ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Ok Deus alt er ikke tabt *GG* Ham ebay manden kalder den asko men den hedder asco finder lige detaljerne men er er andre der har dem tror jeg. ellers nap et DIN relæ det er nemt nok og koster det samme
DIN relæ skal da bruge automat sikrings skab ikke sandt ? Kører på gamle 13 ampere mm... Skal dog skiftes ud engang men ikke lige nu.
EDIT: Søgte lidt på asco og asko, intet giver match med den timer ting der :/ hvis den peripumpe er 230 v, overvejer jeg lidt at købe den i dk, peripumpen altså så jeg får den i 12v. Har jo timeren til den i forvejen, nyloddet
Men kommer lidt an på om der kan findes en til fornuftige penge ellers.
Sandt det bliver dog samme pris.....Hør nu deus et din relæ er sgu ligeglad om det sidder i et autoriseret elskinne installeret autoriseret eller om den ligger i en grå samleboks med nogle 0.75 mm2 skruet ind i dem.Ingen forskel på den og din 12-24 volt model.
Tror endda det burde være solidt kram når det er så brugt og godkendt. Tror også at det er mere driftsikkert.
Da jeg søgte fandt jeg en del i DK der har dem også ebay. De koster fra 250-500 alt efter hvorhenne du kigger.
Delivery Charge 8 (Code 12353)
altså 15,99 pund ud over peri pumpen.
Så med peripumpen: http://www.swelluk.com/marine/marin...1/aqua-medic-dosing-pump-sp1500-3000-303.html
47,99 pund + delivery charge på 15,99 pund ligger vi på 63,98 pund hvilket i omregnet kroner bliver 608.72 kr. Yderligere hvis du så skal have den til at fungere i dit system skal du have en anden type interval timer eller omformer. så i bund og grund giver det næsten det samme. Tror jeg holder mig til den der 12v peripumpe
EDIT... Sat lige og kiggede links igennem på dropdown i IE, trykkede på en og begyndte at gå et nummer tilbage i ID nummeret på produktet, og ramte sku tilfældigt nok denne model jeg havde Den er sku bestilt igen... Den kan jeg jo lide at bruge