What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Feminisoidut...

Matti

Member
Hoh. Sori baaadticket. Koitan nyt vaan ottaa mahollisimman varmasti tän, kun eka kasvatus(näissä olosuhteissa) kyseessä. Mut seuraavaan kasvatukseen sitten pitää katella uudestaan. (;
Tilaa ite.

:dueling:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
:smile: Aattelinki tilaa, mutta eipä oo pavuista pulaa ja en oo nytte kasvatellu mitään niin eipä noita viitsi koristeeksi tilailla. Pitää kyllä pitää silmät auki jos joku tekis noista kasvatuspäiväkirjoja. Siis sensin femuista.. Ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa jos kehtais ja uskaltais ni itekki vois laittaa tulille :smile:

krepis

Member
Matti said:
Vähän kyllä toi strawberry cough:kin houkutteli. Onkos jollain kokemusta mansikasta? (;

Täällä ollaan puhuttu tuosta dpeen strawberry coughsta, ettei olisi aidon veroinen, omaa kokemusta ei kyllä löydy. Female seedsin luotetaan myös täällä suunnassa, erinomainen hintalaatusuhde. C99 ja GFxNL ei hermiksiä ja hyvin potkii pyllylle :spank: , lisätäyttöä papuvarastoihin vaaditaan.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ oisko kuvia tuosta GFxNL:stä?
Meikällä on niitä papuja ja aattelin laittaa tossa tammikuussa tulemaan niin kiinnostaisi nähdä.. Ja kuulla.. Lisää..

:bashhead: :lurk:

U

unthing

Fem. siemenistä eritoten fms:än zamal x skunk special ois erittäin mielenkiintoinen henk. koht. "Sääli" et ei viiti nyt ottaa enempi hankkeita enää. Ehkäpä sen voisin varastoon moisella hinnalla hankkia, hmm..

Edittiä: Näköjään myös zamal x neville's haze ois taas listoilla myöskin, nam.

Last edited:

Matti

Member
Siis ei hemmetti tää siementilaus menee vaikeeks. Mun nettipankki valittaa, että dr chronicin "swift- koodia" ei voi tunnistaa, joten en voi maksaa.
:badday:
Toivottavasti tolla cannabeanilla voi maksaa tilisiirrolla. :puppydoge

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ kyl tohtorilta tulee, jos käteistä lähettää. Se on aika luotettava noissa kyllä :wave:

Matti

Member
Meitsi ei kyll fyffee postissa lähetä. :spank:

(;

Onks toi dr chronicci ja cannabean jotenkni sama yritys? Tässä kun kummaltakin saanut tota sähköpostia, niin osoitteen mukaan kummatkin yritykset sijaitsee samassa paikkaa. Jos on.....ja sieltä tulee samat swift-codet ni mä: :wave: ja muutan luolaan asumaan.

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jep, kukin taplaa tyylillään.

Ja joo, on se saman hetsun vetämä. En ihmettelis jos olisi sama koodi :smile:

:rasta:

krepis

Member
Badticketti, kuvia ei ikävä kyllä löydy. Kokemus on myös aika rajallinen, mitä nyt yhden ainoan pistäny. Tämä muista jälkijunassa eli suoraan 12/12, friikki/mutantti sekä jouduttiin kaatamaan n.1,5 viikkoa etuajassa. Aikamoinen elämänkerta. :D Tähän nähden sato oli erinomainen, kasvoi 70 senttiseksi. Pilvi oli enemmän greipin puolelle kallistunut, mukavaa sativaista ja ihan vahvaakin aikaisin murhatuksi.

Last edited:

H@|lu

Member
Matti said:
No nyt pistin tilaukseen highland seedsistä, dutch passionin femukoita. Tuolla myydään tommosia yhden siemenen paketteja. Otin ww:tä, orange budia, powerplanttia. Kaikkia kolmen siemenen verran.
Hintaa tuli postikuluineen suoraan sanottuna helvetisti ja hieman shokissa vieläkin. Mutta toivottavasti en pety. :wallbash:

Niin itse kasvattanut tuota dp-pp mut ei kyllä ollut femui. Olin tyytyväinen kyllä o polttoon ja loppu tulokseen vaikka suosittelisin pitämään hetken pidempään vegessä, omani ei venähdellyt ihan odotetulla tavalla.. :rasta:

Matti

Member
No mulla ei oo tilaa tolle venähtelylle. (; Ajattelin viikon vegetellä kumpaakin lajiketta, on sen verta rajalliset korkeudet. Vai kannattaiskohan jopa scrogi tehdä. Ajattelin, että käyttäisin vaan rankkaa sidontaa naruilla. Sidonta olis parempi siltä kantilta, että jos sieltä sitten tuleekin äijiä(eikä tarvis metsästää sopivaa verkkoa).

:dueling:

N

neoobik

Ota mitat kuinka ison verkon tarvit ja rakenna kevyestä puusta kehikko johon asennat narut tai sitten rautaverkkoa. Simppeliä tee se itse touhoilua.. En pysty kertomaan mistä tuota verkkoa sais mutta kyllä sitä löytyy kun kaverit on tommotteita kyhäilly.. ( Rautakauppa tai jotn )

Mun mielestä tulee hyvä scrogi kun tekee puurimoista kehikon ja sitten vaan naruilla haluamansa kokoisia reikiä siihen. :wave:

Tosin, jos on urosvaaraa niin sitten ei välttämättä ole scrogi paras mahdollinen.

Last edited:

Matti

Member
seen rasta. :joint:
Tosin emmä tiiä onko urosvaaraa. kun ei ole kokemusta noista dutchin femuista. Pitää miettii tota scrogihommaa, sen tekoon on kyll tuhat tapaa, toiset parempii ja toiset huonompii. Parasta verkkoa vois olla kyll semmonen mihin ne vaatteet laitetaan vaatekaapissa, mutta maksaa hemmetisti.

Neobik. (;

Matti

Member
Yes I.
Siemenet tuli dutchpassionilta, eli homma skulas niin ku piti. Aikalailla suoraan laitoin itämään 3 kpl orange budia ja 3 kpl powerplanttia. Eilen zekkasin itämisprosessia niin muistaakseni ob:sta kaikki kolme kasvattaa jo häntää ja pp:stä kaksi. Eli itäminen on hyvä. :joint:

Kohta rastaman saa sakramenttinsa.

Matti

Member
Yks orange bud kolmesta, muuta palli ilmaantunut. Nypin pois.
Eli se kukka meni sekasin, tosin voi olla myös mun syytä. Tapahtunut pikkuvahinkoja ja ehkä........liian kovaa lehtimaistiaisten ottoa. (;