What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ICE BABY

Easygrowing

Active member
Veteran
Jamen 2670

Gå op i det : ) det for fedt...men tænker da over hvorfor en isterningmaskine NU.
Det vinter og der er der sne og is nok og tage af,eller fylde noget vand i noget og stille det udenfor,men ja-sommeren kommer i know..træskeen kan du vel "montere" i din skruemaskine,hvis den spidses list til,men måske for voldsomt-tror jeg,efter og have læst strand"s anvisninger..tror ikke det kan "curre" i en fryser,den er jo lufttom..
Forstår ikke,hvorfor det skal ligge i fryseren så længe til gengæld..en pose grøntsager f.eks tager 2-3 timer ved -18 C og så det gennemfrosset..men har set hvad strand har fremvist,så ja...klapper bare hesten..Netto havde for noget tid siden organza 0.30 CM ikke så bredt nej,men til gengæld 2 M langt for sølle 20 KR ..En ramme du laver af træ og monterer det vejen rundt,en ny ramme ovenpå,så det ikke kan "hoppe" ud,når du skal rytte rundt med det og så noget nederst til opsamling.Af "guldet"
Ville jeg gøre,hvis jeg havde alt det guffeliguf der.Måske stille det ovenpå din rigtige vaskemaskine,når den centrifugerer.Så ikke mere...
Tænk på,hvad et egern gør,når det ser "os" pist væk..

DK2670_01

Member
Tak for info alle sammen :tiphat:
Den nye info fik mig straks igang igen :D Denne gang KUN med "The Spoon" metoden ;)

Friskt grov trim, ALLE store blade og det små kravl i bunden jeg ikke orker at håndtrimme ;) og et stk TRÆ-ske sæføli *LOOOL*
668.jpg

rørte stille og roligt i ca 15 min og kørte 4 gange, den sidste mest bare for at se hvad det gav, nu jeg var igang. MEN lad nu være med at lade det side så længe som jeg har gjort her ... fuld melt er viterligt smeltet ind i kluden ... bummer ... pose 75u fra 1. run må MAX ligge 5 min på kluden før det begynder at side fast ;)
669-1.jpg

Jeg er VIRKELIGT overrasket over denne metode er SÅ effektiv, specielt når man tænker på det "kun" var rent grovtrim. her dagen derpå hvor det har fået en anden farve :artist:
670.jpg

sidst men ikke mindst så er der ENDELIG .... full melt baby :D:D:D 75u posen fra 1. run er bare totalt klistret og næsten lige som olie at have med at gøre :dance013:
671.jpg

GDK

High Class Grass
Veteran
Jeg tror du skal revurdere hvad "godt" trim er....for mig ser det ud til at du har nogle ok store blade med i dit mix...det ligner ikke ligefrem sukker trim.

PowerPlant Fullmelt:

picture.php

picture.php

picture.php

Mere Fullmelt:
picture.php

picture.php

Alt lavet på frisk frosset trim/popcorn.

Stay Safe

DK2670_01

Member
hhhmmm du har vist misforstået det HELT min ven ;)

Jeg har netop ikke sagt det her var godt trim, tvert imod det er her total grovtrim, som jeg normalt bare smider ud :) Det er trim fra klargøring til kugletrimmeren, dvs at ALLE blade hvor jeg kan se stængler ryger af ;) Da jeg hvidste jeg skulle prøve med denne nye metode, så smed jeg også det små snask i bunden jeg ikke gad trimme og det har da givet lidt extra :D

Det "gode " sukker trim fra kugletrimmeren ligger i fryseren og venter på at jeg enten får en vaske maskine af en eller anden art hjem eller tid til at prøve spoon way af med det også ;) MEN det giver meeeeeeeeget mere ICE med trim fra kuglen og dette her og jo også kun et forsøg om jeg har smidt en masse guf væk før ;) derfor er jeg overrasket over resultatet

Rimeligt Nice ICE du har dig der :D det ligner næsten BHO ... FLOT ... Hvordan bære du dig af med at få det så ravklart ? eller er det "bare" et extra godt taget det billede ;)

GDK

High Class Grass
Veteran
Aha ja det overså jeg....Men jeg vil fraråde dig at bruge det helt grove materiale uanset hvad. Det vil også afgive vandopløselige stoffer, som klorofyl osv. Tak for props...jeg bruger som sagt kun det bedste trim/buds. Frisk frosset, og så pisker jeg bare på gefühl...

Stay Safe

DK2670_01

Member
Det giver mening med det klorofyl ;)

Det ses tydeligt hvor meget og hurtigt det skifter farve, ca 6 timers forskelv ialt her på dette billede, her er det 1. run fra 25u posen x 6 :D
672.jpg

MEEEEEN 20 g er da et ganske pænt udbytte fra noget der afligevel skulle smides ud :D:D
673.jpg

dette her vil jeg ikke engang prøve at køre igennem min si, da det bare vil sætte sig fast :D
674.jpg

675.jpg

LOOOVE this balls, inspireret af TOKER :jump:
676.jpg

677.jpg

P.S. hvis du min bestiller 100 stk kan du få dit eget navn på dine bubblebags http://www.alibaba.com/product-gs/355855994/220_micron_all_screen_zipper_bags.html?newId=344525462&pn=2&pt=10&t=12&cids=

Latest posts

Latest posts