What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Indoor N Outdoor

doktoren

Active member
Weee!
2 Sour Diesel IBL, 1 Katsububbakush, og 1 HappyBrother har fået rødder i løbet af de sidste par dage... Var ved at være lidt nervøs :D
Billeder kommer senere i aften til de få interesserede... Er begyndt at gi 15 af trunterne rent vand... høster dem om et par dage eller 4.. heh, alle ssxsk#1.

Dok H

Lækkert, Du må da lige poste et par høstbilleder når du kommer så langt :rasta:

Dejligt med stiklingerne, det er altid godt at have lidt forskellige gener på lager.

MVH

doktoren

Active member
lidt olie :D

lidt olie :D

@Esbe: Takker! Kan næsten ik vente med at komme i gang med næste grow, som blir med HappyBrother og Amnesia Haze, plus Et SourDiesel IBL Grow et andet sted :D Har tænkt mig at køre et telt med et SOG HappyBrother, og et telt med 3-4 AmnesiaHaze, og evt 3-4 SSHDH, vil traine disse to strains. tror du ik de vil klare sig fint side om side, mht høsttidspunkt og stretch etc....?

@Seamus: Skal nok tage nogle høstbilleder af tøserne... Nogle af dem er har allerede rigtig mange mælkehvide trics, så det er snart.. Har bestemt mig for at flushe i 14 dage i alt, så alt det nasty chlorofyl er gone...

Made some BHO with the trim from the 3 small ladies I allready cut down, + a little outdoor bud..
There will be a update outdoor plus the indoor one of these next days, have too buy a cam myself, It sucks too borrow one everytime... :(
Anyway, here is some pics off the stuff I made, Iam not a great at taking pics, as you can see.. hehe

Dok H :joint: :fsu:

doktoren

Active member
outdoor pics N Hash...

outdoor pics N Hash...

udendørs update... here u go:

De er dejlig tætte i år, og syntes godt man kan se og lugte at der blev krydset lidt ssxsk1 ind i dem sidste år.... :D Men desværre har jeg ik haft så meget tid til at passe bedet i år, så der kom deværre et par nanner i et par af planterne, så frøene derfra skal bare smides ud... :(

upper left is Ice - and the big one is a good marrocan Pollem, and the little one one the right is the same, which just have been in the palm for a minute... :D

Last edited:

doktoren

Active member
Indoor day 61 12/12 + goodies :D

Indoor day 61 12/12 + goodies :D

Indtil videre er der kommet rødder på 2 HB, 3 SD IBL, og en KBK :D

Herefter lidt dejligt øjegejl :D

Et ShivaSkunk x Skunk#1 bud

2 donkeydicks på SSxSK#1

2 forskellige WR phenoer

Et par små SSxSK#1 buds, som næsten ik får noget lys...

SSxSK#1

Har tænkt mig at flushe 14 dage, så jeg får alt chlofyl ud af planten... :D
Dok H

doktoren

Active member
Outdoor

Outdoor

Her er flere billeder fra det lille bed..

Dansk pot x ShivaskunkxSkunk#1

ShivaSkunk x Skunk#1

Dansk pot x unknown skunk

Dansk Pot

Dansk Pot

Disse billeder er fra i forgårs..
Indendørs er der kommet rødder på en SSSDH, så nu er der indtil videre 7 mødre.... :joint: 3 SD IBL, 2 HB, 1 SSSDH og en 1 KBK :jump:
Så det ku ik være bedre.... ! Giver 17 af tøserne rent vand(4 gang i dag) alle dem der flushes er ShivaSkunkxSkunk#1... Det blir sgu rart med noget go røg snart :rasta:

Lidt billeder fra igår, idag er de på dag 62 12/12, og det er som at få en bombe i hovedet når man går ind i rummet!!!

en trejdedel af planterne ca... :D

En af de dejlige lilla pheno WR

Her kan man se de blir flushet for fuld gas... bladene får nogle smukke nuancer :D

En Hp, de har simpelthen stenhårde buds, det er helt overdrevet vildt! Jeg er glad for jeg har en megaeffektiv udsugning, temperatur med lys, 23-25 G Luftfugtighed: 34-41% Så det er godt nok...

En til Wr.... Elsker farven.... Tror det blir lækkert røg når det får lov til at cure et par måneder.....

Det var det for i aften...

Dok H

Last edited:

Nevi

Active member
Lækkert

Lækkert

Hej Doktor...
Det ser godt ud.Jeg ville ønske jeg havde et sted udendørs.Så kunne man have nogle store udendørs om sommeren.
Flot arbejde. :nono:

doktoren

Active member
Tak drenge!
@Nevi: Er også glade for mit lille bed.. Næste år blir det lidt større :D
@Oldsmoker: Er oss glad for de purples, her op omkring høst er har de næsten skiftet farve til rød... ! De lugter også vildt funky! Meget meget specielt...
Er faktisk lidt træt af jeg ik tog et cut... Men what the heck, alle mine cuts har fået rødder, så på nuværende tidspunkt er der 2 x HB, 3 x SD IBL, 2 x AH, 2 x SSSDH, 2 x KBK og 2 Casey Jones.. Så der er rigeligt at lege med i fremtiden... Wee! :D

Dok H - Som glæder sig til høst!

doktoren

Active member
Cdd: havde egentlig regnet med at tage nogle høstpics, gider bare ik bruge alt det krudt på det(+ det tager 40 min at uploade 10 billeder) : når der ik rigtig er så meget respons..... Har indtil videre høstet 40 planter ca. har 14 tilbage som står og hygger under 1200W. Tror udbyttet blir ok. ca en pind, lidt over, eller lidt under...
Men jeg skal nok poste billeder af det færdige produkt hvis der er interesse for det...

Dok - som ik orker at klippe mere pot.

doktoren

Active member
Skal lige ha fingrene i et camera.. Så skal jeg nok tage nogle pics af alle de dejlige buds, alt er høstet, og proppet i tubberware kasser med 200 g i hver :D
Uploader pics imorgen...

Dok

jyden

Member
Damn det er godt gået dokter, du skal nok få en mega basket vinter du glemmer før du aner det.
Pics, Pics,Pics please.

K

kenned

Jo kom nu med nogen billeder.. Bare fordi folk ikke skriver kan de jo godt værdsætte nogle flotte billeder...