What's new
  • ICMag with help from Phlizon, Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest for Christmas! You can check it here. Prizes are: full spectrum led light, seeds & forum premium access. Come join in!

העשרת פח"ד בארון גידול חם אש

Shpinoza

Member
היי חברים

לגבי ההעשרה בפח"ד, בניתי את הערכה הביתית ע"פ הוראות מיוטיוב, ובאמת יש קצב בועות לא רע, לא יודע אם זה מספיק כדי לעשות משהו, אבל בכל מקרה בעקבות ההערות שלכם לגבי זה שקודם כל הכל צריך להיות מושלם ואז רק זה יכול לעזור אני דיי שחררתי והנחתי לנושא.
השארתי את הבקבון שם להפליץ בועות אבל השארתי את הוונטה עובדת כך שכניראה הוא לא משפיע באמת כי תחלפות האוויר בארון היא בקצב מטורף למדי של 6 פעמים בדקה או משהו כזה... מקווה שזה (התחלופה) עוזר לצמחים להתמודד עם החום, כי הטמפ' עוברות את ה30-31 בשעות היום.
אני לא כ"כ מרחם בתאורה- יש לי שם כרגע 3 נורות סי אף אור יום 40 וואט, ונורה אחת שמשלימה ספקטרום צהוב, גם היא סי אף אל , 45 וואט.

לגבי חום=מזיקים

אתם יודעים על מה אתם מדברים הא...
אני חושש שאולי יש לי כל מני שחוגגים על החום הכיפי של הארון שלי...
מה דעתכם ע"פ התמונות?

חרקים? דישון יתר? שמתי 1מ"ל ביו גרו על כל ליטר מים, השקיה כן השקיה לא...

אשמח לחוות דעתכם המלומדת!

עוד שאלה קטנה- אני סוגר עכשיו 4 שבועות מההנבטה,
האם (ע"פ התמונות) יש מצב שאחד הצמחים שלי החל כבר לפרוח?? לא קצת מהר?
מדובר להזכירכם על זרעי
bubbilicious feminized auto flowring (Nirvana shop)

תודה על הדיאגנוסטיקה!

2013-08-06-04.10_cleaned.jpg

2013-08-06-04.09_cleaned.jpg

2013-08-06-04.12_cleaned.jpg

2013-08-06-04.13_cleaned.jpg

2013-08-06-04.14_cleaned.jpg
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
בתמונה השניה היא כבר בהחלט התחילה לפרוח.
הצמחות נראות טוב רק שהן אוכלות קצת כאפות חום. תעבור ל12\12 שעות ותדליק את המנורות בלילה - זה יעזור לטמפ'.
 

Shpinoza

Member
אז מה ת'אומר? זה רק חום? לא חרקים ועניינים? או יותר מדי ביו גרו?

חוץ מזה, אני אשנה את שעות האור בהתאם לעצתך.
חשבתי אולי משהו כמו 14 אור -10 חושך - לפי מה שקראתי לאוטו פלאוור בערך "הכל הולך" כולל להשאיר 24 שעות כל מחזור הגידול... בהתחשב בכך שעוד 2 עוד לא התחילו לפרוח אני לא רוצה לקצץ להם מדי בשעות האור....
מה ת'אומר? אשמח לשמוע

תודה :)
 
אוטופלאוור צריך 24
זה הרעיון של אוטופלאוור
זה נכון שאפשר לעשות כל מיני שעות אבל הגנטיקה של אוטופלאוור רגיל ל-24 שעות
האידיאל זה להישאר על מה שמומלץ
לעשות 12 12 זה ממש לא נותן לך כלום ורוב הסיכויים משבש את החיים שהוא רגיל אליו
לגבי הסימנים על הצמח,בד"כ סימנים פה ושם על העלה זה השקייה חפיפניקית
כלומר שאתה בטעות גם מטפטף קצת מהדישון על העלים עצמם
וזה ישיר מידי
זה יוצר כוויות על העלים
מבחינת העלים עצמם הם נראים בריאים סוף הדרך
רמז טוב לחרקים זה שבילים של כאילו ריר על העלים או חורים של ביסים כאילו מישהו אוכל את העלה
אם יש לך משהו כזה שם,סימן מובהק שיש שם חרקים
אם אתה ממש רוצה להיות רגוע לגבי חרקים,פשוט תביא איזה זכוכית מגדלת וכל יום תסתכל ישר על העלים שנראים לך חשודים
אם יש משהו אתה תראה ישר
בינתיים הם נראים בריאים אבל החום יכול להיות מאוד מטעה,יצאו לי כמה הרמיז בגלל סטרס של חום
תנסה למזער את החום
כרגע אתה סתם מפגיז ערימה של אור בלי סיבה,אם יש לך יכולת להוריד טיפה נורות כדי להוריד מעלות אולי עדיף
לא שינוי קיצוני מידי של תאורה,אבל נורה אחת פחות יכולה להוריד לפעמים מעלה שתיים ויכול להיות שזה יעשה את ההבדל
בסה"כ נראה סבבה,העלים המוזרים זה קורה בכל מיני זנים ולפעמים זה אומר משהו ולפעמים זה כלום
 

