What's new

KK2020 Mesenaatti

Moro. Elikkäs kk2020 mesenaatti kampanjaan on saatu minitavoite kasaan ja hienosti saatiin 4 lisäpäivää elikkä veronpalautuksista ehtii vielä jelppiä! https://mesenaatti.me/campaign/?id=1254#single/view
Tsekkaa tuolta vastevalikoima ja lahjoita. Ja ei tarvi tyhjin käsin jäädä ku lahjoittaa. Esim. satkulla sai SkY jäsenyys 1 vuosi, cbd -öljyn ja käsirasvan.
Käykäähän laittaa kolehtia nii saadaan kampanjalle edes se radiospotti näillä! :woohoo:
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mitä tähän nyt sanois ettei ihan mulkulta kuulosta..
Vähän niin ja näin foorumin sääntöjen puitteissa tämmönen lahjotusten pyytäminen ja linkkaaminen. Toisekseen, vaikka ihan hyvä tarjoitus, niin mistä tietää että rahat menee oikeaan osoitteeseen ja sieltä tarkoitettuun meininkiin? Kolmannekseen, en oikein usko, että mikään radiospotti paljoakaan asiaan auttaa, meinaan noin ihmisten mielipiteiden muuttamiseen tai edes asiasta valaisemiseen. Tietty hyvä vedota siihen, että veronmarkat menevät savuna ilmaan kun jotain hatsipäätä aletaan poliisin toimesta ratsaamaan ja käräjillä rankomaan.. Ja suomalainen veronmaksaja jos jotain kuuntelee ja/tai uskoo, niin se on varmasti just veroprossat ja taskun pohjalta imastut pennoset. Mut sitten tuolla on puhetta jostain eduskuntaryhmien lobbaamisesta, mikä saa meikän ainakin hitusen ärsyyntymään. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta lobbaajat koittaa ujuttaa omaa agendaa päättäjien kirjoihin lahjomalla niitä mulkeroita rahalla? Koska suomalainen poliitikko on kansalaisen/järjestön ystävä ei pelkästään vaalien aikoihin, vaan myös muulloin, jos kansalaisella/järjestöllä on siihen varaa..?

Toivossa on hyvä elää, mut jotenkin toivottomalta tämmönen tuntuu tässä maassa tämmösien päättäjien ja kansalaisten keskuudessa.

MUTTA, jos joku saa Päivi Räsäsen pään käännettyä noilla lahjoitusrahoilla edes hitusen, niin syön hattuni ja laitan ens kerralla tuhat euroa pottiin heti kättelyyn. Toisin sanoen: Kattelen ennen kun tipahtaa :tiphat: Siihen asti niin fuck all this shit, maaaan!
 
Ja vielä että miksi pirussa ei lobattas? Lobbaahan ne tän vastustajatkin? En ymmärrä mikä hemmetti tässä maassa jollakin aina hiertää kun jotain yrittää yhteisen hyvän eteen duunaa.. onko se tän maan jengin perusluonne eli kateellisuus... Ai että ei kumminkaan nii ei kannata? huoh oisko tolla asenteella ikinä mitään missään saatu muutettua kerroppa mulle pahatiketti se?
 
Ja sitäpaitti kun ei tässä tarvii kenenkään Räsästen päitä käännellä kun 50 000 saa kasaan kun edes möyhypäille sais tästä tietoo..kävin just Hki:ssä mun vakkari puutarha kaupassa eikä siellä asiasta ollu mitää hajua..kuitenki "alan" liike.. nii koen kyllä hyvinkin tarpeelliseksi tätä mainostaa jotta edes "omat" :laughing: osaapi kannattaa..
Mut saa sitä puhallella puistikossa muniinki emmä sitä jos se on jonku juttu :huggg:
 
