What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Feriebørn

Xpert

New member
Nogle planter er flyttet ind under 600w HPS, hvor de skal stå og blomstre færdigt. Remmo har nu også mere plads i skabet der var begyndt at blive lidt trængt med pladsen. Nu står de og hygger sig noget så gevaldigt

Skunk No. 1 X SensiStar
S4300024.jpg

Dragon Haze (Citral Skunk X G13 X Hashplant)
S430002xx5.jpg

?
S4300026.jpg

Skunk No. 1 X SensiStar
S4300030.jpg

Jahwi's Joy
S4300052.jpg

L

Ludo

DAMN det BUD har taget på:yoinks: very nice!! Lækkert strain det SensiSt x SK1

L

Ludo

D et er ikke spisetid endnu........men jeg har da godt nok lige fået mundvand til kanten over de buds!!!!!:respect:
Er der taget stiklinger på damerne?? hvis man må være så nysgerrig:joint:

GDK

High Class Grass
Veteran
Ludo, Lala....takker...jeps der er stiklinger fra flere fenotyper.

Stay Safe

Xpert

New member
Dejlige planter GDK

Dragon Haze (Citral Skunk X G13 X Hashplant)
Haz.jpg

SS X Skunk no. 1 og DH i baggrunden
biiiigs.jpg

To ud af 5 små planter høstet, i alt måske 30g. Synet der mødte mig næste gang jeg besøgte planterne var desværre gødnings og vandmangel. Sådan kan det gå når de desværre er et stykke væk og jeg ikke kan kigge til dem hver dag :-S

Godt groheld alle sammen

L

lalandia

Expert...er der ikke Hashplant i Dragon'en også??....Ellers rigtigt nice

GDK

High Class Grass
Veteran
Gad godt at vide hvorfor ham nordmanden har kaldt den en haze..

Stay Safe

jokercow

Member
dragon "race" haze

dragon "race" haze

fra dcf:

I planted 29 seeds, that I`ve got from an older man in Thailand( his family is our friends, we use to stay 2-3 weeks at there home). He told me in reeeeally bad english that the seeds should be Orange Haze (?

GDK

High Class Grass
Veteran
Uh...Xpert har lige skrevet at DH= Citral Skunk x G13.

citat fra Dragon selv i den tråd du linker til: Hi all. A couple of these seeds has been sent to you. I took the name "Thaipan2.0" on this one.

citat fra THC i samme tråd:Thaipan 2.0 a.k.a Race Haze, er nu at finde i Frøbanken. Der takkes på DCFonline.dk og Frøbanken's vejne for donationen :)

Them beans aint the same...

Stay Safe

Xpert

New member
Yes man, må også sige at jeg ikke så mange ligheder imellem planterne da jeg læste tråden igennem.

Dette er Dragon Haze F1 (Citral Skunk X G13/Hashplant) fra Frøbanken. Btw. var det vist en freebie som Remmo fik tilsendt. Top nice!

Latest posts

Latest posts