What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

En hälsning från Purple_Haze_SE som ny medlem + presentation

Purple_Haze_SE

New member
Tänkte bara skicka upp en hälsning i en ny tråd från Purple_Haze_SE.

Har många år bakom mig som både inomhusodlare (har kört mycket lysrör i veg och 400W HPS i blom) under 1980, 1990 och första årtiondet på 2000-talet. Samt även testat utomhusodling med halvrisigt resultat.
Är som sagt inomhusodlare, fast jag har legat väldigt lågt med både odling och rökning de sista 15 åren.

Mina favoritstrains har varit Neville's Haze (nästan ren sativa) och Super Silver Haze (sativa/indica) med fröer från Mr Nice aka Shantibaba och Neville.

För alla som odlar ser jag fram emot en vinter med låga energikostnader. Men vem hoppas inte det?

SMOKE ON!

DARKSIDER

Official Seed Tester
Moderator
ICMag Donor
Veteran
Tänkte bara skicka upp en hälsning i en ny tråd från Purple_Haze_SE.

Har många år bakom mig som både inomhusodlare (har kört mycket lysrör i veg och 400W HPS i blom) under 1980, 1990 och första årtiondet på 2000-talet. Samt även testat utomhusodling med halvrisigt resultat.
Är som sagt inomhusodlare, fast jag har legat väldigt lågt med både odling och rökning de sista 15 åren.

Mina favoritstrains har varit Neville's Haze (nästan ren sativa) och Super Silver Haze (sativa/indica) med fröer från Mr Nice aka Shantibaba och Neville.

För alla som odlar ser jag fram emot en vinter med låga energikostnader. Men vem hoppas inte det?

SMOKE ON!
Sounds good especially the low energy costs good luck :good: