ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
holy shit... JDK i think youve designed a perfect closet... at least as far as my specifications will be concerned. Im going to be building a closet very similar to this in early march when i move back to denmark.
hehe.. der er vist mange, som er bekendte med ikea-skabene... men rart at vide, at IKEAs produkter bliver brugt til noget fornuftigt; for møbler kan de satme ikke lave.
Jeg bruger selv et ikea-skab pt, med næsten samme arrangement, bortset fra at jeg bruger CFL belysning(12 stk 14w) til at blomstrer med. Indtil videre, har jeg haft ubetinget størst success at SOGge på den givne plads: 16-20 afklippede 1.5L sodavandflasker (der hver rummer 1L medie, stående skulder ved skulder), kørende i en perpetuel cyklus. På den måde er der altid lidt frisk røg, og det er let at køre flere sorter samtidig, så man ikke bliver offer for den resistens man ofte opbyggeer, når der kun er én sort i curing-glassene.
cdd: Ja, men selvom jeg gjorde mange forsøg lykkedes det mig aldrig rigtig at få det til at spille ordenligt.
Jeg kunne kun få en 60-70% til at slå rødder og jeg får omkring 95% med jiffy, så jeg er gået tilbage til den metode igen. Jeg mistænker lidt mit moderum for at være for varmt til at det kan fungere ordenligt.