Fine planter her ja;D
Bjork Member Feb 28, 2011 #64 fy faen folkens, myyye syke bilder ute og går her all respekt til gartnerne her inne, håper jeg blir like rå en vakker dag
fy faen folkens, myyye syke bilder ute og går her all respekt til gartnerne her inne, håper jeg blir like rå en vakker dag
tokatronic Member Mar 10, 2011 #65 Vakker jente og vakre knopper. Husk å sjekke ut chrille vokser, svensken her. Han vokser ut forskjellige danske og andre stammer til å utvikle en kald hardfør stamme som overlever på 62 grader nord.
Vakker jente og vakre knopper. Husk å sjekke ut chrille vokser, svensken her. Han vokser ut forskjellige danske og andre stammer til å utvikle en kald hardfør stamme som overlever på 62 grader nord.
L LesterBangs New member Mar 13, 2011 #66 Flott tråd! Mye snacks! Utedyrking er knall, men riktig strain og jordmix er viktig!
B Banemann New member Apr 3, 2011 #67 Å som jeg gleder meg til å begynne med nytt prosjekt! Blir ikke før til høsten, men det klør i fingrene etter å ha sett gjennom bildene her
Å som jeg gleder meg til å begynne med nytt prosjekt! Blir ikke før til høsten, men det klør i fingrene etter å ha sett gjennom bildene her
spiralofeyes Member Apr 23, 2011 #69 Bidrar med et shitty telefonbilde av noen Flo buds,bare for å holde tråden i gang liksom.
Growdoc Cannabis Helper Veteran Apr 27, 2011 #70 litt bubbledust litt bubbledust hehehe... Attachments DSCF0624.jpg 76.8 KB · Views: 66
420empire Well-known member Veteran Jul 23, 2011 #72 Ser strålende ud brødre og søstre Respekt herfra DK