot budjetista kasvatusvermeisiin, ja käytä hyväksi havaittuja home made fem siiduja. Yksi hermis.. kaadettu. Noh viis jäljellä ja isoin erittäin komea... siihen asti että huomaan että sekin hermistelee. Voi vitun vittu saatana.

e: Ilo ja onnen päivä, että kuuntelin teitä magilaiset. Vastako tää vituttais jos ois lyhkäsemmän vegen pitänyt. Muut kun ei vielä ainakaan näytä mitään hermistelyyn viittavaa.

P0tChef

Member
^ Hässäkkä vaa kasvaa tän mässäilyn myötä. Tääl tehää hautausmaistaki yksityisii, jos ois sielu ni halval sen myisi.
En väitä mitää, mut ihan niin ku kaikki ei ois niinku pitää. Päätin siirtyy piiloo ku typeryydest tuli taidetta.

Lainee Kassu o päällikkö!

Edit. btw uus lätty ulkona

Blaa Blaa Blaa

OrangeGuy

Member
Lisää palleja... hohhotihoijaa.. Taitaa nämä kukkia tasan sen aikaa, että saan seuraavat setit kiitettävän kokoiseksi. Pitäs vaan jostain taikoa siiduihin rahaa. Hohhotihoijaa. 10x fem pineapple chunk. Hyväksi havaittu tuote. Aivan mahtavan makuista ja tuoksuista tavaraa. Harmi ku en saanut sitä kuin kerran ja juuri silloin rahatilanne melkein pee aa. Muutama gee meni vähän turhan nopeaa. Kellään kasvatuskokemusta? Olen käsittänyt, että aika nopea ja näyttävä indica?

Vapolize

Active member
^ Hässäkkä vaa kasvaa tän mässäilyn myötä. Tääl tehää hautausmaistaki yksityisii, jos ois sielu ni halval sen myisi.
En väitä mitää, mut ihan niin ku kaikki ei ois niinku pitää. Päätin siirtyy piiloo ku typeryydest tuli taidetta.

Lainee Kassu o päällikkö!

Edit. btw uus lätty ulkona

Blaa Blaa Blaa

Yes yes ja on muuten kova lätty,suosittelen kaikille.

http://www.youtube.com/watch?v=D7BQjU0qRmc

Mä oon matkustanu junalla kuuhun ja takasin
Joka kerta rankemmin taivaast alas palasin
Äiti soitti poliisit, ne vei mut pois
Vaikkei mulla suljetulla kuukautta ois
Mun iskä sano et mä oon kunnos
Lepositeissä sisälläni tunteiden tungos
Mut nää on vaa oloja, antakaa mun mennä
Itse perkeleeni kesytän
Vaik kotona on tapettien kuviotki liian levottomia
Aivotoiminnast ei pidetä lomia
Tein turhaan taas itsarin, siihen suuntaan vihjasin et
Jättäkää jo rauhaan tai tehkää se lobotomia

http://www.youtube.com/watch?v=xBhjqTwFv30&feature=related

setaemies

Member
Kukuteltassa ESLi "työvalona" ja vegeteltassa 4/4 valorytmi... Joku jättänyt ESLin kytkettynä vegeteltan jatkojohtoon, ts. pimeäjakso katkastu pariin otteeseen.. Palleja odotellessa :moon:

OrangeGuy

Member
Joo näin nätisti sitä hommat kusee. Itse repinyt tovin palleja irti, yhden puskan kaadoin. Nyt näyttäis rauhoittuneen pallikehitys ja pudit turpoilee. Tulkoon sitten täyttä paskaa tän vedän loppuun asti anyway.

setaemies

Member
Ja kerrastahan ei opita mitään, taas oli jääny töpseli väärään reikään :woohoo:..muutenkin menny jo rundi vituiks, ylikastelua -> juurimätää tms. -> vajarit..

OrangeGuy

Member
No sullahan on huolella kussu. Itse katselen uusiutuvia palleja, pari varmaa tyttöä on takarivissä, mutta ei perkele haluttais tuota isointa kaataa. Seurailen vielä muutaman päivän tilannetta.

Halonium

Member
Nyt vituttaa! Näyttää siltä että meidän saakelin kallis rotukissa on allerginen jollekin, raapii itseään verille ja nyhtää karvoja..

Pari kertaa on jo lääkärille maksettu suuria seteleitä, eikä osata mitään neuvoa antaa!

Ei kyllä tällaisia sisäsiitettyjä rotukissoja enää tähän taloon!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Naisten takia ne nuoret miehet vittuuntuu joo, mut ihan niinku se ei ois tarpeeksi, niiin vitun PS3 battlefield3 adminit antaa mulle monoa servuilta, kun ounaan niin vitusti :D

Piti olla selvä viikonloppu, mut jotenkin vituttaa niin rankasti, että on pakko vissiin lähteä vähän ravinteliin vittuilemaan kylien junteille :)

Cause that's how i roll son :tumbleweed: