What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Forsat fra growers forum soil tråd....Eurogrow

L

Ludo

jeg startede tråden i growers forum for soil, så der kan i se starten.... :lurk: hvis det er......
ellers er update på rummet her, de første er taget udenfor, og det sidste er fra rummet....de har besøg for tiden... :D
De fik lige en ufrivillig tørkeperiode i går :spank: , men de har ik taget synlig skade og ser ud til at løfte sig allerede da jeg vandede ....så.... :dueling: ..det gør jo heller ik noget at de skal kæmpe lidt for det når de har den størrelse.......he he somom de kunne bestille vand udenfor når de var tørstige....??!!
Men her er pics....

Håber det var kigget værd....glæder mig til at vise dem når de ser helt fine ud igen....
:jump:

Hej Ludo det skal nok blibe nogle fine planter igen men hvordan har du tænkt dig at gøre mht. blomstring når du har blomster på så mange forskellige nivoer..?

Hvilke sorter køre du ?

Stay High ;o)

L

Ludo

he he he....ja det gad du godt vide?????!!! :muahaha: nej pis..........!!
De små er ik mine de er en vens.....har træ liggende til mit moderum, men damen kom hjem i dag og var mega dårlig.....så ingen saven eller banken :spank: !!!
Der kommer der måske et par stykker over i .....ellers laver jeg en selektion hver gang jeg ompotter......de små/uinteressante....DØR :cuss: eller blir givet væk...!!! Jeg har selvfølgelig kigget efter pre-flowers og der er valgt 3 hanner fra, der er kun to tilbage jeg er i tvivl om.....så på den måde....!!
Så er det vist tid til at ryge en pind.......ang. det med at slå dem ihjel....jeg har lige stået og smidt 8 superflotte stiklinger ud....MED rødder, men doner havde spidermites.....og de skal IKKE ind i Ludo's rum....'hører i derude små djævleyngel af ubrugeligt lorte insekt?! IKKE ind...!!!!!! I får kamp til stregen... :dueling:
Og det gør ondt at måtte smide de små stakler ud i den store kolde mørke skraldespand :violin: ...2 sek. stilhed til at minde tak...!!
Go grovind derude.....

PS: Klik på mit navn og gå ind og se starten af tråden der står det, der kan du også se hvor mange der var til at starte med....

Last edited:
L

Ludo

de nye billeder.........
Tak Escobar.....og lige helt tilfældigt var der lige kommet nye pics.... humøret er i top...planterne trives jo.....!!!
Lige et kig henover "regnskoven"....

Og så lige en lille tester på om de nu er så fine og kraftige som de ser ud Embarassed ....
Først, som den nu er....fiiiiiin....

så bøjer vi lidt...........

Slip...........Wupti........

Og så lige et gruppebillede....de har besøg for tiden........små Rebeller og Killers, men det må i læse TomTokers tråd for at følge Wink

Håber i nyder billederne...jeg nyder hvert fald at pleje og nusse motivet............

Last edited:
L

Ludo

så er der lidt nye pics......
lidt over en måned og der er allerede prelowers.... :headbange

og lige et par grønnere billeder..

Gonz /Brightshadow..:Der er et par W.W.*NL#5(den to hovede den ene) Et par G13*H.P.*H.P. og et par spørgsmålstegn jeg tror der er mango....men er rimlig sikker på de er Sativa dom. :crazy: .......ahhhhhhh!!??
Og der har sneget sig en clon: A. Haze#2 fra G.House( Tak til doner :jump: ) og har et par nyere der, de bedste, skal være mødre.
Der står en lille en i hjørnet i hvid potte, det er enten en clon: Alegria eller KaliHaze håber Alegria selvom jeg er helt vild med KH så er der bare noget helt specielt ved Alegria.....har givet mig den vildeste trip-skævert jeg nogen sinde har prøvet......unik og komplex beskriver den nok bedst :bow:

Last edited:

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hej Ludo dejligt at se den lille klon midt imellem de flotte tøser. jeg håber også på alegria men det ville også være fedt at få Kali tilbage.........

Skide flot arbejde der ludo........you make me proud:)

L

Ludo

SÅÅÅÅÅÅÅ DEEEEEEEEEEEEER PIIIIIIIIIIIIICS
Ja så er "the lucky seven" som jeg kalder dem blevet ompottet for sidste gang :jump: .......skønt....er ikke i tvivl om at de vil takke mig om et par dage :nono: lige nu fatter de nok ik så meget he he he.......
Et billede af flokken.......:

de har allesammen fået strainnavn og nummer..........og lidt mere plads til rødderne
:dance:

her er lige to pics af mine 3 favoritter....en ?, en A.Haze#2 og den to hovede WW*NL#5..........

