What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Kannabis Suomalaisessa mediassa (artikkeleita)

StonedGolem

Member
Juurikin tässä viime päivinä kauhistellut hamppufoorumilla yhdessä threadissa, miten ihmiset puolustelevat vaikutuksen alaisena ajamista. Ei vaan kykene käsittämään, miten joku voi oikeasti olla sitä mieltä! Tekee vaan mieli repiä hiukset päästä kun sitä keskustelua lukee!

Piel

Active member
Veteran
Tuubissa on paljon trollausta. Raukat harrastavat sellaista.

En ajaisi pilvessä, välillä on vaikeata jopa kävellä.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Äijän koppimopo on kyllä semmosta sorttia, et vähän sekasin saakii olla, jot kyytiin uskaltautuu :D:blowbubbles:

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
:laughing: nojoo..

aika sekasin saa olla et viihtyy tän kaltasessa mestassa! :wave:

tietty vähä eriasia lähtee törttöilemään jonneki kaupunkien ruuhkaan ku puotella landella menemään pikkuteitä spoteille!

väitettäkö esim että kenelläkään teistä ei pienet hatsit paranna keskittymiskykyä tuttujen arkirutiinien suorittamiseen?

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Teuvo Piironen ylikonstaapeli/Lappeenrannan poliisi/huume said:
On ihmisiä, jotka juovat viinaa koko ikänsä tulematta alkoholisteiksi, eli he pystyvät lopettamaan koska tahansa.

:D

Miettiköhän tuo tuota ollenkaan?

N

nukkumatti

Hahahaa vittu mitä paskaa! No ei ole multa pois jos jengi tohon uskoo. :D Enemmän pilvee meille!

Taitais olla paikka antaa Kemppisen Juhalle KEPPIÄ! :D:D Keppi perseeseen prkl! :D Kemppinen kemppinen!
Vittu jos täältä poies pääsee niin soitan saatana tolle kerkolle joka vitun päivä ja kysyn oleks tosissas ! :D

Biisi pitäis tehä tollasesta idiootista!

Suomi-Prkl

Well-known member
Veteran
Itte ajelin 80-luvun lopusta tikkareiden tuloon asti, muutuu asenne hiukan kun alkaa lapsia putkahdella.

en epäile yhtään etteikö itselläkin aikanaan muuttuisi jos sellaisia kohdalle sattuu!

tää jakaa kyllä aika hyvästi mielipiteitä. uskon yksilön vastuuseen kuitenki täysin, kaikki tuntee oman ruumiinsa ja autonsa parhaiten ja lähtee tien päälle tuntien vastuun omasta ja muitten turvallisuudesta.

ps. viime kesänä 12000 km

Siberian

Member
uskon yksilön vastuuseen kuitenki täysin, kaikki tuntee oman ruumiinsa ja autonsa parhaiten ja lähtee tien päälle tuntien vastuun omasta ja muitten turvallisuudesta.

Samoilla linjoilla, paljon järkevämpi kuski minä ainakin pienissä pajoissa olin. Jos pakottava tarve tulee esim. faija lyö vesurilla jalkaan mökillä ni kyllä mä saletisti sen 50 kilsaa lähimpään sairaalaan ajan ensikin kesänä.

Paha tossa vaan on se että jos joku kukkahattutäti ajaa suoralla tiellä selvinpäin mun keulaan ni minähän siinä lain mukaan syyllinen olen. Sit menee elämä aika pitkäksi aikaa suhteellisen vituiksi.

N

nukkumatti

:)
Ei sitä kannata päihteissä ajella.. ;) Jos ei oo tottunu! :D:D

Heheee ainakin mulla kaasujalka paljon kevyempi pikku rentoutuksissa. Mut joo kyllähän tuolla ajelee 90v papat päin Vtä ja moni moni ihmisen erilaisten lääkkeiden vaikutuksen alaisena.
Mun mielestä ei mitään pahaa ajella pienessä pilvessä. Varsinkin jos olo "normalisoituu" savujen jälkeen ;) :D:D

Siberian

Member
Siis hei, vittu joo, saatana, perkele ,HIENOA!!!
Jos Lenalla vain on oikeaa tietoa...

Lähetetty 20.2.2007 23:33:
olitte lähettänyt kyselyn oikeusministeriöön kannabiksesta ja rattijuopumuksesta. Kiinnitätte huomiota siihen, että kannabiksesta voi näkyä jäämiä elimistössä useita viikkoja sen käyttämisen jälkeen.

Havaintonne pitää paikkansa mutta vain, jos näyte otetaan virtsasta. Tämän vuoksi rikoslaissa edellytetään että huumausainetta tai sen aineenvaihduntatuotetta mitataan rikoksesta epäillyn verestä. Huumausaineiden ns. nollarajaa koskevassa hallituksen esityksessä HE 90/2002vp s. 10 todetaan kannabiksestä, että kannabis tai sen aineevaihduntatuote on todettavissa verestä alle vuorokauden käytön jälkeen. Virtsasta kannabiksen käytöstä näkyisi sen sijaan jäänteitä useita viikkoja käytön jälkeen. Edellyttämällä että mittaus aina tehdään verestä, haluttiin näin nimenomaisesti ajallisesti rajata rattijuopumuksen rangaistavuuden ulkopuolelle sellainen pitkän aikaa sitten tapahtunut käyttö, jolla ei ole enää vaikutusta kuljettajaan ajon aikana eikä siten liikenneturvallisuuden kannalta merkitystä.

Eri asia on, että virtsasta havaittu käyttö voi mahdollisesti tulle rangaistavaksi huumausaineen käyttörikoksena, vaikkei se ole rattijuopumuksena rangaistavaa.

Yst.terv.

Lena Andersson

Lena Andersson
Lainsäädäntöneuvos/Counsellor of Legislation
Oikeusministeriö/Ministry of Justice
Eteläesplanadi 10
FIN-00130 Helsinki

E-mail [email protected]
Tel +358 9 1606 7725"

Meikä ei nuolase enää ikinä..jos..

Latest posts

Latest posts