What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

ColorItGreen er tilbage. 2010

Nice setup, glæder mig til at se det blive lidt grønnere.
Mine AF AK47 & Diesel Ryder(fra Joint Doc) var alle i blomst i løbet af 3 uger. Glæder mig til at se din Amnesia Lemon røg, har selv gang i Sweet Tooth fra Barney...nice Coffee/Cappucino smag.
:wave:

N

NellaK

Mine AF AK47 & Diesel Ryder(fra Joint Doc) var alle i blomst i løbet af 3 uger. Glæder mig til at se din Amnesia Lemon røg, har selv gang i Sweet Tooth fra Barney...nice Coffee/Cappucino smag.

God smag der :bump:

DonB

Member
DSC_0183-2.jpg

Er det ikke din ventilator der sider lige efter cooltuben,og hvis det er kan den så godt holde til at det?? Jeg troede at den skulle puste igennem cooltuben for at skåne ventilatoren for så meget varme.
Skal nemlig selv til at ha' monteret cooltube, så vil jeg gerne lige vide hvad der er bedst...

Hm godt spørgsmål, men efter hvad jeg har gennemtænkt burde der ikke ske noget - Min kanal ventilator søger for at luften der passere selve motoren er kold da den centrifugere hurtigere end jeg kan ryge en smøg, så tror ikke der kommer nogle problemer.. Men tanken var nu også mit kulfilter kun har 1 hul.. Så må man jo arbejde ud fra det ;) .. hvis jeg blæste igennem ville jeg skulle tilpasse min kanalventilator ved strømmen og den går ikke.. blæser den ud den anden vej hjælper mit filter ikke helt.. Dno :) vi må høre nogle andre, men jeg har monteret den så den suger igennem røret op i slangen og ned i mit filter..

Cool, vil du være sød sende et link til dit grow - Fatter ikke helt IC når jeg skal finde andres gro-tråde :trampoline:

DonB

Member
vi må høre nogle andre, men jeg har monteret den så den suger igennem røret op i slangen og ned i mit filter..

Thanks Kos så må vi ha nogen eksperter på banen. For jeg vil nødig ødelægge min ventilator.... Står dit kulfilter uden for teltet??

Ja det gør den , tror ikke der er nogle forskel på om man suger direkte gennem sit filter eller lader luften puste ud gennem, den burde jo filtere ligemeget hvad pga. kullet ..

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Du vi slet ikke ødelægge din ventilator bro..... MEN prøv at se om du ikke kan montere den så at du suger igennem den. De er IKKE beregnet til at puste igennem!!!!! Hvorfor tror i at de har sæt grov-filter udenpå filteren menn ikke inden i?????

icetoker

Point taken to Toker, kan godt se hvad du mener nu :) yderest filter er jo så man filtere skidt og møg som er i rummet i forvejen, Jamen jeg må prøve nogle andre ting .. Tak for råd, godt i er opmærksomme.. Syntes bare ikke min hjerne kunne regne det ud :D

Men jeg kan stadig ikke regne ud hvordan jeg skal lave det setup på den måde?

Unavngivet.jpg

Nogle som vil hjælpe min pinligt dumme hjerne med, får brainfrezz bare over tanken.. fatter ikke hvordan jeg skal suge luft igennem min cooltube uden at luften kommer ind og ud gennem filteret..

McTore

Member
Hey
Jeg synes det setup du har på tegningen ser god ud, også i den rækkefølge.. Selvfølgelig bare med flex-slange der hvor det er nødvendigt.

Jeg kører selv med noget magen til, med 2 cooltubes og det virker fint.. Dog ser det ud til at luftretningen burde være modsat, sådan har jeg det i hvert fald. På den måde suger man luften ind gennem kulfilteret som det er lavet til.
Og man suger ikke varm luft ind gennem cooltuben og videre ind og skader sin ventilator.

Vh Tore og god weekend :)

DonB

Member
Hey
Jeg synes det setup du har på tegningen ser god ud, også i den rækkefølge.. Selvfølgelig bare med flex-slange der hvor det er nødvendigt. Dog ser det ud til at luftretningen burde være modsat På den måde suger man luften ind gennem kulfilteret som det er lavet til.
Og man suger ikke varm luft ind gennem cooltuben og videre ind og skader sin ventilator.

Greate nu har jeg forstået det:tiphat: lækkert så skal der måske monteres cooltube iaften!!

S

snowtiko

er der nogen der kender ca levetiden på en 600w pære? har haft min kørende siden januar og ville høre om der er nogen der ved sådan ca hvornår jeg skal ud og købe en ny...

DonB

Member
Eller køb en lysmåler, de koster ikke alverden på ebay.
Jeg tror jeg gav ca 350 incl porto. Det er simpelhen guld med sådan en. Så kan du også se hvor meget lys dine planter får...

S

snowtiko

hmm ja har også hørt noget om at pæren ville begynde at blinke når den blev for gammel, men regner heller ikke med at min holder mere end et halvt år, ved ikke så meget om lysmålere men det kommer jeg helt sikkert til før eller siden :)

Update.

Jamil S. 5 toppe - meget gul i toppen, men gav ingen gødning i lang tid da jeg ville presse dem ligesom sidst, virkede kanon :) 1/2 måned så burde det være væk ved de nye skud.

DSC_0223.jpg

Jamil S. 7 topskud - lovende busket plante og modstands dygtig uden gødning.

DSC_0222.jpg

Amnesia Lemon baby allerede rod igennem efter 2 dage, kan godt anbefale FlexiMix cubes.

DSC_0219.jpg

Her er mine 3 'lowryders' "ROFL" .. Eller her er 3 ukendte planter..

DSC_0228.jpg

Lidt Blandet ;) fra Sensi Seeds og et andet firma.

Hindu Kush - Orange Haze - Early Pearl .. :) Lidt til udenfor her engang i Maj regner vi med ellers har vi 400 frø fra Afrika der skal dyrkes noget godt pot... Vi vil gerne lave vores egen plader med hash, noget det virker så vi skal bruge en del ;) men de første skal bare ryges som de er .. Men jov, regner sagtens med de kan blive færdig her i Danmark er en blanding af Sativa / Indica så det går nok, vi er allerede igang med at vegge dem. så der skal de ikke bruge kræfter i starten ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XQcVllWpwGs

Latest posts

Latest posts