What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Indikagalleria

Drifter76

New member
Onnittelut

Onnittelut

Ai jai...Kohtahan vappu on ovella,silloinhan sitä voi nauttia hyvällä mielellä työnsä tuloksista. (ja mikäs nauttiessa kun näyttää noinkin hyvältä)

:yes: Sledge

Sledge

New member
ps. kuin pitkä tuli? tuli vaan mieleen

Jos kasvien koosta puhutaan niin kaksi pistokasta ovat n.115 cm pitkiä , siemenestä kasvanut n.80 cm mutta se on kyllä yhtä leveä , colat ovat 20 - 40 cm pitkiä ja n.6 - 8cm leveitä.. :yummy: ..ja aika lumisia..

UnNatuReal

Member
Laita Stombe smokereporttia tuosta jos jaksat. Itellä ois kanssa noita siemeniä. Niitä vois olla kiva koittaa ikkunalla, jos vaikka löytyis joku pienikokoinen feno "jatkojalostukseen" joka poikkeais jonkun verran Lowryderistä.

Stombe

Active member
UnNatuReal said:
Laita Stombe smokereporttia tuosta jos jaksat. Itellä ois kanssa noita siemeniä. Niitä vois olla kiva koittaa ikkunalla, jos vaikka löytyis joku pienikokoinen feno "jatkojalostukseen" joka poikkeais jonkun verran Lowryderistä.

No nainen meillä ton polttopuolen hoitaa, ainakin paljon jumittavempaa / nukuttavempaa ku aikasemmat lowryderit (sun tekemiä), saattaa osittain johtua että tämä oli ~10 viikkoa pystyssä. Seuraavat AF kokeilut on sit kans teikäläisen tuottamaa eli DoubleruderF2xLowryder, saas nähdä mitä jännää siitä tulee. Odotetaan nyt vielä muutama viikko et saa kunnolla tilaa / valotehoa.

UnNatuReal

Member
Kiitoksia infoista. Jospa sieltä löytyis joku enemmän Stuporsonicin kaltainen yksilö tuurilla jos jaksaa koittaa.

Noi Doubleruder F2 X LR siemenet on itellekin vielä täysi arvoitus, kivasti kuitenkin viihtyivät Doubleruder äipät kolmessa multa litrassa.

Matti

Member
En tiedä lasketaanko lowryder indicaksi, mutta kuitenkin:
Ajattelin testata onko lajike varmasti oikea ostamissani lowryderin siemenissä. Niin idätin yhden ja laitoin sen hienoon 0,5-1 desilitran ruukkuun. Kahessa viikossa kukka näyttäytyi nartuksi.
Narttu kasvaa hukkavalossa chilien kanssa ja ikää on nyt noin 1-2 kuukautta, en osaa sanoa tarkkaan. Tuoksu kukassa aivan ehana..... :>

Edit: Lol.......

Last edited:
G

Guest

Ku painat sitä 'post reply' niin sun galleria ilmestyy siihen ruudulle sinne alhaalle. Siitä vaan klikkaat haluamasi kuvan päälle ni johan tulee :) :wave:

Underground

Active member
amd:n Chronic-klooni 64 pv 12/12 valolla. Hidas on.

Olen sellaisessa käsityksessä, että tämä on klooni on valittu joukosta narttuja. Ihmetyttää vähän tuo valintaperuste. Miksi amd valitsit juuri tämän nartun? Seriousin mukaan Chronicin kukkimisaika on 56-63 pv, joten miksi valitsit sen nartun, joka kukkii kaikista pisimpään? Harmittaa, koska minusta koko suuren sadon idea häviää, jos kasvia joutuu kukittamaan vähintään 10 viikkoa. Oliko tämä jotenkin poltto-ominaisuuksiltaan parempi kuin muut vai mikä logiikka valinnan taustalla on?

Muutenkin näyttäisi siltä, että Chronic soveltuu paremmin hydroon kuin multaan. Ei noissa mun plantuissa ole mitään erityisen suuria päälatvoja. Monissa muissa lajikkeissa on ollut isommat. Sivubudit kyllä on läskimmät kuin normaalisti, mutta jotenkin näyttäisi siltä, että tämä klooni ei vastaa ainakaan minun käsitystäni Chronicista. Siinähän pitäisi olla jättimäinen päälatva ja vähän sivubudeja. Tässä taas on keskikokoinen päälatva ja paljon isohkoja sivubudeja.

Oliko tämä klooni kasvatettu ja valittu alkuperäisistä Seriousin siemenistä vai onko se F2 tai joku muu?

Chronic-esittely Serious Seedsin sivuilta:

Our most commercial variety, this medium height, not too dense plant is the perfect combination of good yield and excellent quality.

Smokers that know and grow choose this plant for its combination of appearance and sweet smell. With its indica background Chronic can produce up to 600 g/m2 without losing that connoisseur feeling.

Grows a single huge central bud with few side branches.

Do not top plants to encourage multiple big buds, as this strain does not respond well. Mild, sweet smell develops while flowering, take care to dry thoroughly after harvest (before packaging) to maintain this subtle fragrance. 3rd prize High Times Cannabis Cup 1994, improved in 2000.

Of all our strains, this is the best choice for growers tired of losing quality when increasing yield.