fonzee

Weed Cannasaur
Moderator
Veteran
אולי קצת יותר מידי ביוגרו, אבל לא ברמה שהצמח נפגע אלא יותר הכיס שלך.
אם יש חרקים הם לא במצב בעייתי. שים מדבקה צהובה ליד הצמח ותראה אם נתפס משהו. אם כן, אתה תדע גם מה יש לך בצמח ויהיה לך הרבה יותר קל להתמודד איתו.

אוטופלאוור צריך 16 שעות ביום לגדילה אידאלית למיטב ידיעתי.
 
אני מסקים עם ההערכה שיוטר אור יגביה את הגידול אבל צריך עוד משהו לגבי החום. אפר שעובר דרך חולצה ישנה, למשל אפר מהים, יגביה את רמת הסיליקון ביצע הגידול.
Silica
משהוא אחר שמישהו אחר הזכיר שסדין מונע שמש ישיר וגם מוריד טמפרטורה... בכל מקרה, קרור של האזור יתחשב, אפילו אם זה כוס של קרח ליד המאברר



וו׳פ
 

isranabis

Active member
Veteran
הצמחים ניראים בסדר גמור בשביל מגדל מתחיל אין יותר טוב מזה עם התנאים בישראל ובלי מזגן גם מגדלים מנוסים היו מרוצים,גידלתי אוטופלוור לפני אולי עשר שנים שרק יצא לואריידר והיה די קשה להשיג זרעים שלו כי זה היה אוטופלאוור יחידי וכולם רצו לבדוק מה זה למרות שאף אחד לא רצה לקנות את הדבר חסר הסוטול הזה פעם שניה,את כל הפרחים חילקתי לחברים שחילקו גם הם לחברים אחרים אחרי השכטה הראשונה,הדבר הזה היה חסר סטלה אפילו כאב ראש אי אפשר להוציא מימנו,מאז יש לי אלרגיה חריפה לאוטופלאוור ואני לא מתקרב לכל הצאצאים של לואריידר שתפסו מאז אגף שלם לעצמם עם אין ספור של ברידרים חדשים וגם הוותיקים שלא טומנים את ידם בצלחת,זה גורם לי לחשוב אולי אני מפסיד משהו?? אולי הצליחו בכל זאת לחבר סוטול לצמח הזה.אם יש מישהו שמעשן שנים ומבסוט מאיזה זן של אוטופלאוור שהוא מעוניין לגדל עוד כמה פעמים אז אשמח לשמוע כי חוץ מלראות פעם אחת את הקטע של הפריחה האוטומאטית זה לא מעניין,
שפינוזה אם קלטת את הקטע של השמרים והסוכר וראית בועות זה יופי ,המטרה להגדיל את הכלי של המים והסוכר לארבע ליטר ואת המים והבקבוק של הבועות להשאיר אותו דבר שני מתקנים כאלה עושים עבודה שראים תוצאות בעיניים של צמחים יותר ירוקים ועלים הרבה יותר גדולים באוהל של מטר על מטר,כדאי לדעתי להשתמש בשמרים יבשים הם מוציאים הרבה יותר בועות אבל נגמרים יותר מהר,בכל מקרה אם יש תחלופת אוויר קבועה אין לזה טעם אבל בחורף זה אחלה תוספת לחדר גידול
 

Shpinoza

Member
תודה על התשובות חברים!
סבבה, אני אעביר למשטר אור של 18-6
והחלפתי נורה אחת של 45 וואט בנורה של 23, מקווה שזה קצת יוריד את הטמפרטורה

אני בול חודש מההנבטה.
איזה קצב צמיחה עף לי הסכך... הבנות עכשיו בערך בגובה 30 ס"ס ואני כבר רואה ששלושתן התחילו לפרוח...

