What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Den måske første danske cannabis cup!

Stdane

Active member
Sådan!!

Sådan!!

Reele dyrkere.? Dvs ukendte folk med 85 post lol sherlock, de dr var med er landets dygtigeste

Hej SC
Ville bare lige tilføje at selvom man kun har 85 posts så kan man jo godt have været med en del år,jeg kom også til at tænke på at da man lavede den nye SS side der røg de post jeg havde og mit galleri,nevermind det var et sidespring.Jeg har dyrket ude siden '82,inde siden '03 og har været meget aktiv på adskillige boards CSC,CW & Home Grown 419+1,indtil for 3-4 år siden,hvor mit familieliv ændrede sig drastisk,men er stille og roligt i gang igen.Jeg synes det er alletiders initiativ I har gennemført der, i en tid med ja skal vi sige opkriminalisering af cannabis,og sådan er det altid at være de første,man får på puklen får ikke at have annonceret godt nok,ikke strains nok,ikke modige nok og bla bla o.s.v. men jeg synes det er svedigt gjort,så TILLYKKE MED CANNABIS CUP # 1 på dansk grund.:thank you:

L

lalandia

Ingen grund til at bashe hinanden...Som loven er nu, er det jo umuligt at lave en åben invitation :cry: ...Alle der har været med i det her, så da helst at alle kunne være med. Det er jo bare ikke muligt nu, men forhåbentlig sker det en dag at vi alle kunne mødes uden at skulle snige os langs væggene.

Lad os håbe vi en dag kan holde den første danske officielle cup men deltagelse fra alle der har lyst.

Godt grow år til alle....

-In peace

S

SelfCatering

Hej SC
Ville bare lige tilføje at selvom man kun har 85 posts så kan man jo godt have været med en del år,jeg kom også til at tænke på at da man lavede den nye SS side der røg de post jeg havde og mit galleri,nevermind det var et sidespring.Jeg har dyrket ude siden '82,inde siden '03 og har været meget aktiv på adskillige boards CSC,CW & Home Grown 419+1,indtil for 3-4 år siden,hvor mit familieliv ændrede sig drastisk,men er stille og roligt i gang igen.Jeg synes det er alletiders initiativ I har gennemført der, i en tid med ja skal vi sige opkriminalisering af cannabis,og sådan er det altid at være de første,man får på puklen får ikke at have annonceret godt nok,ikke strains nok,ikke modige nok og bla bla o.s.v. men jeg synes det er svedigt gjort,så TILLYKKE MED CANNABIS CUP # 1 på dansk grund.:thank you:

Word m8 er 100 % enig , jeg mente heller ikke at man ikke var en god dyrker fordi man kun havde 85 post. MEN den der ligger hus til i, som du siger, en tid med opkriminalisering, havde måske ikke lyst til at forholdsvis, for ham og siden, "ukendte growers" fik adressen, en grower med 1000 post har givet sig selv til kende i miljøet og dermed opnår de en status som nye / ukendte profiler ikke har..;) Peace .

Latest posts

Latest posts