Skunky One
Member
'been there...done that...didn't buy the t-shirt......'
Det er et af de bedste spørgsmål at svare på.....
Hydro er nice for producenter, leverandører og fohandlere.......
Det meste af vores købe grønt blir dyrket i hydro, og sammenlignet med en fx. tomat fra haven, så smager den købte af vand i forhold til...!!
Det er 100% det samme med weed....hvorfor skulle det ikke være...!?!?
I Californien hvor de har set lyset 'Relegalize Cannabis' vil du også opleve en KÆMPE forskel på hvliken prisleje forskellig weed ligger i. Det der er dyrket økologisk og tørret/curet på en rigtig måde er det dyreste, og Hydro-dyrket weed er MEGET billigere. Desuden ...ryger man cannabis for andre grunde end 'bare at blive skæv' så vil man hurtig kunne mærke forskellen(mig inkluderet) og 'rigtige' patienter vil altid spørge efter bio/øko-weed....
Håber det kan opklare lidt af 'mysteriet'........
Det er sjovt du siger der er en forskel, for jeg har hørt flere gamle rygere sige de ikke kan smage forskel mellem hydro og jord.
Og bare fordi du dyrker i hydro, betyder det da ikke du ikke kan dyrke økologisk ? Så vidt mig bekendt kan man fint få økologisk gødning til hydro, og hvis man gider at have nogle biofiltre og gider bruge penge på enzymer og andre additiver, hvorfor skulle det så ikke kunne blive mindst lige så godt ?
Jeg er ikke ekspert på cannabis, langt fra. Jeg har "kun" 2 års erfaring med dyrkningen af cannabis, så det er derfor jeg er lidt kritisk og spørger ind til det.
I skolen lærer vi, at mediet er underordnet da det er indholdet i føden der bestemmer kvaliteten. Du kan gro noget der smager af møg i jord og ligeledes noget der smager af himmel i hydro.
Men hvad jeg kan se, er det mest gængse, på de forskellige forumer hvor jeg har været, at de fleste hydro-dyrkere for det meste kun gider bruge gødning samt måske noget PK boost.
Kunne det tænkes at det er der problemet ligger ? altså at både smag og lign er noget møg fordi de forskellige hydro-dyrkere har en tendens til at skide på hvad planten får, bare den vokser og ser grøn ud ?
Som sagt, er langt fra ekspert, så jeg spørger ud fra ren interesse