ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
ser godt ud det der bro....ingen stræk og meget jævn vækst.........thats how to do it....!!!
Har lige smidt lidt sssdh xNL, red heri fruitbud, 2PxNL, snowdog x sssdh og lidt kaliberry i nogle jiffs.......glæder mig til at se hvad der kan være af skatte gemt der......!!!
Ja det ser skam spændene ud, du skal noget få noget sjov ud af det.
Hehe Ludo, har også selv lige spiret nogle sssdh xNL og red heri fruitbud.
Held og lykke til jer begge
Fik ompottet alle seedlings i dag.... over 40 stykker jeg brugte en blanding af øko-plantesæk jord og perlite (70-30) Rigtig billigt alternative til All-Mix!!! Koster omkring 50 kr for 100L mod 320 kr for all mix....... Og jeg kan ikke se nogen som helst forskel om man bruger den ene eller den anded...... altid godt at spare lidt ;-)
vandet med root juice, alg-a-mic og lidt bio heaven. Det hjælper de små med at komme over evt stress og auxinerne i alg-a-mic giver dem et extra skub i væksten. De får ingen gødning i vandet strax fordi den økø jord indeholder en del...... men de fik en smule fish-mix og tang bad(foliar feed) straks efter ompotningen.
Nu er begge telter sæt i gang.....det ene fyldt med seedlings og det andet med de 6 kloner fra sidste gang. 4 af dem ryger i 20 liter potter i morgen og så i blomst efter nogen dage.
Har lånt min kamera ud til en go ven så det bliver ingen billeder denne gang...... you just have to take my word for it :--)
Jææs sir!..... det kan jeg li at høre, det er præcis det samme som hjemme hos mig. Jeg har blandet min jord selv i lang tid, og det er klart det bedste syntes jeg, jeg skal bare ha lidt Wormhumus ell Guano til at blande i til mine større tøser.
320 kr for en pose jord er godt nok mange penge..
Den grønne pose fra djursland spaghnum er rigtig god med lidt kaffegrums i og såen.
Bare gi den gas toker : )