What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Icetokers workshop

GDK

High Class Grass
Veteran
Great stuff Ice...im sure Lala did a great job with the Dumbo....

Stay Safe

L

lalandia

He he Ice..with that name its gonna be a heavy hitter

Good luck friend

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hehe yes ol ´dumbo sure is funny with it´s big ears. I´m going to watch that one very carefully....lets hope it´s a girl.

peace

toker

L

Ludo

Fedt....Dumbo kan jo flyve.......:booked:...kloge Ludo...LOL
Men det ser virklig nice ud dine grows bro..!!!:yay:
Skal der tages stiklinger eller hvordan og hvorledes....fedte fedte:prettyplease:.....!
Jeg er helt hyped på denne season....nu tænker jeg udendørs.....har på fornemmeren vi får et mega godt gro år....jeg sender gode vibes herfra....og go karma til idg Toker

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hej ludo min ven!

Ja stiklinger skal der tages og gæt hvem har abonnement på nogle stykker...hehheheh

Jeg er slet ikke så langt fremme som dig i at tænke ude...jeg har det travlt nok med at finde ud af de coco.....det er ikke så nemt med at holde ph stabil i mit res men damn de vokser sgu godt i det.....

Jeg har igen taget masser af skud af de chocolopes...en hel spandful af dem, jeg gider ikke at høste masser af lorte skud...kun donkey dicks (nej nej det er lige for cocky..heheh)

Men jeg lover lidt billeder i aften......heheheh de giver den sgu gas i blomster-teltet.

hilsen

toker

C

Classyathome

I can't read the text, but the pics are very, very clear...

Univeral language - pics of herb...

Very nice...

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Classy: you can use the google translate functon to get a rough translation...but i guess it´s right what you are saying.. :) thanks bro!!

im going out for a photo session.....

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
..I took some pics tonight.

starting to get a litle chocolaty in the smell...:smokeit:

picture.php

picture.php

picture.php

Last edited:
N

NellaK

Sådan er det at være i TOKERS hænder.....de vokser til dobbelt størrelse in no time. Smukke grønne fingre :smokeit:

P :rasta:

Lyder mildest talt klamt LOL jeg samler ikke sæben op herinde :dance013:
Looking great Toker Plz keep up the good work

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Tak drenge :)

jeg er jo en klam gammel fart:whistling:

men så får i bare flere billeder:

picture.php

picture.php

happy weekend alle

toker

Easygrowing

Active member
Veteran
he he selv om det er klamt,kan man af det godt blive "ramt"

som altid flot og rent grow

10-4

skal prøve og dyrke i sand på et tidspunkt,det kan man med grøntsager,så hvorfor ikke hamp ? Go weekend ja

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ja ham der frilands have halløjs gutten på tv2 fik nogle heftige gulerødder ud af det. Mon ik man kunne anvende det til vores cannabis.

Hvis jeg husker rigtig fik de intet andet gødning end frisk slået græs som ble spredt over sanden. Mere øko kan man knapt være....

Hehe sjovt du snakker om rent easy...fordi i forgår fik Ms. Icetoker nok af mit værksted og ryddede op i det.....nu skal jeg starte forfra med at rode..heheh

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja han er god Jørgen skoubo og en sød kone : ) med store ører nå,men jo han fortalte jo om ham,som han havde fået ideen fra og denne har dyrket tomater i 29 år kun i sand og som gødning hvis afklippet græs og aldrig jord må komme i,så det skal bare prøves..
Bruger iøvrigt selv kun afklippet græs,som gødning til udeplanter,der er meget næring i græs,kan jo se hvor hurtigt sådan noget vokser,nå hold så min mund..

Der er ikke noget bedre end og rode og se,man er igang med noget griner,i finder jo nok ud af det,hun kender dig vel : ) god rodelyst og weekend

N

NellaK

he he selv om det er klamt,kan man af det godt blive "ramt"

som altid flot og rent grow

10-4

skal prøve og dyrke i sand på et tidspunkt,det kan man med grøntsager,så hvorfor ikke hamp ? Go weekend ja

Jeg blander ALTID masser af sand i mine jordblandninger og kan kun anbefalde det , De kan godt lide det er lidt sandet.

Toker champ Du sku for fed no klam der but a old fart 4 sure :comfort:

Stay safe n stoned

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja old fart er jeg sgu......dirty old bastard.

Jeg blandede sand i min spagnum til mine chilli og tomat planter sidste sommer.....de klagede sgu ikke!!!!

peek a boo..
picture.php

they have been a month in flower now (late flowers @ day 16 due to a timer malfunction) and are getting pretty stinky and frosty :dance013:

icetoker

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
..and more pics

picture.php

picture.php

the danish diesels are doing great as are the lalandia crosses.... i have startet the selection process throwing out 4 DD´s as they were either male or bastards plants.

The dumbo plant has the biggest leves i have ever seen on a seedling.....holy crap bro lala....what did you do to them seeds....were they made in chernobil? hehehe very nice indeed!!!

I recieved the Mosca Seeds lineup last friday.....cant wait to pop some of those nice genes.....but first i have to finish the chocolopes and the seed grow with the DD´s + flowering out the lala crosses + the one Strawberry Diesel and the Motavation (which are both females:dance013:)

peace

toker