What's new

Icetokers workshop

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Thanks guys :)

yes they sure are nice those 2... i am quite happy with the results this time... considering 11 plants under a mere 400w hps:dance013:

Now im rubbing my hands together in anticipation for tasting....

picture.php

have a nice evening

icetoker

paulo73

Convicted for turning dreams into reality
Veteran
I bet you will have a plenty of fun on those tasting sessions.
Great work as usual

esbe

Well-known member
Mentor
Veteran
awesome ice bro, but please, lower your gamma a bit on the overflashed pics! isnt this more like the original colors?
picture.php

Last edited:

GDK

High Class Grass
Veteran
Id hit it!!! Cant wait for the smoke report fam..
What up Core!!

Stay Safe

Ludo

Member
GUESS WHO'S BACK..........hehehe:blowbubbles:
Jeg får så travlt med at poste de næste par dage....men har ikke kunnet komme på icmag i over 2 uger.................:moon:......så der er lidt at indhente.......!!!
At jeg har fået baghjul af dig og dine 'damer' i denne omgang er vist en understatement der vil noget.............SLAP AF BRO DET ER FOR VILDT.......!!!!!:jump: :jump: :jump:
Jeg har været inde og kigge på min ballast osv....men det ser ud til at virke fint......er du sikker på du har fortalt din 400w at den ikke er en 600w.......hahhaa.......det ser i hvert fald sådan ud når man kigger ind i skabet........hvad kan man sige.........that's ICETOKER for ya......hehe peace bro og go weedend til dig og los familios.....og til alle jer deruse liseså:tiphat:

Smeden

Active member
WOW min ven. Fedt at se at du stadig "styrer" dine planter for vildt...

Paa forhaabentligt snarligt gensyn

GDK

High Class Grass
Veteran
Hows that reveg goin brotha? Im very curious about the CWK...how was the yield on her?

Stay Safe

esbe

Well-known member
Mentor
Veteran
dont worry, he is cool! im shure he will be back, stronger than ever, soon!

Latest posts

Latest posts