ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Super flot min ven!!!! Ja og de er sgu stenhårde dem buds Ludo har lavet og jeg kan bare være enig med gonz at de kommer nok til at veje meget mere en man tror.......
til jer 2 både ludo og tom .. vil i så lade vær med at blære jer .. jeg smider sku snart mit telt i den blå-avis og gir op ....
nej PISS..
det er sku flot lige som man trode i hade smækket de bedste pic op så kommer der sku en stime mere.....
jeg er måløs.. hvor var det i afholdte det kursus for det skal jeg på ...
nå men det er flot ..
LUDO .. du skriver det ikke var så godt som det gamle gødning ?? hvad var det gamle og hvad er det nye .. er jeg helt ved siden af hvis jeg siger jeg syntes du skrev biozz et sted .. kan jeg lige blivet opdateret ... du køre måske med vores lille "KLØVER" ven eller er du på A.V.N. .. sorry jer ander det var nok lige en lille kode kun ludo forstod
nå men bliv ved med at sparke røv...
fred
Hej Babba....... tak for de pæne ord.........
Jeg har kørt fuldstændig bio/organic denne gang med Biobizz, og justeret med citronsaft og natron og kun brugt regnvand(pånær de sidste 3 uger...... RAIN PLEASE!!!!!!!!!
Men nu skal jeg ik brokke mig over de dejlige solstråler............ Fedt forår.......
Jeg bruger Canna normalt......om smagen er mærkbar må du vente med svar på, men hvad yield angår er Cann klart overlegen, men jeg bgugte ingen PK Boost-kun Cannabio Boost(ups snød lidt ) hele growet, og molasse og CO2 tabs.......Kan varmt anbefale dem!!!!!!!!!!!
Og jeg kan ik la være.........jeg nuppede lige et par af de små der var blevet til sten....... .....og så liger et par plant shots til at varme op på.....
og så snip snip...............
Og Babba......du skal da bare med til en gtillaften....gode bøffe og pølser og gode pinde .....det er jo timing med sol og go weed.......og ku jeg gi et tip eller to.......mig en fornøjelse.......spread the weed.......spread the medecine......!!!!!!
Og tak for pics Toker........Det er nok fredag når du læser dette......KIG FORBI!!!!!!! Men lad være med at ta' bilen.......
Men LUDO, for fanden........det er lille-fredag i dag men jeg kan ikke køre alligevel.....men er stadig vågen Vi ses i morgen og igen:
DAAAAAMMMMMNNNNNNN BOY!!!!!!
Men er på vej op at vande såå vi ses i morgen!!!!!