What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

chronic grow

mr.indica

Member
det gør jeg da så må vi se om den har de rigtige egenskaber
inden den for lov til at rørre ved min smukke bg

hvad med nogle billeder af dine flotte planter mr. hamp ??

mr.indica

Member
brug photo bucket det bruger jeg
når du har lagt dem ind trykker du bare på linket
og paster det ind i tråden vupti så er det der

Hey Indica jeg sad lige og studerede hvor tidligt du havde sat din Chronic i blomst
og min konklusion er entligt at det var tidligt nok men du her begået mindst 2 fejl:
  • Du skulle ha toppet sideskudene meget tidligt evt. 2 gange.
  • Du skulle ha hævet lampen og rette reflektoren så ALLE toppene fik lys DIREKTE fra pærren..

Jeg tror at grunden til det øgede stræk er at mange toppe ikke er blevet belyst ordentligt og der for har strækket sig efter mere lys...

eksempel:
SDC12627.jpg

brug din håndflade til at holde mellem topskudet(lige over skudet) og pærren og hvis ikke håndfladen er lyser op så den nærmest blinder dig får skudet ikke lys nok ;)
(i denne situration går jeg ud fra at du er en bleg dansker som mange af os andre)

Jeg håber ikke du tager denne kretik negativt, da den bestemt er positivt ment..

Mvh. Bright..

ps: Jeg (og tror også de andre) mente at du skulle bøje toppene ned og binde dem fast, IKKE knække toppene ;)

Last edited:

mr.indica

Member
yo bright

jeg skulle have toppet den flere gange men jeg trode sgu ikke at den
hade så stort et stræk
jeg trode sgu den ville blive nede men det gjore den ikke

mener du at i ville have bukket dem ind over hinanden ??

skal også have lave lidt om på mit skab og har måske snøvlet lidt
så jeg må vel hellere komme igang med at sætte mit kulfilter op
da duften er på vej og få flyttet ballasten op i overskabet

har ellers bestilt en ny cfl hos ebbe men jeg hade ikke lige set at
han holder fri til og med den 3. damn så jeg må håbe at klonerne
klare det

men ligemeget hvad så bliver der fyldt med buds inde i det skab
det er bare et ? om at binde ned hvor jeg kan

SDC13129.jpg

mvh indica

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
lol da, den er da gået helt banana! har du overvejet at knække grenene ind under lampen? håber du får en ok høst trods alt

Last edited:
K

kenned

Jeg kan sku godt forstå du ikke havde regnet med den ville strække sig så meget... Det er jo os helt overdrevet!!

Meeen.. Mon ikke der kommer lidt godt ud af det?

mvh

doktoren

Active member
Hvis jeg var dig ville jeg enten:

A: Skrue nogle små skruer i siderne af skabet, ca 60-70 cm under pæren, derefter tage noget go snor, og nærmest lave dit eget lille scrogg af det, og så til sidst "knækker" du bare planten og ligger dem under snorene... Woila, (Håber du forstår hva jeg mener)

B: Knække grenene ned under pæren langs med hinanden...

C: Høste den og lave bubblehash

mener du at i ville have bukket dem ind over hinanden ??

Ja presis: hvis du havde lagt alle de 50-60cm lange toppe vandret uden at knække dem så ville alle de små buds rejse sig op mod pærren.. faktisk det samme Trolden gjorde med hans scrog de blev bare flettet løbene istedet for ;)

og det er ikke noget med at du har brugt det gamle P-pille trick ? :p

mr.indica

Member
hehe når jeg står op om morgenen så pisser jeg ned i baljen det er min hemlighed til at få dem til at strække sig så meget :laughing:

meningen var jo at jeg skulle kunne flytte den hvis varme manden kom da
jeg ikke kan huske det men mener det var ved denne tid sidste år
så det var jo derfor at jeg ikke kom et net på

men mon ikke det bliver noget af en opgave alligevel :bashhead:

Deus

Member
:p kunne lige forestille mig at man stod op, med det vildeste morgengarn, åbnede skabet ind til planterne, satte låget lidt på skrå, og pissede i baljen til PH niveauet var på plads... haha.... Syg fantasi er der nok af :D

mr.indica

Member
CMoon i hope your right about that

så er der 25 dage tilbage af de 70 jeg satte den til men det ligner ikke
noget der er færdig på den tid så lad os de hvor lang tid den skal have

SDC13195.jpg

SDC13216.jpg

indica

ja chronic har en blomster tid er der lidt længere end de fleste "high yield indica sorter"..

Problemet er også at Frøfirmaer skriver den tid på for det de kalder "komerciel moden" det vil sige at de har opnået størstedelen af vægten og potensen og det derfor er bedst økonomi i at høste der og ikke vente 1-2 uger extra for nogle få %

Jeg gør dog som de fleste herinde og høster når jeg mener de er HELT færdige ;)

Bright..

blackone

Active member
Veteran
Det ser ganske simpelt smukt ud:)
Kan godt se at du havde lidt problemer med at styre den... Men jeg tror bestemt at historien ender lykkeligt - tvivler på at den skal have mere end 25 dage endnu, den er jo godt i gang med at begynde at fylde ud.

Deus

Member
haha totalt syge billeder :p Fandme irriterende mine chronics ikke bliver til noget... irriterende ? Jeg elsker din roommate :p