Joo tän saapi nyt sitte vaikka poistella kun aika loppuu tänään. Mut täytyy sanoo Bad Ticket oon vähän pettyny jätkään. Jos joku tässä vitun nihkeessä maassa tän asian eteen jotain tekee nii alat lyömään poikkiteloin ja miettiin onko tää ruinaaminen nyt asiallista tällä foorumilla.. oikeesti?
Mikä sitten on oikea foorumi jossei alan foorumi tämmöiselle asialle? Ja tässä ei olla rahalla menossa lobbaamaan vaan ihan käsittääkseni valaisemaan kansanedustajia laillistamisen mahdollisuuksista. Ja sen hemmetin radio spotin ku ois saanu sillä ois hyvin lähelle ne loput pössyttelijät tavoitettu jonka jälkeen ei räsästen päätä tarvii käännellä.
Mut joo...
 
Tässäpä viestiä KK2020 kampanjasta toiselta foorumilta:

Joukkorahoituskampanja on päättynyt. Lyhyesti ja ytimekkäästi voimme todeta, että minimitavoite ylitettiin suhteellisen kirkkaasti ja Kieltolaki kumoon 2020 -kampanjan rahoitus on turvattu. Hamppu.net haluaa kiittää kaikkia jotka osallistuitte niin Hamppuforumin, Facebookin, Twitterin tai Instagramin kautta saamanne tiedon välityksellä rahoittamaan yhteistä päämääräämme. Eli mitäs muutakaan kuin kieltolain kumoamista.

Nyt hyvät ystävät kampanja iskee silmään seuraavan vaihteen ja siitä lisää seuraavassa artikkelissa.

Ja vielä muistutuksena:
Muistakaa jakaa kaikille tuttaville, tuttujen kaimoille ja kaimojen tyttären tyttärille linkkiä http://www.kk2020.fi/aloite jossa kerätään tarvittavat 50 000 allekirjoitusta kannabiksen henkilökohtaisen käytön ja kasvatuksen rangaistavuuden poistamiseksi. Nyt pitää toimia!

Jos haluat osaltasi osallistua flyereiden jakamiseenm tarrojen levittämiseen sekä mikä tärkeintä, keräämän nimiä paperisille kannatuslomakkeilla, voit lähettää sähköpostia osoitteeseen info(at)kk2020.fi tai myös meille growguide(at)hamppu.net

Suurimmissa kaupungeissa toimii tukijayrityksiä joista voit hakea kampanjamateriaalia suoraan, kuormittamatta lähetyksestä aiheutuvia kuluja kampanjalle. Voit kävellä liikkeeseen ja kysyä esimerkiksi "Hei, olisiko kampanjamateriaalia ?"

Ohessa lista tukijayrityksistä kaupungeittain.

Helsinki

Seeds of Love
Viides linja 1, 00530 Helsinki
ma-pe 10.00 – 18.00, la 10.00 – 16.20
045 78735420

Tobacco Store
Asematunneli, City Center, Helsinki
ma-la 10-21, su 12-20
09-42468109

Tobacco Store
Hakaniemi, Hämeentie 4, Helsinki
ma-pe 10-21, la 12-19
09-42468108

Tobacco Store
Itis Kauppakeskus, Pasaasi, Helsinki
ma-pe 10-21, la 10-20, su 12-18
0503110846



Turku

åBong
Hämeenkatu 30, 20100 TURKU
arkisin 12-18, lauantaisin 12-16
040 1974599

Tobacco Store
Eerikinkatu 8, Turku:
ma-pe 11-21, La 12-18
09-42468111



Tampere

åBong
Hämeenpuisto 35, 33200 TAMPERE
arkisin 12-18, lauantaisin 12-16
040 1408920



Rovaniemi

Arctic Growshop
Rovakatu 12, 96100 Rovaniemi
ma-to 12-17, pe 12-18
045 1783981



Kuopio

Kaninkolo
Asemakatu 14 B, 70100 Kuopio
arkisin 11:00-18:00, la 11:00 – 16:00
044 742 0420



Jyväskylä

Kaninkolo
Yliopistokatu 4, 40100 Jyväskylä
arkisin 12:00-18:00
045 149 8166



Lahti

Chill
Puistokatu 7, 15210 Lahti
arkisin 11-19, la 12-16.20
045 1211011
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Noh noh, easy now! :)

