What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Den måske første danske cannabis cup!

dragongrower

Active member
Hej alle.

Igår blev der holdt den måske første cannabiscup i Danmark!! :D
Det var i forbindelse med en anden side, seedheaven..

Der var en del teltagere i de 3 kategorier, der alle skulle testes;

Med i konkurrencen:

Indedyrk:

SSSDH
Pheno #5
SSSDH (anden dyrker)
HappyBrother
Jack Flash x ak47 femi

Outdoor:
Ursa Major x Lemon thai
Arnes hash plant
Rd x (WW x ulduz)
Farmers choice
Big bad john x Chemdawg D
Royal Dane x jack herrer
Arnes Deep passion
Nadia Regina

Hash:
Happybrother
Royal Ulduz

Vinderne af deres respektive kategori:

Indedyrk
Pheno #5

Udedyrk
Ursa Major x Lemon Thai

Hash:

Happybrother

lidt billeder:

IMG_2674.jpg

IMG_2675.jpg

IMG_2677.jpg
IMG_2678.jpg

IMG_2680.jpg

IMG_2685.jpg

Det var sku en god dag/aften.. :dance013:

roach

Well-known member
Veteran
Lyder hyggeligt, men skulle måske have været lidt bredere annonceret for at være en "officiel" dansk cannabis cup

GDK

High Class Grass
Veteran
Lyder hyggeligt, men skulle måske have været lidt bredere annonceret for at være en "officiel" dansk cannabis cup

Eller måske skulle der ikke....sikkerhed først. Håber at de deltagende havde en god dag...det ser hyggeligt ud.

Stay Safe

roach

Well-known member
Veteran
og som gdk siger, sikkerhed først..

jojo helt klart, var heller ikke fordi det skulle på forsiden af ekstrabladet :p men kunne være fedt hvis man kunne lave en cup der var lidt mere kendt, evt med nogen mellemled så deltagerne var anonyme, bare for at se et bredere udsnit af dansk ikke kommercielt tilgængeligt røg

men at dømme ud fra mængden af buds på billedet går jeg ud fra alle gik skæve og tilfredse derfra :kos:

S

SelfCatering

Super hyggeligt cup med masser af god.røg samt godt folk af den dyrkende slags

ZENBEE

Member
...nu bliver jeg sgu lidt, hmmm, :moon:-ærgelig, faktisk!

konkurrence i skal få, hehe

Cool initiativ, men latterligt jeg ikke blev inviteret... alt for latterligt. ...mine tøzer er fotomodeller!

...har lige været igennem smokeout/ test af 13 strains, og må indrømme der kom lidt søde sager indenbords meanwhile.... -og måtte presse lidt på for at nå gennem det hele...

Jeres store arbejde vil helt sikkert gavne sagen og ikke mindst kvaliteten!

piradio

Member
Se den invitation har jeg heller ikke modtaget :( ... tårer på gulvet .

Den må blive mere "officiel" forstået på den måde, at reélle dyrkere evt kunne få en mulighed ? Kunne ihvertfaldet, efter min mening, være svedighed ud over det hele.

Vil gerne bidrage med min kommende wappa x ice2pounder !

Men det ser da ihvertfaldet hygsommeligt ud :)

Go lørdag !

S

SelfCatering

Reele dyrkere.? Dvs ukendte folk med 85 post lol sherlock, de dr var med er landets dygtigeste

S

SelfCatering

Eventuelt lav din egen og gr den officel de der er på ss vidste godt den blev afholdt
Så den var officel folk må bare holde sig updateret selv

piradio

Member
Eventuelt lav din egen og gr den officel de der er på ss vidste godt den blev afholdt
Så den var officel folk må bare holde sig updateret selv

Hu hej hov hvor det går fra morgen stunden. Håber morgenkaffen smagte godt.

Med Reelle dyrkere mener jeg, at selvfølgelig alle er velkommen. Et indelukket fora for kun de seje ville være en skam.
Reélle, er nu mere ment med folk som har noget at vise frem, fortælle eller dele. Et strain de har arbejdet på, et frø de har tænk sig at gi dig så du selv kan prøve. Jeg mente det bare med så det ikke skulle lyde som et stort tag selv bord af smagsprøver for den garvede ryger.

Nu har jeg godt nok ikke før nu oprettet en bruger på ss. Så min spåkone må ha glemt at gi besked, æv !

Håber du forstår, og hvis kaffen ikke var god i morges. Så har jeg en kande klar, og et frø, og en pibe. Jeg gerne vil dele :tiphat:

Last edited:
S

SelfCatering

Er fresh på kaffe og pibe hehe, kaffen smagte fint men fik den i den gale hals da jeg læste dit indlæg. Det var reele growere som havde deres eget og andres men du kan jo ikke brokke dig over manglende info for min spåkone havde ikke set du dyrkede og ville dele . Du kunne jo tilmelde dig ss og få din info derfra som deltagerne til ss cuppen gjorde. Peace

Latest posts

Latest posts