What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

hmm... øhh.. hjælp tak...

McAllister

New member
en af mine planter laver sjove ting og sager...
er der nogen der ved hvad det kan være?

22158IMG_2755-med.JPG

22158IMG_2757-med.JPG

22158IMG_2756-med.JPG

på forhånd tak for hjælpen...

her er lige en lille oversigt over hvad der står i min have

22158IMG_2760-med.JPG

22158IMG_2761-med.JPG

den sjove står yderst til venstre...

MaFFe

Active member
ICMag Donor
det ligner i hverfalde en han på 2 billede der kan jeg da se en klokke

men det ser da lidt sjovt ud

GDK

High Class Grass
Veteran
Ligner en mutant....Ser ud til at den har udviklet sig sjovt i et stykke tid hvis man kigger på det store billede....jeg havde også skaffet ham af vejen..

G

Guest

Ikke reveg, blot en plante med et særpræg, reveg, sker normalt kun, hvis planten allerede er i blomst 12/12 og dagen tiltager i længe, eller et døgnur der eks. går i stykker indendøre kan også resultere i reveg.

Last edited:

Goyakla

Member
Imho er det reveg. da jeg har sat 4 kloner af Mortas Uzbeki ud med tiltagende lys. efter at de var sexede . Det samme skete der. Den vokser fra det med tiden.
Så lad være med at dumpe den.

Nevi

Active member
Det der syntes jeg nogen Indicas gør specielt.Jeg har aldrig set en Sativa gøre det.Jeg er ikke sikker på det er mutering.Men er næsten helt sikker på du kan tage det helt roligt. :joint:

Easygrowing

Active member
Veteran
Det skal du altså ikke være bekymret for at bladene krøller sådanne rundt-det sker ofte for mine især på Malawigold-Sativa..de køres 12-12 ender altid med,de udvikler sig normalt hen ad vejen.
Hyggeligt lille "bed"