Type:

sativa/indica hybrid

Indoor clone grow time:
7 - 10 days

Indoor flowering time:
56 - 63 days

Indoor yield:
350 - 600 grams/m2

Outside / Greenhouse harvest time:
15-31 October

Price:
€70,-

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
No aikalailla menee kyllä pitkäksi tuo kukitus, tuolla taitaa olla vielä viikko pari edessä tuolla kuvan Chronicilla, ainakin itse pitäisin reilusti vielä pidempään, täytynee olla hyvää polttoa sitten :p no,senhän näkee kohta, meinasin itte laittaa yhden kukkimaan mutta taidanpa kiikutella sen suosiolla tuonne sativoiden joukkoon :D C99, TB, hydrossa valmista 7 vkossa, ollut nt kokoajan 4-6 kasvia sisässä ja sadonkorjuuta joka toinen viikko, noin suunnilleen, laittanut kasvit kukkimaan todella vähällä vegellä ja sadot olleet 70-100g per puska eli ihan tyytyväinen olen, varsinkin kun tuntuvat valmistuvan vielä multaan verrattuna nopeasti, C99 ja TB on kuitenkin kumpikin aikas nopeita lajikkeita..

Underground

Active member
Maksimissaan voin pitää 77 päivää. Sitten pakko tehdä tilaa. Vituttaa kyllä jos silloinkin jää vielä raa'aksi. No on tässä vielä vajaa pari viikkoa aikaa.

Stombe

Active member
Underground said:
Maksimissaan voin pitää 77 päivää. Sitten pakko tehdä tilaa. Vituttaa kyllä jos silloinkin jää vielä raa'aksi. No on tässä vielä vajaa pari viikkoa aikaa.

Mitä ainakin pahvilla + parilla muulla nii alta 10 viikkoa valmistautunut. Tosiaan pistokas oli satoisin, mut kun ajattelee asiaa tolta kantilta et entäs jos ois mennyt 100 päivää ja silti satoisin, oisko se just kandunu säilyttää. Muistaakseni amd ton säilytti koska pilvi oli "sativaista", ja parasta laatua koko paketista. Feno on hyvä, sativainen feno, eli ei sama joka liikkuu turku / wherever zonessa, jossa on taas olemassa erittäin indicainen feno joka ei juuri veny, ja kasvaa kirjoituksien mukaan.
:chin:

(siemenet ovat alkup 15-pack SS chroniccia)

Last edited:
G

Guest

Laita 10/14 valoiks vaikka niille parille viimoselle viikolle..
Tuskin se paljoo auttaa, mut ehkä jotain.. ?? :wave:

Underground

Active member
oysteri: Ei onnistu, koska tuossa samassa tilassa on muutama klooni vegessä päivisin. Yöksi laitan ne aina erilliseen kaappiin loistarin alle, joten ei viitsi lyhentää niiden tehokasta valoaikaa etteivät ala kasvattaa turhaa vartta. Kiitoksia kuitenkin.

Mitä sitten tulee noihin toisten Chronic-satoihin, niin ne ovat käyttäneet kasvualustana hydroa ja minä multaa. Katsoin myös niitä Pahvin vanhoja kuvia sadonkorjuusta. Itse olisin antanut olla vielä pidempään, koska budien huipuissa näkyi vielä selvästi valkoista karvaa. Hamppuforumilla oli myös yksi Chronic-päiväkirja, jossa oli ilmeisesti kanssa sama klooni. Se sälli kaatoi ennen aikojaan satonsa (minun mielestäni), jos kuvista voi mitään päätellä. Kovin oli lehtevän ja höttöisen näköistä, tosin kuvatkaan eivät olleet mitään parhaita. Sellaista kunnon lähikuvaa ei ollut, joten hankala sanoa.

Tarkoitukseni ei ole tässä kritisoida toisten kasvatuksia. Sadonkorjuun jokainen tekee omien mieltymystensä mukaan ja minä tykkään et mun indikat on sellaista halolla päähän kamaa. Eli paljon punaisia trikomeja ja budien karvat lähes täysin ruskeita.

Stombe

Active member
Underground said:
Tarkoitukseni ei ole tässä kritisoida toisten kasvatuksia. Sadonkorjuun jokainen tekee omien mieltymystensä mukaan ja minä tykkään et mun indikat on sellaista halolla päähän kamaa. Eli paljon punaisia trikomeja ja budien karvat lähes täysin ruskeita.

psssssssssssst... son sativa feno... iha btw ... :yoinks: .. nii se ronikki...

Sledge

New member
Noniin tuli sitten kasvit kaadettua ja 56 päivää White Widowit olivat kukituksessa..viimeiset vajaa pari viikkoa olivat 10 tuntisessa valossa.

Kelpo gugua.. :yummy: , :joint: , erittäin pistävän,kirpeän, raikkaan hajuista..

7797White_Widow_8_4-06_016.jpg

Ihan ok meni koko proggis, ottaen huomioon että tämä oli ensimmäinen hydroviljely..

ps.Lisää kuvia galleriassa..

Stombe

Active member
Underground said:
Indika se on. Olen polttanut tuota kasvia kahden eri kasvattajan setistä, joten tiedän vaikutukset.

En polttamisesta puhunut.. vaan kukitusajoista ja dubin tyylistä, joku mainitsi hötöstä ja "raakaa" viel 10 viikon kohdalla. 10 viikon indica, i must be hallucinating. No silti, vaik paketis lukee I:65% S: 35% on aina näitä poikkeuksia. :wave: