What's new

Fff voorstellen :

boosh

New member
Hey , Ik ben Boosh , groei al 20 jaar mn plantjes buiten en ga vanaf nu binnen aan de slag.
Vandaar mijn gebrowse op allerlei Fora.
Als ik stomme vragen stel,...tja dat ben ik.
Niet meteen boos worden dan. Ik ben best wel een aardige gozert,..Producer van mijn eigen muziek en vader van een geweldig zoontje.

Als iemand wat wil weten schreeuw maar.

Boosh
 

fari

Active member
Hey boosh,welkom op Ic, die stomme vragen zullen wel snel worden vervangen door Grote wijsheden, daarvoor ben je op de juiste plaats:) Ik neem aan dat je in Nederland of Belgie woont en zou daarvoor zou ik zeggen dat je een prachtige keuze hebt gemaakt om binnen te beginnen,het opent een totaal nieuwe wereld die heel het jaar door kan leven. Als ik ooit kan helpe moet je maar iets laten weten...
Jah Blessings,
Fari
 

boosh

New member
Ik woon 20 Kilometer van Amsterdam. Ben momenteel een kamer aan het verbouwen om te gaan verbouwen ( Klinkt dat maf).

Ondertussen wil ik een moederplant kweken om daar als de kamer klaar is stekken van te halen.

Ik ben op zoek naar de beste meest zeldzame soort die een beetje normaal te verkijgen is in de zadenhandels. Dus geen $160 voor 10 zaadjes.

Heb jij enig idee waar ik mezelf en een paar shops erg happy mee zou kunnen maken?
 

fari

Active member
Hey man,
Er zijn een hoop goeie,zeldzame soorten. www.seedbay.com www.seedboutique.com en www.somaseeds.nl Dat vind ik de beste sites voor zaad. Voor breeders zijn BOG,Reservoir,Tom Hill,Mr, Nice, Afropips, hebben allemaal "zeldzame"(in vergelijking met wat je meestal in Nederland vind) en uitstekende collectie. Bog kan wel duur zijn, maar de kwaliteit is ongeloofelijk. Een heel korte bloei met een zalige smaak en STERKE high kan je verwachten. Ze zijn meestal gekruist me bubblegum. Sour bubble Bx3 is 1 van de sterkste indica soortjes die ik ooit heb geproefd.
Van afropips kan je "Malawi Gold" verkrijgen, het beste ganja van Malawi. Een landrace sativa(100% sativa). Ik weet niet of het mogelijk is qua grootte en bloeitijd,maar als je denkt dat je ze aankan, zou ik er zeker voor gaan!
Voor de rest moet je maar wat rond kijken/lezen, je zult wel snel een verlanglijstje hebben :yummy:

Soma zaden kan je kopen in amsterdam, en seedboutique is ook gevestigd in Amsterdam. Als je meer info wilt moet je het maar vragen.
Bless :wave:
 

boosh

New member
Ik kom inderdaad vaak dezelfde namen tegen alleen het jammere is:

Van beroep ben ik kok en zal nooit of te nimmer iets aan een ander verkopen of geven wat ik zelf niet geproefd heb.

Aangezien ik soortjes zoek die niet in de shops verkrijgbaar zijn(Ik kom zowiezo niet in shops - kweek al 20 jaar voor mijn eigen stash) wordt het moeillijk kiezen denk ik.

Het lijkt mij het beste om maar zaden van Soma te halen ergens. Misschien later zelf een kruising te maken tussen wat strains van hem en andere heerlijkheden.

Waar hang jij eigenlijk uit Ras? Niet in Nederland volgens mij.
 

Latest posts

Latest posts

Top