What's new

Kalichakrat tulil taas

Horselover Fat

Member
Veteran
nii joo, pistokkaat puski juuret elikkäs vajaat kolme viikkoa tais mennä juurtumiseen.

Nii ja noi pöntöt pitää hirveää ääntä ni ostin bitumimattoa. Kolme sivua on ny pöntöistä bitumoitu ja kyllähän se vähän auttaa. Katotaan jos tänää sais vielä viimesen sivun ja kannet. Ei viiti rääkätä vanhaa hiustenkuivainta kauheesti ni hidasta :D
 
Last edited:

Horselover Fat

Member
Veteran
Bitumoitu pönttö. Yllättäen ton alaosan bitumit vaikutti ehkä jopa enemmän ku noi isot. Näkyy kans noi värinän vaimentimet elikkäs rimat, joihin on liimattu tollaset äänenvaimennusmatskusta tehdyt jalat.
 

Attachments

  • IMG_20210210_111538.jpg
    IMG_20210210_111538.jpg
    67.3 KB · Views: 79

Bud-O-Phile

Active member
Melekosta pötkylää se mestari leipoo.. pitäskö se prkl vannoutuneen orgaanisen multaviljelijänkin kokeilla yks vesipönttö laittaa kokeeksi:biggrin:

Kokeilin pikakelauksella vetää ketjun läpi et kauanko huuhtelet ja onko juurikaan eroa makustellessa vrt. pitkään huuhdeltu multaplanttu? Tahtoopi nuo omat kaverit (ns."isot pojat") vetää aina niin saatanan kovalla EC:llä ja tuhansilla eri käärmelannoilla loppuun asti ilman huuhtelua enkä koskaan ole niiden poltoista lämmennyt.. helvetin karskia tavaraa ja bongista nautittuna meinaa ihan pitkän siiman röyhtäyttää ylös.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Melekosta pötkylää se mestari leipoo.. pitäskö se prkl vannoutuneen orgaanisen multaviljelijänkin kokeilla yks vesipönttö laittaa kokeeksi:biggrin:

Kokeilin pikakelauksella vetää ketjun läpi et kauanko huuhtelet ja onko juurikaan eroa makustellessa vrt. pitkään huuhdeltu multaplanttu? Tahtoopi nuo omat kaverit (ns."isot pojat") vetää aina niin saatanan kovalla EC:llä ja tuhansilla eri käärmelannoilla loppuun asti ilman huuhtelua enkä koskaan ole niiden poltoista lämmennyt.. helvetin karskia tavaraa ja bongista nautittuna meinaa ihan pitkän siiman röyhtäyttää ylös.

Emmä oikein osaa sanoa. Vasta yks vesikasvatus takana. Sen makua monet kehu ja joskus on tullu pahaa mullassa. Kai se molemmissa ois tärkeetä et ei ihan liikaa kaada lannotteita. Itte en jotenki osaa siitä mausta niin välittää, kunhan ei oo hirveetä. Tai ehkä ku en tupakkaa polttanu niin polttaminen oli mun mielestä aina karmean makuista. Erikseen sit jotku pikakuivaukset ja muu kauheus.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
^ paitsi et muistui mieleeni (nyc?) sour diesel damissa. Se maistui ja oli se mun mielestä aika hyvä maku. Varsin erikoinen. Ois hauska kasvattaa sitä.
 

Bud-O-Phile

Active member
Vannomalla pahin ollut tähän mennessä kaverin hydrosetit jotka muutenkin eli turhan kovilla lannoilla mutta kuoli parissa päivässä kun kissanretale päätti ruikauttaa resoon reviirin merkkaukset:biggrin:
Meinas laatta lentää jo pelkällä volcanolla höyrystäessä.. ei voi edes kuvitella mitä se ois polttaessa saanut aikaiseksi mutta ei kyllä nuoruusvuosien mikrokuivatut lehdetkään ollut niin raakaa tavaraa vaikka sitä myrkynvihreää savua bongista kiskoi.

Eipä tule mitään erityisen hyvänmakuista polttoa nyt heti mieleen mutta sitäkin useammin joutunut keuhkot ruvella yskimään kun ollut vaan todella karskia tavaraa. Liikaa typpeä loppusuoralla ei (luultavasti) mulle toimi ja yritän noista grow-lannoista luopua jo venähtämisen tienoilla.. jotenki tulee sellanen krapulainen olo pääkoppaan joka viipyy aamutunneille asti mut voihan se toki olla että sattunut noihin överiruneihin vähän "huonot" lajikkeetkin ja vika muualla.

Tarkemmin kun ajattelee niin paljon helpompihan se on kunnolla huuhdella vesiviljelyvehkeillä kun voi kerralla tyhjentää pöntöt ja heilauttaa puhtaat hookaksoot kiertoon.. Itellä menee yleensä se vähintään pari viikkoa ja n. 10kastelua että runoff vettä voisi kirkkaaksi kutsua.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Pojat tykkää huuhtelusta puhua, niin tässäpä linkki aiheeseen...
https://youtu.be/KTWfSjzqvLI

En ny jaks kattella videoo, mut mun mielestä keskustelussa sotketaan pari asiaa yleensä. Huuhtelemalla ei voi poistaa kasvissa olevia ravinteita, totta, mutta mullasta voi poistaa ravinteita ja en oo vakuuttunu etteikö se vois olla hyödyllistä. Varsinkin jos siinä mullassa on tarpeettoman paljon ravinteita. Esim typpeä ei tarvita enää loppuvaiheessa.

En aio hydrossa varainisesti huuhdella. Lopussa varmaan menee kyllä vähemmän ravinteita.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mjooh, taas on 10 päivää menny. Damaa tuli lähilamppuilusta kyl jonku verran. Luulen et ois tullu vähemmän, jos ois pysyny liemet järkevinä, mut noissa purkeissa voi olla maksimissaan 10l vettä ja olin vähän laiska tossa ku kokeilin ni ec tuppas nousemaan kahteen joka päivä. Noh, kyl sitä pamppua sieltä yhä pukkaa ja kokeilematta ei saa mitään tietää. All good.

Nyt ois kyllä vähän ajatuksena et en laittas seuraavaa kantsusatsia heti perään, vaan heittäisin telttaan tomaatit ja muut esikasvatukseen. Jotenki houkuttaa ny semmoinen enempi.
 

Attachments

  • IMG_20210219_102953.jpg
    IMG_20210219_102953.jpg
    95 KB · Views: 83

Horselover Fat

Member
Veteran
Viikkopurkki tuntuu muuten toimivan ittelle hämmentävän hyvin. Mulle jää säästöön kukkaa, vaiks per päivä on vaan 0.5g ja en edes oikeastaan säästele. Hemmetin hyvä.

Edit: no täl viikolla on näköjään menny aika tarkkaan toi 3.5g annos, koska purkissa on sama 2.5g kuin viikko sitten, mut tossa aiemmin on menny keskimäärin 0.4g päiväs, eli viikossa 0.7g jemmaa pahan päivän varalle :D
 

SBNGM

Member
Viikkopurkki tuntuu muuten toimivan ittelle hämmentävän hyvin. Mulle jää säästöön kukkaa, vaiks per päivä on vaan 0.5g ja en edes oikeastaan säästele. Hemmetin hyvä.

Edit: no täl viikolla on näköjään menny aika tarkkaan toi 3.5g annos, koska purkissa on sama 2.5g kuin viikko sitten, mut tossa aiemmin on menny keskimäärin 0.4g päiväs, eli viikossa 0.7g jemmaa pahan päivän varalle :D

Mikä vapo sulla on?
0,5g/pv = 2 pesällistä?
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mikä vapo sulla on?
0,5g/pv = 2 pesällistä?

Arizer solo 2. Tohon saa mahtumaan jonku 0.2 pesään, mut olen ny laittanu jotain 0.1 pesällisiä varmaan. Ei tällä tietty olla aamusta iltaan pilvessä, mutta aika monta tuntia kuitenki nyt kun tolet on taas alempana.
 

KiefRichards

Active member
Yritän polttaa vaan geen päivässä jos se on hyvää. Jos ei niin hyvää niin sitten voi mennä kaksi yksikköä päivään. Kesää tässä odotellaan! Simput on valmiina!
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Yritän polttaa vaan geen päivässä jos se on hyvää. Jos ei niin hyvää niin sitten voi mennä kaksi yksikköä päivään. Kesää tässä odotellaan! Simput on valmiina!

Onnea ulkotouhuihin. Mää en taida edelleenkään kantsua ulkona, mutta parvekkeelle laitan kyllä kasvamaan kaikkea syötävää.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mikäs täällä tilanne?

Näyttää vähän paremmalta. Annoin tosi laihaa lientä tuossa ja valkosta karvaa on taas enempi. En oo varma liittyykö toisiinsa vai ei, mut paremmalta kuitenki näyttää mun silmään. Sanotaan et kyllä varmasti menee se pari viikkoa vielä, mutta saattaa mennä enemmänkin.


Lisäks oon pähkäilly et miten laitan parvekkeelle tomaatit ja muut. Kratkypöntöt lähinnä kiinnostelis, mutta miten ne sit duunais.. halvalla ois hyvä.
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Joo-o. Kymmenen päivää taas menny. Ei kyllä ny näytä yhtään siltä et olis kahdessa viikossa valmista.
 

Attachments

  • IMG_20210301_111400.jpg
    IMG_20210301_111400.jpg
    96.9 KB · Views: 81

Bud-O-Phile

Active member
Joo-o. Kymmenen päivää taas menny. Ei kyllä ny näytä yhtään siltä et olis kahdessa viikossa valmista.

Kaks viikkoa kulunut jo nätisti mutta ei uusia kuvia näy:p taitaa chakrat olla jo niitetty ja poninlempijä päätynyt hääräilemään tomaattien kanssa?
 

Latest posts

Latest posts

Top