Sorry jos meni tunteisiin, ei ollut tarkoitus. Mun mielestä tommonen radiospotti, vaikka ehkä saattaa muutaman nimmarin lisää tuoda aloitteeseen, niin eeeehkä hintsusti nafti idea. Meinaan että joku kaupallinen radio, paljonko esmes joku 15 sekunnin spotti maksaa? Nopsa googlaus sanoo, että Suomipop on Suomen suosituin kanava, ja niiden aamushow kuunnelluin ohjelma. Tavoittaa n. 450,000 kansalaista parhaina aikoina.. Mutta kuin moni hatsipää semmosia kuuntelee? Meikä ei ainakaan, koska en halua kuulla Antti Tuiskun uusinta hittiä neljää kertaa tunnissa. Ja tosiaan, suostuisivatko edes mitään pro-ganja propagandaa soittamaan, vaikka saisivat rahaa? Paree ois, jos sais ne aamushow:n juontajat höpisemään aiheesta, ehkä jopa kutsuvieraaksi/haastatteluun jonkun aiheen vonkamiehen. Mut vähän epäilen, koska kuullostaa semmoselta jutulta, mistä järkyttyneet vanhemmat nostais haloon ja itkisivät kanavan PR-osastolle. Aiheen kannalta se ois ehkä hieno homma, koska lisää uutista ja huomiota tulisi. Varmasti keltainen lehdistö asian tiimoilta juttua rustaisi ja click baittia huoraisi. Että ehkä se toimisi, ehkä ei, mulla on epäileväinen luonne suuren yleisön ja median suhteen. Sen takia oon koittanut itse vaikuttaa ruohonjuuritasolla enemmän, ja kohdeyleisö on tämmönen ketä aihe jo kiinnostaa. Parhaani mukaan koittanut auttaa ja neuvoa, jos joku on neuvoja tai jeesiä kysellyt. Omasta ajasta rustannut esmees noita ulkokasvatusjuttuja jo liki 10 vuotta, ja omasta pussista papua jakanut, jos joku semmosia on kysellyt. Noin niinkun yleensä. Eikä meikän sana mikään laki tosiaankaan ole missään nimessä, kuhan olen hitusen piikikäs ja spede :) Olen kyllä noita aloitteita itse aina allekirjoittanut ensimmäisten joukossa, mutta eipä ole tainnut se 50k vielä paukkua kertaakaan, kun vieläkin yritetään? Ehkä joku päivä, sitä odotellessa..

Sen verran vielä, että jos tosiaan tämmösen liikkeen ja yrityksen vonkamies ja hustleri meinaat olla, niin en kovinkaan henkilökohtaisesti ottaisi kritiikkiä tai mahdollisia haukkuja, mitä varmasti tulee joltain tuulipuvuilta ja Babylonilta saamaan. Turhaa se on mitään yöunia menettää tai kiukutella, duunaa omaa juttua ja jättää poikkisanat omaan arvoonsa. Enkä ole näitä lankoja täältä poistellut, vaikka hiiinä ja hiinä että foorumin sääntöjen (joita minä en päätä) mukaan melkein pitäis. Että on siinä annettu hitusen pelivaraa, vaikka en ehkä kaikesta ole samaa mieltä enkä toivoikas homman suhteen.

Tuo poliittinen lobbaus kuitenkin mun mukaan ihan pepusta, varsinkin kun aihe ei ole edes pöydällä, niin sanotusti. Jos joku eduskunta aiheesta äänestäisi, niin ymmärrän, en silti hyväksy. Jos lahjomalla joutuu ääniä kalastelemaan, niin systeemissä ja päättäjissä on vika, koska niiden pitäisi harkita faktoja, eikä jeesustella tai olla ostettavissa minkään tahon toimesta suuntaan tai toiseen. Enkä oikein usko että minkään eduskuntaryhmän kokouksissa olisi kovinkaan suosittu juttu tommonen pro-ganja meisingi. Ehkä vihreät, ehkä vasurit.. Ehkä ei. Mikään muu isompi puolue tuskin on vaivan arvoinen tällä hetkellä.
Jonkunmoinen toivon mukaan jo käynnissä oleva sukupolven vaihdos tarvitaan, ennen kuin Suomessa asiat muuttuu. Tai sitten kopioidaan ulkomailta teesit, niin kun täällä yleensä tehdään.