חושבים ששווה לי להתקין רשת ולעשות סקרין אוף גרין או שזה כבר מאוחר מדי בשביל זה?
 

kamikaza

Active member
ישראנביז אתה אכן מפספס משהו

גידלתי איזיריידר מברידר, וזרעים של לואו ריידר שהשגתי בארץ, היה משהו מטורף

הקצב גדילה של האיזיריידר מרשים - בסטרץ' ראיתי גם צמיחה של 7 ס"מ ביום

והסטלה מעולה



שפינוזה - אתה בשלב של הסטרץ' עכשיו. אם הכל ילך לך חלק, הם אמורים לצמוח, אם זה באדמה, משהו כמו 3 ס"מ ביום.

אולי קצת מאוחר לעשות סקרוג לפי הספר, אבל בהחלט אפשר להשתמש ברשת לעיצוב עלווה, ולמיקסום חשיפה לאור

בעצם, זו כמעט הדרך היחידה שלך למקסם יבול כשאתה עובד עם סי.אף.אל בוואט נמוך

לך על זה







אני מצרף תמונות של איזיריידר
 

Attachments

  • 86 (4).jpg
    86 (4).jpg
    100.2 KB · Views: 24
  • 85 (25).jpg
    85 (25).jpg
    90.7 KB · Views: 32
  • 85 (26).jpg
    85 (26).jpg
    98 KB · Views: 33
  • 84 (3).jpg
    84 (3).jpg
    47.6 KB · Views: 24
  • 83 (1).jpg
    83 (1).jpg
    130.7 KB · Views: 23
  • 85 (18).jpg
    85 (18).jpg
    122.1 KB · Views: 30
  • 85 (12).jpg
    85 (12).jpg
    132.2 KB · Views: 30

kamikaza

Active member
שפינוזה, אתה צריך להבין את השלבים באוטו פלאוור

אתה עכשיו בשלב של הסטרץ' וצריך לקחת את זה בחשבון מבחינת דשנים ותאורה

כשהסטרץ' יעצר ויהיה לך מין "קיפודים" כאלה בטופים עם שערות לבנות זקורות, תעביר את הדגש לאור צהוב - לפחות 50% ומעלה מהאור שלך






אני מצטט פה מהלינק ששמתי על מחזור החיים של אוטופלאוור



DAY 1 - First real leaves emerge
DAY 6-7 - Plant has 3 nodes with smaller branches beginning to emerge
DAY 10-12 - 5 nodes
Day 17-21 - 8 to 10 nodes, plant sex is shown. Very fast growth by this stage.
Day 25-30 - Plant begins flowering and starts to stretch. Bud sites popping up.
Day 35-45 - Growth slows, gets a bit boring, buds slowly develop more and more each day.
Day 50+ - Buds begin to fatten, heavy trichome production and smell. This is the exciting part.
Day 65-75 - Harvest.

LST, SCROG, TOPPING & SUPER-CROPPING

Yes, you can LST autos and it works a treat too! Start tying them down after they reach the 5th/6th node. I usually get 12-14 tops with this method. It also doesn't slow growth which is important. SCROG is also a great way to maximise yield. TOPPING and SUPER-CROPPING are big no no's though! There just isn't enough time for the plant to heal and so will actually end up reducing your yield quite a bit.






והלינק הזה גם מסביר על אוטופלאוורים בצורה טובה


https://www.autoflower.net/forums/f44/life-cycle-auto-flowering-cannabis-5113.html
 
אוטופלאוור זה זנים ששולבו עם רודרליס
בטבע יש אינדיקה
סאטיבה
ורודרליס
רודרליס זה צמחים שגדלו באזורים שאין בהם מחזור אור תקין,למשל שאין חושך במשך חודש או חודשיים
אנטרטיקה ועוד מקומות מאוד קרים
זה זנים שהצליחו לשרוד באזורים שאין מחזור יאה כמו שאנחנו רגילים אליו
מה שזה יוצר זה כמו שישרא אמר
רודרליס זה זנים כמעט ריקים מטי אייץ סי
מכיוון שהם שינוי לחלוטין את הגנטיקה שלהם על מנת לשרוד אז היכולת שלהם לייצר טי אייץ סי היא מאוד נמוכה
לרוב על גבול ה-3 אחוז

