ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
tog inte nagra bra bilder pa den det var mitt under skörden och massa job - hade inte riktigt tid hehe men min var en liten en men väldigt väldigt full med trichs.
tror att det finns ngn tidig bild i cascadia threaden
oj blev jag nominerad..fan vad kul
men du e nominerad i samma tråd med 2 foton!! så du leder än så länge
iof får jag skylla mig själv för det.. jag nominera 1 av dom
Tjenare alla, mycket vakra bilder bonecarver_OG och Marijuanaut
Slänger upp nån bild från min odling oxå, dock inte lika profsiga
Här e några WW o Big bud i min home box
Är det nån här som har scroggat en sydamerikansk landrace sativa ?
Jag är lite sugen på att testa i min stealthbox. Är det värt det/Kan det funka ? Tänkte köra organisk jord.
det gar utmärkt att bara lata dem vara - de brukar i sig själv fa väldigt stora buds i topparna av alla grenar dvs om det e en ren sativa.
tror inte att det e en bra ide i en stealth box - helt enkelt PGA den otroliga vigör de har i blomningen. de blir lätt runt 1,5 meter högre under blomningen.
personligen skulle jag max binda ner den men min personliga favorit e att ha korta hybrider eller indikor i mitten av rummet och sativor runt.
just nu har jag bl a 2 Oaxaca (mexikansk sativa) i blomning
bilderna e typ i allafall envecka eller ngt gamla ska ta nya bilder under helgen e snart i vecka 6 med ssh x ptk och astrofog tror att det blir mer foto-vänliga buddar den här gangen (läs feta! hehe)
lebebebe - lite plats och sativor gar inte ihop sa bra om du inte vill att din planta blir fyrkantig och fyller upp hela rummet men jag skulle ge dem vertical växt plants - helt lugnt. en av mina mexikanska OAXACA växer typ 10 cm om dan just nu! fran 20 cm till 1,2 meter i 3 veckor!! och stretchen e inte ens över än. ska bli kul att se hur stor den blir (e i en 5liters koko-kruka)
Naut! hoppas att allt e fet dÄr! hur gar det med buddarna/plantorna!!?!
dina WW x SH växer sakta till sig och ssh/belladona oxo!