ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here.
Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!
Svaret är väl "inte så mycket", jag vet inte riktigt säkert. Det lilla kolfiltret jag använder fungerar inte särskilt bra, så att blomma funkar inte riktigt. Tror det läcker luft på sidorna, men är inte säker. Lowryder funkar nog bra att odla, men det är jag inte så intresserad av. Kanske ska testa med nån annan strain som luktar lite. C99 från Female Seeds luktar rätt duktigt!
kan tro det c99 e rätt väl känt! hehe prova att sätta en ionizador nära datorn - borde täcka lukten fran en planta. kanske även en ide att sätta de dät electriska parfym grejjerna som sprutar ut lite go lukt lite da och da?
ha det
hej alla,
heres my babies now on their 20th day from when i germed them.
they have all been topped except for the smallest NL which is growing wierd, its actually growing out two tops i think without being topped or him'd. ill keep it till it shows sex anyway.
bonecarver and marijuananaut your plants are looking really nice, cant wait to make myself some waterhash MN.......