מכיוון שישרא ניסה לגדל אחד כזה רק בהתחלת הדרך מן הסתם שהוא יהיה חסר סאטלה
היום יש כבר זנים מעורבבים רודרליס,אינדיקה וסאטיבה והמצב טוב יותר
אבל אין שום יתרון משמעותי לרודרליס חוץ מהעובדה שאתה צריך להיות חסר ידע
כלומר אוטופלאוור זה טוב רק למי שלא מבין מה הוא עושה
כי אין שום היגיון שתרצה להכניס גנטיקה שתצרוך יותר שעות אור ותיתן הרבה פחות ריכוז של טי אייץ סי
הסיבה היחידה לשלב זנים כאלה זה כדי לחסוך מהמגדלים את הבחירה מתי לעבור מצמיחה לפריחה וע"י כך כאילו למכור מוצר יציב יותר
אבל במציאות אין שום יתרון כלכלי ואין לי מושג איפה קראתם שאוטופלאוור צריך 16\8
תלכו לכל אתר שמוכר lowryder
ותראו שההמלצה הברורה שלהם זה 24 שעות
אפשרי גם 18\6 אבל הם טוענים שזה פחות טוב והצמח יכול לצאת גדול יותר והרבה פחות בשליטה
יש מצב שיש כאלה שצריכים פחות אבל במציאות הרעיון של אוטופלאוור זה שאתה יכול להפריח אותו ב-24 בלי לשנות מחזור אור
ככה שאתה יכול לחסוך בשתי ארונות ולהישאר עם אחד ואתה לא צריך להחליט כלום
הצמח מחליט בשבילך
אבל רוב הסיכויים שזה אומר פחות טי אייץ סי וגנטיקה מאוד לא יציבה עדיין
אני הבאתי גם אוטופלאוור של lowryder
הדבר הזה התחיל להפריח לי תוך שבוע ויצא הצמח הכי עלוב וננסי שהיה לי בחיים
אני אישית לא הייתי נוגע בהם מסיבה אחת בלבד
יש כל כך הרבה אופציות טובות שם שאין צורך לגעת בזה לפחות עוד איזה עשר שנים
אין בזה שום יתרון מבחינתי,רק חסרונות
 

kamikaza

Active member
אנג'לדאסט, אתה פשוט טועה. ו-80% ממה שכתבת לא נכון

תקרא בבקשה את הלינקים ששמתי פה בדף הקודם על אוטופלאוורים

ושום שיח לא גדל באנטרטיקה


היתרונות של אוטומטיים:

1. ניתנים לגדילה בכל עונה, בכל מקום. אידיאלי למגדלי מרפסות, גרילה, או חצר אחורית
במיוחד בארץ כמו שלנו, שאפשר לגדל בחוץ כמעט כל השנה אם רק תיתן לו מים

2. עמידות גבוהה לשינויי טמפרטורה. הטווח של לואוריידר נע בין 16 מעלות, ל-30 פלוס.

3. עמידות גבוהה למזיקים ומחלות - אולי כתוצאה מהצמיחה המהירה

4. אין הרמיז. (בלואוריידר המקורי לפחות) אני חושב שגם בשאר האוטומטיים אין הרמיז

5. לא צריך להיות פנאט על אור\חושך בפריחה. ככה שזה נוח בהרבה למגדלים מתחילים

6. קצב צמיחה מהיר מאוד. ממש פראי.

7. אפשרות לסיים גידול בזמן קצר. ראיתי גידול של איזיריידר בישראל שהסתיים תוך 60 יום.

אני מתכוון 60 יום מנביטה לקציר. בעציצי אירפוט של 11 ליטר, אדמה, ודשנים של ביו-ביז



אם אתה מגדל בשטח קטן יחסית, פשוט תצופף אותו בעציצים ותקצור תוך 60 יום. זה יכול לצאת יותר משתלם מלגדל פחות צמחים עם זמן צמיחה ארוך, ולקצור תוך 3 חודשים

החיסרון העיקרי - אין אפשרות לאימהות, וצריך כל פעם לגדל מזרע
לגבי טי.אייץ'.סי - רוב הזנים המסחריים הם עם מעל 15%





שפינוזה, כמה ליטר העציצים?

באיזה יום הם הראו מין?

כמה יום מזרע לקציר לפי הנתונים מהברידר?

אני חושב שאתה 35-40 יום מקציר, אבל לא נראה שהולך לצאת שם יבול מרשים. אין מספיק טופים, ומסודר דליל

אתה יכול לנסות לכופף אותם כמו שפונזי הציע, או לשטח עם רשת, מה שמתאים לך

לואוריידר - עציץ של 45 גרם
(לא שלי )
 

Attachments

  • DSC03479.jpg
    DSC03479.jpg
    77.7 KB · Views: 29
  • DSC03482.jpg
    DSC03482.jpg
    74.7 KB · Views: 31
  • DSC03464.jpg
    DSC03464.jpg
    60.5 KB · Views: 25
  • DSC03472.jpg
    DSC03472.jpg
    75 KB · Views: 26
  • DSC03475.jpg
    DSC03475.jpg
    87.8 KB · Views: 29

kamikaza

Active member
לואוריידר, גידול שלי
 

Attachments

  • DSC03409.jpg
    DSC03409.jpg
    73.1 KB · Views: 27
  • DSC03378.jpg
    DSC03378.jpg
    73.9 KB · Views: 28
  • DSC03377.jpg
    DSC03377.jpg
    86.2 KB · Views: 23
  • DSC03419.jpg
    DSC03419.jpg
    82.1 KB · Views: 24
  • DSC03374.jpg
    DSC03374.jpg
    67.5 KB · Views: 28
  • DSC03392.jpg
    DSC03392.jpg
    101 KB · Views: 26
  • DSC03398.jpg
    DSC03398.jpg
    127.8 KB · Views: 24
  • DSC03412.jpg
    DSC03412.jpg
    113.8 KB · Views: 27
  • DSC03435.jpg
    DSC03435.jpg
    63.8 KB · Views: 25
  • DSC03440.jpg
    DSC03440.jpg
    75.5 KB · Views: 33

isranabis

Active member
Veteran
אם אתה אומר שלאוריידר המקורי הוא צמח ממסטל אז אנחנו מדברים על דברים אחרים שאנחנו מתכוונים לסוטול,אצלי הלאווריידר ניראה בול כמו התמונות שלך ,גם אצלי הצמחים היו מפוצצים שרף אבל החשיש שיצא מימנו לא היה שווה עישון לטעמי,לא קראתי את הקישורים שלך אבל באותה תקופה שאני גידלתי כל הביקורות מהמגדלים היו בסופו של דבר אין סוטול למרות כל התכונות החיוביות שציינת
כמה טי הייץ סי יש באוטופלוורים?? ורק אל תגיד שטי הייץ סי זה לא מדד כי אין שטות יותר גדולה אף אחד לא רוצה צמח של 6% טי הייץ סי,דרך אגב רודארלי זה תת זן של סטיבה ולא זן נפרד
אני מעשן עם סיבולת גבוהה של שנים וגם ככה קשה לי למצוא זנים שמפוצצים את הראש קשה לי להאמין שפריחה אוטומאטית תעשה את העבודה אבל אם כן שאר הזנים יכחדו במשך הזמן כי רק מטומטם ירצה את כל הצרות הנילוות לגידול רגיל אם התוצאה הסופית יוצאת ברמה של פריחה אוטומאטית
 
אני לא מנסה להתווכח אבל לא הייתי מוריד את רמת האור. הצמחים נראים בסדר. הייתי מגבייה את האור ומשקה יותר כדי להגביה את רמת המים באוויר. הלחות תהיה בין 65-75 כשטמפרטורה בין 85-100. משהו כזה. בלילה חשוב שהטמפרטורה תהיה יותר גבוהה מהלחות אז תחמם אותם או תעביר אותם לחושך בשעות היום.

לא הייתי מוסיף שמרים וסוכר לצמחים, אבל אני אתחיל נושא חדש לוויכוחים האלו
 

kamikaza

Active member
ממסטל פצצות ישראנאביס

וגם כל החברים שלי שעישנו את מה שגידלתי היו מבסוטים פצצות
ואלה לא פראיירים

המצב היום הוא שפריחה אוטומטית עושה את העבודה, ובאמת זה איום מסויים על הזנים המסורתיים

אני חושב שבאירופה רוב המגדלים הקטנים (אלו שמגדלים 'לראש', מגדלי ארונות וכ'ו) כבר מזמן שכחו איך זה לגדל פוטופריוד


מי שנשאר עם זנים מסורתיים זה האמריקאים, והמגדלים המסחריים באירופה, שחייבים להחזיק אמהות כדי שתהיה להם אחידות בגידול. וגם כי הם עושים גידולים מחזוריים, גידולי ס.ו.ג. וכאלה, שאתה חייב אמהות לייחורים

אין לי נתונים , אבל אני חושב שהמכירות של אוטו-פאמ (אוטו פמינייזד) לא נופלות בהרבה מהמכירות של הרגילים
 
Top