What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Feriebørn

jlasjl

New member
Jahwi's Joy
S4300052.jpg

rigtig flotte planter du har :canabis:

den der jahwi´s joy, det er da en sativa ikke,
hvordan har du holdt den så lille?

peace
jlasjl...

Xpert

New member
Tjaa det kan jeg ikke tage æren for, idet det er Remmo87 der har holdt dem i kort snor :)
Det er slet ikke mine planter desværre. Men jeg har fornøjelsen af at kunne fotografere og nusse omkring dem. Genial terapi!

12/12 fra start og potter af 1,5L Cola-flasker gør noget ved væksten. Jahwi'en ser rigtig dejlig ud, fik taget nogle billeder her sidst jeg var derhjemme. Må lige lægge billeder op, men blev pludselig sulten
petard2.gif

Xpert

New member
Så fik jeg taget mig sammen til at køre billederne igennem mine amatør-redigeringshænder. Mit kamera har efterhånden øhhhh... mange år på bagen og tager ikke skide skarpe billeder.

Jahwi's Joy begynder at budde godt op. Desværre mistede den alle de største blade så den er ikke så pæn som før. Potter i den størrelse er kun gode til CFL, HPS tørrer 1L ud alt alt for hurtigt med vand- og gødningsproblemer til følge.
JJstor.jpg

Den tidligste Dragon Haze og den kraftigst duftende. Popkornene modner her efter høst af planten og bagefter bliver den revegget når det sidste er høstet
DragonHaze1.jpg

Den anden Dragon Haze. Ikke ligeså kraftig duft og ikke ligeså trichomes-fyldt endnu. Lidt senere
DragonHaze2.jpg

Tættere på. 10-15% trichomes der tåger til
DragonHaze2closeup2.jpg

Længere bud men senere udvikling, måske pga. tvilling på 20cm ved siden af. Har strukket sig en del så der er plads til et ordentligt skud. 1% mælkehvide trichomes
DragonHaze3.jpg

jlasjl

New member
den er jo alt for lækker den JJ
vildt at du/i har kunne holde den så lille..

det andre ser sku også godt ud, specielt den
der Dragon Haze syntes jeg er rigtig flot..

peace
jlasjl...

R

Remmo87

FUUUUUUCK hvor har den udviklet sig :D Gal den ser nice ud den Jahwi efterhånden!
Godt arbejde mate!

paulo73

Convicted for turning dreams into reality
Veteran
mmmm...tasty!
Why dont i learn to speak dane? ;)
Got 5 Dragon Hazes on the go. 100% germ rate, all good until now!

N

NellaK

YA KILLING IT :D JJ is super syret at se på hehe fuck en stamme og skud :)
Great show m8

DK2670_01

Member
de ser sq ALLE sammen gode ud der ;) men den JJ ser godt nok spændende ud 8) men er der nogle der ved om den JJ kan klare et Aero system ?

Men jeg kan da godt se at jeg skal igang med at expermentere lidt med at cutte kloner tidligt og tit ;) og der er kun én måde at finde ud af det på ... prøve sig frem :D

Latest posts

Latest posts