Ja jos olen väärässä, niin oon kyllä tarpeeksi iso mies myöntämään sen..

Siihen asti kiroan ne perkeleet ja lentelen tutkan alapuolella. Sulla on suuremmat suunnitelmat, hattua nostan yrityksestä, koska samalla asialla periaatteessa ollaan kuitenkin.

Eli eli, rintaa rottingille ja sil viisiin. Yrittänyttä ei laiteta, vai miten se nyt sanotaan.

I'm Big Bad Tee, that's why I drink.
Ei muistalla pahalla? :tiphat:

https://www.youtube.com/watch?v=qUPL1VzEB_E
 
Ei muistella pahalla ei. Mut pakko tässä jotain on yrittää kun aikaakin on. Ja eihän nämä asiat muutu jossei niitä myös esim. tuulipuku kansan naamalle työnnä ihan suoraan sanottuna. Ja mähän en ole kys. aloitteen ns. aktiivi vaan vapaaehtoinen jeesi. Joten en kovinkaan virallista kantaa tuosta voi antaa.
Mut joo ja aloitehan ei mun mielestä edes ole läheskää täydellinen mutta jos tolla nyt saisi aikaa kuumotuksen vähennyksen nii ei haittais.
Ja kattoo ny minne ne nuo mesenaatti massit sijottaa. Ne on ny markkinointi ihmisten mietittävänä ja syys- lokakuussa kun ihmiset sisätiloissa taas jostain sitä näkyvyyttä haetaan.
Ja kertoo kyllä hyvää kun miun intsaa :laughing: mikä on täys hatsi profiili on alkanu useempi urheilu seura seuraamaan ja peukuttaa kk2020 postauksia. Et kyllä ne päät vissii jonku verran on kääntymäs. Toki tiettyjen aivopestyjen ikäryhmien käännyttäminen voi olla vaikeeta. Ja itekkin oon just siinä ja siinä ikäluokkaa et kehtaako tästä edes ns. mesota mut koitan sanaa levitellä kuitenni...
Mut mukavata syksyn alkua ja toivottavasti syssyn sato on tyydyttävä! :tiphat:
https://www.youtube.com/watch?v=iZS7Y1wi0XU
 
Niin ja tosiaan samaa mieltä että ennen aloitteen avausta olisi pitäny jo tavottaa tarpeeksi hatsipäitä 30 000 esim. jonka jälkee se ois PAAALJON helpompi hoitaa loppuun ku suurin osa "omista" tietäs jo mut joo...
 
kannabis on vain ja ainostaa siksi kiellettyä ku siitä voi rangaista.jos tarpeeksi ihmiset massana vaikuttaa kuten alkoholi kieltolakien aikaan "kaikkia ei voi sakottaa kun puhutaan esim.75% täys ikäsestä väestöstä vetää kossua" se o valtion pakkorako,
tällähetkellä on niin paha leima pelkän rahan perässä juokseville et ne pelkää
sinne eduskuntaan täytyisi päästä istumaan porukka mikä ei pelkää vaa hoitaa asiat järjellä
 
Eipä siinä paljon muuta tainnu olla kuin merkintä huumausaine politiikan uudistuksesta..Voi mennä tietty kummin vaan :):)
en muista lähdettä mistä lukasin
Norjan ja Portugalin malli ilmeisesti poliittikoja kiinnostanut.. tiä häntä
 
Ja jokatapauksessa varmaan ensin nyt tulee joku "bridge deal" urheilu termiä lainaten ja sitten laillistamien kun aika on kypsä luulen ma henk koht...
 
Top