What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Kun VITUTTAA!!!!

A

antikotilainen

Niin en tiedä omista luulin aluksi et ne harvennus heput on pistäny poikki mut sit toisellakin spotilla sama juttu ja olen aika varma ettei siel oo ihmisiä käynyt. Ja lisäksi alimmat oksat syöty niin...

En tosiaan tiedä vieläkään silti mitä omille on tapahtunut että onko ihmisen vai elukan tekosia mut opin ainoastaan ettei kannata laittaa kaikkia munia samaan koriin tässä ulkokasvatus hommassa tai voi tulla ikäviä yllätyksiä.

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Joo virheistä oppii. Mulla olu munakoreja metsät täynnä mutta laskeskelin että elukat söi silti n. 45 kasvia. Useimmista vaan varrenpätkät jälellä, joistakin ei sitäkään. Etanoille kyllä maistuu nekin. Hirvikin osaa tehä yllättävän siistiä jälkeä.

A

antikotilainen

Niinpä niin tänä kesänä meni ehkäpä paras paikka missä oli tarkotus tehä siiduja. Mut onneksi oli hajautusta. Tulevaisuudes enemmän hajautusta ja määräänkin pitää panostaa. Olen kyllä kuseskellut spoteille aina kun käyn mutta kaipais jotain huomaamatonta tehokasta keinoa karkoittaa ne elukat. Ehkäpä valita ne yksilöt kasveista siemennykseen jotka "tuoksuvat" lähinnä kuselle tai paskalle :D

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
tarpeeks korkeet kanaverkot on ainoa varma tehokas torjua elukat. kusi kyll haihtuu päivässä jäljettömiin, jos sitä ei esim pulloon jemmaan.

oon myös lukenut että hiljaa tikittävä säänkestävään metallikoteloon sijoitettu viisarikello pitäs eläimet loitolla. (tunnistavat ääneen joka ei kuulu luontoon ja karttavat) tiedä tuota sitten...

A

antikotilainen

Joo kai sitä vois ens kesänä koittaa pistää kusta pulloon ja pullo kaivaa siihen ihan viereen maahan. Noita häkkiviritelmiä on kans tullut mietittyä mut niis on se et herättää huomiota jos nyt sattuu joku ihminen kulkemaan mestoilla.

Tuosta kellojutusta en ole kuullutkaan yhtäkkiä ajatellen voisi pitääkin paikkansa. Ehkä kenties myös jotain liuotinta tms voimakastuoksuista pulloon ja pullo kaivaa maahan voisi ajaa asiansa. Noo pitää talven aikana jotain juonia ensi kesäksi kokeiluun

ganjamavn

Member
Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta vituttaa tuo kansanedustajien tuleva 8,1% palkankorotus. MISTÄ HYVÄSTÄ?!?! Saatana, itse joutuu kirjaimellisesti välillä raatamaan niska limassa hikisellä 13e tuntipalkalla. Vittu...

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Eläs nyt. [sarkasmi]Palkkakuopassahan nuo elävät. Varsinkin kun Suomella ei ole heidän nohevan työnsä jälkeen yhtään velkaa, kansalaiset ovat samanarvoisia ja onnellisia. Kansainvälisestä talouskurimuksesta selvitty ilman lomautuksia ja työttymyyttä, hinnat laskevat kokoajan ja sääntöjä/kieltoja/holhousta karsitaan, eikä uusia edes harkita. Kiitos demsut, kokoomus ja kepu.. Ja tietty vähän pienemmässä määrin kiitokset myös sweduille ja vihreille. Minä ainakin kannatan palkankorotusta, oikeastaan ansaitsevat vähintään 10% lisää.[/sarkasmi]

[E.T]

Member
Korotushan perusteltiin sillä että muunkin kansan palkat nousee ja viimeksi kansanedustajien palkkoja on nostettu muistaakseni 2008,joten heiltähän on jäännyt yhden vuoden korotus kokonaan pois,voi rassukoita,toivottavasti ei nyt ihan nälkää ole joutunut näkemään.
Noiden palkankorotukset on kyllä ihan älyttömiä.
Fuck this shit.
Omat palkankorotukset on kuitenkin ollu niin naurettavia,että oon tyyliin saannut pari makkarapakettia enemmän kaupasta jos on halunnut.

Joten imeköön vittu lerssiä koko vitun rottasakki.

prowler

Member
Voitettais voitettais, kunhan noi saatanan pistokkaat ottais ja lähtis vihdoin ja viimein. Sapettaa! Liian pitkä matka ideaaliolosuhteisiin, askel kerrallaan. Nyt olis tarvetta henkilökohtaiselle tsempparille, joka taputtelis selkään.

prowler

Member
Saatan* helv* vit*!

Sen siitä saa kun vääntää toppia vertikaalisetupissa lähemmäs valoa. RAKS! :(

Nyt jätkät saatte taas taputella selkään jookos - kiitos! Ja toivotaan että se ottaa ja korjaa ittensä perskele vieköön. Jonkin verran näkee punaista tällähetkellä.

Mut ei jotain pahaa ellei jotain hyvääkin. Piakkoin käsillä kuusi kalimistin pienokaista ja senverran on hommat jäljessä aikataulusta että pitää kaivaa rainforest 2 naftaliinista. Siinähän saatana itävät! Eipä tartte enää peukaloita pyöritellä odotellessa! HAHHAH!

Latest posts

Latest posts