What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hvad er et for højt EL-forbrug

blackone

Active member
Veteran
Ja der kan pløjes rigtig mange liter jord ned i selv en beskeden køkkenhave:) Gid jeg havde en;p
Perlite kan selvfølgelig være problematisk.

Last edited:

satyr

Member
Sjovt var lige inde og læse om hvordan canadierne har det. I en del byer undersøger de folk med et forbrug der ligger over meget gennemsnittet. 32 kw i døgnet er deres øvre grænse pr familie.

Ganske interessant at se at vienameserene stjal strømmen, mon det kan have været medvirkende til at de blev knaldet ?

Mon ikke der alligevel kommer en del mere fokus på os de kommende år. Desværre

Z

zomb

Mon ikke der alligevel kommer en del mere fokus på os de kommende år. Desværre

Der skal nok komme fokus, og det behøver ikke være negativt. Vi skal jo sørge for at denne fokus rammer en rygerskare der har argumenterne i orden, og er villige til at kæmpe sagen, for friheden om ikke andet! -Jeg mener et holdbart argument for legalisering er at cannabis muligvis er sundere end alkohol, samt at det har gavnlige medicinske virkninger. Er personligt meget mere modstander af alkohol end fed, og det har jeg gode grunde til. Primært nogen der handler om vold. Tobak er også et eksempel på et nydelsesmiddel, som er langt mere farligt end cannabis. Tro på retfærdigheden, så skal det nok gå! Måske et startskud kunne være nogle der gad at forske lidt i de omkring 830 andre virksomme stoffer end THC og CBD i Cannabis, så kunne det være argumenterne for alvor faldt på plads.

Således kan kampen føres på mange måder, og vigtigt er det hvor fokus rettes. Dette kan med lidt held styres. Skal man køre på menneskerettigheder, frihed, retfærdighed mv, og fremhæve sammenligninger med mere skadelige lovlige stoffer, eller skal man forske og edukere samfundet bedre om hvad det i virkeligheden er?! Mange fordømmer det fordi de bare er hoppet på 'the bandwagon' med Espersen som chauffør. Bliver det ok og hipt vil jeg love dig du skal se bylivet blomstre. Vi mangler faktisk et alternativ i KBH til cafestole når bylivet skal forbedres. Siden 62 da strøget blev anlagt har man ved at skabe liv i byen (med cafestole) sørget for at folk bliver 2/3 længere tid i byen. Byen skriger efter alternativer til Cafelatte og druk i nyhavn. Lad os endelig få nogle coffeshops, kagehuse og grønne husbåde...

Z

zomb

Sjovt var lige inde og læse om hvordan canadierne har det. I en del byer undersøger de folk med et forbrug der ligger over meget gennemsnittet. 32 kw i døgnet er deres øvre grænse pr familie.

Så 1000W i blomst er altså omkring det maksimale, hvis der skal være lidt til køleskabet og vækkeuret, og man ikke vil ha det skal sige ding DONG; Har de åbnet et solcenter Mr. Ganjagrower! Nok omkring samme norm i DK, før de undrer sig lidt...:thank you:

Latest posts

Latest posts