ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Nå, siden jeg ikke kan finde udaf at spirer i grodan, kan jeg heldigvis følge og vise mine små pus frem.
Planen er at toppe dem og smide dem i et scrog net.
De første 14 dages tid.
Fra d. 11/10 til d. 26/10
125W cfl 6400k
Plantejord/perlite/leca
HESI gødning til jord.
Det ville jeg bare undgå ved at give dem mørkeperioden på 36 timer.
Går udfra at den røde lampe ikke forstyrre dem. Meen fjerne den nok alligevel Mørke skal være mørke. Grønt lys skader dog ikke.
De har alle vist køn nu pånær een. 2 hanner smidt ud. Jeg har ikke fået scrog net på endnu hvilket, nok var lidt dumt, så det bliver en prøvelse at vikle så store planter ind.
Knækkede en del grene og fik afmonteret nogle bæreblade da jeg skulle have net på. Jeg fik ikke fat i armeringsjern, så har bare brugt noget hegn. Ligner en slagmark.
2 hanner blev slagtet og en ivrig ukendt dulle fra green barons tørrekassemix blev flettet ind. Den har stået 12/12 fra frø. edit: har taget stiklinger hertil aften da den virkelig har fart på.
De har det hårdt de små pus. Efter mishandlingen med nettet, der bestemt ikke kan anbefales, fik de 6 dage uden menneskelig kontakt.
Men jeg skal lige ind på nærmeste dage og klippe til og pleje deres små sår og rifter-
Var meget svært ikke at brække noget mht det net der.
Ser godt ud men du har rigtig mange små skud, hvis det var mig ville jeg lade vokse dem lidt længere op over nettet så du for nogle "donkey-dicks" ala trolden og mr indica