ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Sellasta kysyisin vielä että, lowryder ollut nyt 6vr. 18/6 valolla ja 5vr. 12/12. kukintaa ei ole juurikaan tullut, pari pientä haituvaa.. Miksi? vaikka nartun merkit on ollut jo näkyvissä n. 1kk. Ikää koko kasvilla 1,5kk.
no mut kyl ne siitä kukkimaan lähtee kun 12/12 valoilla meet ja kun kukitat rauhassa loppuun asti niin taatusti toimii! pistähän toki kuvia niin voi antaa tarkempaa palautetta.
high-supplies myy mitä sattuu, ne olis nyt hyvittämässä mulle kolmannen kerran lowrydereitä lähettämällä 5 x fem lowryder, mutta sanoin että "haistakaa paska" ja antakaa mulle mun rahat takaisin, väittävät aina ettei kenelläkään muulla ole ollut samanlaisia ongelmia. Kusettaja firma tai sitten niitä ukotetaan..Mutta rahoja eivät suostu palauttamaan vaikka olen kuviakin kasveista lähettänyt ja ovat itsekin todenneet ettei ne kyllä louskuilta näytä...
just just.. ite oo 3 kertaa sieltä tilannu ja aina tullu.. ppp ja lowryderit tuli ainakii omissa paketeissa. Näyttää tuo ryderi pituutta venyvän pimeässä. Jos ei olisi taivuteltu päälatvaan niin pituus olisi n.40cm.