What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Danish Design

K

kallenavndk

Hehehe griner tråd her i det danske forum, den der vaporizor er jeg vild med hehe
Total Opfinder ala gerløs

K

kenned

Ja zappa var sku for nice..

En rigtig inspiration for mig.. Specielt hans skab.. Alt for nice.

Men det sidste jeg hørte fra/om ham var at han vidst ikke var aktiv på nettet længere.. Ærgeligt nok..

Deus

Member
Ja kan også mindes et eller andet på DCF hvor han snakkede om noget off time... Men kan ikke lige huske i hvad sammenhæng... hmm

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
jokercow said:
this might be the one : DIY pollinator @ dcf, with english text by oldsmoker.

takker mange gange JC
Ja det var lige den jeg tænkte på
:asskick:

regner med at skulle høste ca 150+ hunner fra guerrilla grows plus alt det fra haven og laver nok hash på det meste, så rart med en guide så man kan fixe noget der kan håndtere de mængder.

køber nok et 160+ my net fra tyskland og bikser noget sammen hvor jeg bruger min betonblander også, så rart med en guide at gå udfra.

min betonblander render godt nok ca 30 rpm istedet for de optimale 6-10, men tror nok jeg skal få lavet en brugbar løsning alligevel.
hvis så, så kommer der en guide senere

finder jeg ikke på noget smart ender jeg sku med at sidde og trimme og håndryste hele vinteren LOOOL

ps
sparede forresten ca 2000 kr på at lave nogle proffe kulfiltre selv, men billederne ligger på min telefon som jeg har haft store probs med at overføre til min pc, men guiden skal nok komme en dag hvor det lykkes at overføre billederne.

satyr

Member
Betonblander........jeg går udfra det er en af dem der der kører rundt på 6 hjul og med gule plader du bruger, ik' Gunnar

Gunnarguchi

Active member
ICMag Donor
Veteran
satyr said:
Betonblander........jeg går udfra det er en af dem der der kører rundt på 6 hjul og med gule plader du bruger, ik' Gunnar

Hehe nej, men det var da en mulighed? :)

tænker nu mere på at bruge motorfunktionen på en alm 125 eller 150 liters.
derudover laver sider og bund i Oldsmoker DIY Pollinator style bare større, så at betonblanderen sådan set kun fungere som motor.
dernæst beklæde den med en gennemsigtig plastsæk til at fange den pollen der kommer igennem.
på den måde burde man kunne behandle pænt store portioner af frø pot ad gangen.

må tænke rationelt hvis jeg ikke skal sidde med en lille rystespand hele vinteren.

tænkte på at indkøbe 2x1 m my stof fra tyskland i en fin/medium størrelse og en grovere til en mere medium kvali hash som så bliver tilsat nol fra samme ryst.
hvilke 2 størrelser vil i anbefale til udendørs pot/skunk?

regner med først at køre hver omgang materiale en små 10 min med det fine net til en omgang primo tjald til eget og nærmere venners forbrug, dernæst fryse hver omgang igen og køre det igennem igen lidt længere til en "industri hash" til andre venner og bekendte.

TGo Frank Zappa

New member
Hej Drenge, I´m still going strong; har desværre ikke så meget tid til at bruge på nettet, men kigger da ind på Icm/dcf flere gang om ugen.

Zappa

K

kenned

Ja helt sikkert!

Godt du stadig holder dig opdateret.. Må håbe der kommer nye "opfindelser" på et tidspunkt..