What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Hawaiian Skunk no 1

Nå, siden jeg ikke kan finde udaf at spirer i grodan, kan jeg heldigvis følge og vise mine små pus frem.
Planen er at toppe dem og smide dem i et scrog net.

De første 14 dages tid.

Fra d. 11/10 til d. 26/10

125W cfl 6400k
Plantejord/perlite/leca
HESI gødning til jord.

God Dag folkens.
:rasta:

Last edited:
Mangler lige ps til en update, men jeg bøvler med at få dem til at vise køn.

De har fået 36timers mørke og har fået ca 8 dages 12/12

Burde det ikke være rigeligt med tid til at få den til at vise køn?

Jeg kommer til at tænke på;

Min ene fordelerdåse har en afbryderknap der lyser rødt inde i teltet, konstant - kan den forstyrre blomstringen?

Det er meget underligt for der er begyndt at komme forskudte noder (der mig bekendt viser at planten er i blomst).

Update påvej

Deus

Member
Jo det burde være nok til at få den til at vise køn. Før eller siden altså :D Det sker jo ikke lige med det samme.

Angående din fordeler dåse har jeg hørt nogen have problemer med det, dog har jeg ikke selv problemer med dette, så er ikke 100% sikker...

Nu bliver jeg lidt i tvivl omkring dine noder, for jeg mener at noderne bliver forskudte når det er kloner, og ikke når den er i blomst.

Lolland

New member
det er da vist meget strain betynget jeg har opleved begge dele og godt at finde dig her inde deus ..mvh

K

kenned

stoned--
jeg tror godt det kan tage mere end 8 dage at få dem til og vise køn... Men det med noderne er jeg ikke lige sikker på...

Hey lolland..længe siden, newgrower fra dcf her.. :)

R

ranneG

åbn fordeler boxen og tag strømmen fra kontakten så er der ikke rød mere :)

Det ville jeg bare undgå ved at give dem mørkeperioden på 36 timer.

Går udfra at den røde lampe ikke forstyrre dem. Meen fjerne den nok alligevel :) Mørke skal være mørke. Grønt lys skader dog ikke.

De har alle vist køn nu pånær een. 2 hanner smidt ud. Jeg har ikke fået scrog net på endnu hvilket, nok var lidt dumt, så det bliver en prøvelse at vikle så store planter ind.

babba

Member
sæt gaffa over den røde "lampe" men det skulle ikke ha noget at sige ... der skal nok komme køn på bare ha lidt tolmodighed:violin:
fred

Last edited:

Lampen blev demonteret.

Kaos!!

Knækkede en del grene og fik afmonteret nogle bæreblade da jeg skulle have net på. Jeg fik ikke fat i armeringsjern, så har bare brugt noget hegn. Ligner en slagmark.

Skal lige update anderledes med de billeder der.

2x200W CFL 2700k
11L pots

Efter en hård omgang voldtægt og kropsudsmykning.. (omplantning og afbrænding)

..fik de alligevel fundet formen. Stadig uden scrog net.

Last edited:
Sen update.

2 hanner blev slagtet og en ivrig ukendt dulle fra green barons tørrekassemix blev flettet ind. Den har stået 12/12 fra frø. edit: har taget stiklinger hertil aften da den virkelig har fart på.

De har det hårdt de små pus. Efter mishandlingen med nettet, der bestemt ikke kan anbefales, fik de 6 dage uden menneskelig kontakt.
Men jeg skal lige ind på nærmeste dage og klippe til og pleje deres små sår og rifter- :muahaha:

Var meget svært ikke at brække noget mht det net der.

36 dage i blomst.

Last edited:
Ihvertfald!

husk nu på at det er mit første scrog grow, ja første indendøre + jeg er doven. sådan der, så burde vi være garderet for hånelige kommentare
:dueling: :jump: ;)

K

kenned

Intet hånligt fra mig.. Der findes ikke noget værre...
Men af at det er din første scrog, så synes jeg da det ser rigtig fint ud...

Var også bare lidt i sjaw.

yes, thx, er dog ikke helt tilfreds med de CFL lamper - der kunne godt komme lidt mere knald på.

Nu har jeg udskiftet pæren over eco-groweren med en 600W hps der står i samme telt. Giver lidt mere lys til disse.

Jeg har vildt mange visne blade allerede, men tror det hænger lidt sammen med den sene påsætning af nettet, de fik lidt tæv nemlig.

Planten øverst til højre bliver ved med at skyde nye små skod skud :(
Beskåringen nederst har ikke været ok da der kommer ca 25% nye skud :(

Men ellers går det stille og roligt fremaf.

Last edited:
C

cdd

Ser godt ud :D men du har rigtig mange små skud, hvis det var mig ville jeg lade vokse dem lidt længere op over nettet så du for nogle "donkey-dicks" ala trolden og mr indica

- afhænger self også af sorten....