ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Tjaa det kan jeg ikke tage æren for, idet det er Remmo87 der har holdt dem i kort snor
Det er slet ikke mine planter desværre. Men jeg har fornøjelsen af at kunne fotografere og nusse omkring dem. Genial terapi!
12/12 fra start og potter af 1,5L Cola-flasker gør noget ved væksten. Jahwi'en ser rigtig dejlig ud, fik taget nogle billeder her sidst jeg var derhjemme. Må lige lægge billeder op, men blev pludselig sulten
Så fik jeg taget mig sammen til at køre billederne igennem mine amatør-redigeringshænder. Mit kamera har efterhånden øhhhh... mange år på bagen og tager ikke skide skarpe billeder.
Jahwi's Joy begynder at budde godt op. Desværre mistede den alle de største blade så den er ikke så pæn som før. Potter i den størrelse er kun gode til CFL, HPS tørrer 1L ud alt alt for hurtigt med vand- og gødningsproblemer til følge.
Den tidligste Dragon Haze og den kraftigst duftende. Popkornene modner her efter høst af planten og bagefter bliver den revegget når det sidste er høstet
Den anden Dragon Haze. Ikke ligeså kraftig duft og ikke ligeså trichomes-fyldt endnu. Lidt senere
Tættere på. 10-15% trichomes der tåger til
Længere bud men senere udvikling, måske pga. tvilling på 20cm ved siden af. Har strukket sig en del så der er plads til et ordentligt skud. 1% mælkehvide trichomes
de ser sq ALLE sammen gode ud der men den JJ ser godt nok spændende ud 8) men er der nogle der ved om den JJ kan klare et Aero system ?
Men jeg kan da godt se at jeg skal igang med at expermentere lidt med at cutte kloner tidligt og tit og der er kun én måde at finde ud af det på ... prøve sig frem