Gleeeeder meg til årets sesong, må få tak i noen AF så fort som muligt
D Doktorque New member Mar 20, 2010 #21 Gleeeeder meg til årets sesong, må få tak i noen AF så fort som muligt
S slimj May 2, 2010 #24 abcdef said: Holy shit slimj. Det er det sykeste jeg har sett i norge. Click to expand... takk
S saufett New member May 23, 2010 #26 Lyst til og prøve meg på utendørs dyrking jeg også nå som jeg ser slike resultater Men hvor få tak i disse Finske strainene da? Kan noen være snill og gi meg noen hint. (Evt Pm). Er det forsent og prøve denne sommeren, bor i Midt-Norge ved kysten?
Lyst til og prøve meg på utendørs dyrking jeg også nå som jeg ser slike resultater Men hvor få tak i disse Finske strainene da? Kan noen være snill og gi meg noen hint. (Evt Pm). Er det forsent og prøve denne sommeren, bor i Midt-Norge ved kysten?
ttj Member Jan 22, 2011 #27 Bra utvalg av strains med info +1. men er det en mulighet til å få lasta opp bildene på nytt fra side 1 ? mulig jeg må gi utedyrking en mulighet til i år
Bra utvalg av strains med info +1. men er det en mulighet til å få lasta opp bildene på nytt fra side 1 ? mulig jeg må gi utedyrking en mulighet til i år