Det endte med jeg gik helt amok med kameraet, er lige ved at prøve mig frem om det ik ken ta' lidt bedre pics. Kan bare ik få det gule skær helt væk og få naturlige farver :cuss: .....det endte da med jeg svedte mere af at ta' pics end af selve ompotningen og jeg hyggede mig for vildt..... :muahaha: ...men her er lige et par stykker fra sesionen........:

hva sker der for den uartige pige????:spank: har sagt til hende hun ik skal gi far fingeren.................:bat: ellers vanker der......he he
puha nu skal der tændes op i en velfortjent M. Kush pind(props:Toker :rasta: )
igen håber jeres tid var kigget værd.....go gro karme til jer alle derude......!!!!

L

Ludo

Så er de "små" sat i blomst..... :jump:

lige et makro af de fine hunblomster.....

det var det for denne gang.............. :wave:

L

Ludo

Og et shout out til SMEDEN

Og et shout out til SMEDEN

tusinde tak seamus......der er lige to update pics..... :yoinks:

Og et SHOUT OUT TIL SMEDEN Arjans Haze #2 fem-clone..... :abduct:

Det både godt og ondt med den plante....misforstå ikke.... :jump: jeg er evig gld for at have fået den, men den kommer til at overlappe de andre.....den har vist omkring 14-16 ugers blomstring...men når vente tiden er lang- siger hivet bang :bis: men jeg er slem tilfreds med dem, jeg har lige opgraderet mit biobizz gødning og div her er lige et pic af hvad de små får smidt i nakken.....

Jeg skifter ph-down ud med citronsyre, jeg er blevet lidt lun på bio.....overvejer at droppe pk13-14 og det flavour fra Atami men nu må vi se.....de har lige fået et los i røven....så mon ik der snart skulle ske noget spændende...... :headbange

Last edited:
L

Ludo

Så updater vi igen....håber i kan lide at se blomster............ :spank:

Er det helt skidt eller............?????? Jeg blir glad hver gang jeg åbner skabet :rasta: håber det kan gi et smil på jeres læbe også...........go gro karma til jer alle derude.....

Deus

Member
Det er sku lækkert at se så mange billeder Ludo, og det er sku da ved at ligne en helt skov der inde :D SMUKT! Hvor mange af dem var det du lavede moderplanter ? Men ja, det gule skær er svært at komme af med når man kører med HPS :D så hellere tage nogle billeder lige før lyset tænder med blitz eller lignende :D Lad os endeligt se mere fra din side af

L

Ludo

Hey Deus.......taaark :rasta: der er taget stiklinger af alle på nær AH #2, den har jeg et par stykker af, der blir en af dem til mumi-plante...! Eftersom det er nye strains og jeg ikke kender effekt osv venter jeg og ser efter høst hvilke der tiltaler mig mest, de blir så ligeledes beholdt til cloning. JEg har bygget moderrum med plads til ca. 8-10 Bonzai-moderplanter og deres afkom inden de kommer i det nye pre-vegskab jeg er ved at bygge med 250w Phillips Hpi :spank: så de kan få et los i røven inden de kommer i 12/12 rummet.
Jeg har en del frø jeg skal ha spirret, og har en gro-buddy der har et par strains der skal i mit moderrum, så der går lidt tid inden det hele er som jeg stiler mod.....men gode ting tar nogle gange tid........ :joint:
Efter planen kommer der til at være følgende mødre/strains:

-G13*HP*HP(Privat strain)
-WW*NL#5(Privat strain)
-Kalishakra(Mandala seeds)
-Somango Haze(Breeders choice-Sannie seeds)
-Alegria(Kiwi seeds)
-Herijuana(Sannie seeds)
-Killingfields(Sannie seeds)
-Arjans Haze#2(Greenhouse Fem. Seeds)

Og hvis jeg kender mig ret går der ikke lang tid før jeg skal stå og vælge fra eller bygge ud.....he he he :headbange
Men det var lige en go pind og to kopper kaffe der lig gik ud over dig :D ....så ævler/skriver jeg bare løs........he he..men rigtig god weekend Deus og alle jer andre......... :wave:
lige et lille pic til at slutte af på(moderrummet)......vi kan kalde det en teaser for min udegrow tråd.... :jump:

L

Ludo

pics

pics

25 dage i blomst......

Mystic, som jeg er mere og mere sikker på er mit eget strain Kalishakra*Mr.Nice(G13*HP)

WW*Nl#5.....mums duft og de største buds selvom jeg regnede med den gav mindst....... :jump:

alt for denne ganga:biglaugh: ........ :wave:

Last edited:

Latest posts

Latest posts