What's new

Den svenska tråden

keat

Member
Får jag fråga er, vad använder ni av er till era jordblandningar för att slippa så mycket extra näring som möjligt?
Då menar jag inte medel som bör beställas om ni nu inte gör det, utan jag menar sådant som finns att tillgå i butik eller trädgårdshandel.
 

Fluss

Member
Benmjöl är också ett alternativ!
Se till att inte bara lägga ett lager på jordytan, täck över det/blanda i det ordentligt!... det möglar annars, tydligen :(

Någon vänlig själ här inne som sitter på ett lager fröer lämpade för utomhusodling?
 

keat

Member
Hittade en form av organiska pellets från livsmedelstillverkning med ett NPK på 6-6-6
Fertilizer of the beast kanske.



AOS: tror du man kan få en invite till allourseeds?
 

eyyo

Member
Utomhus veggning....

Utomhus veggning....

Någon mer än jag som tar tillvara på solen så här års? :)

picture.php



https://www.icmag.com/ic/showthread.php?p=3588211#post3588211
 

keat

Member
Protoprat; Tack men jag har redan fått en invite. Väntar bara på att fröodlingen ska bli klar så man kan få sig en okej level på direkten :)
 

keat

Member
Är det HS på din bild? :laughing:



Haha, det kan du ge dig fan på att det är!!
Men han ser inte sådär pigg ut längre i verkligheten, nuförtiden ser han så jävla grå och matt ut, tror inte karln har så överdrivet långt kvar men endå har han en jävla massa fresha fruntimmer. :jump:
 

eyyo

Member
Nä man blir väl rätt grå av att bo i en stuga i skogen här i Sverige :)
Haha fresha och fresha han lever ju inte som Hugh Hefner direkt men han är helt klart en karl i sitt eget slag!! :moon::moon:


Någon som kan tipsa om vart man kan sälja odlingsutrustning? Blocket? Abcannons?


Haha, det kan du ge dig fan på att det är!!
Men han ser inte sådär pigg ut längre i verkligheten, nuförtiden ser han så jävla grå och matt ut, tror inte karln har så överdrivet långt kvar men endå har han en jävla massa fresha fruntimmer. :jump:
 

keat

Member
Hans S är ju en riktig player, han har ju ett riktigt fett hus ute i skogen och fyra kärringar som sköter om honom!
Han var nog min idol när jag var yngre.


Jag har sett någon svensk sida där man kan sätta in annonser. Vet inte om det var Ebb o Flod eller e40bulbs. Kolla dom vanligaste sidorna dom snackar om på swecan så hittar du nog. Kan nog mycket möjligt vara e40bulbs nu när jag tänker efter, eller så är jag bara hoganiserad och svamlar.
 

Latest posts

Latest posts

Top