What's new

Canna Cultuur Magazine

G.A.

Green Ambassador
Veteran
Beste mensen,


De Canna Embassy heeft het idee opgevat om bij voldoende belangstelling een proefnummer te lanceren van een nieuw Cannabis Cultureel Magazine tijdens het oogstfeest van de Canna Embassy in oktober.
Het blad is bedoeld voor de Biologische Homegrower en mensen die zijn geinteresseerd in de Cannabis cultuur. (kunst, muziek, politiek en uiteraard het groeien op biologische basis voor eigen gebruik).
Daarom is de Canna Embassy op zoek naar verslaggevers in het land die bereidt zijn om eens in de maand, of 2 maanden een artikeltje te schrijven over plaatselijke gebeurtenissen.
Uiteindelijk hoopt het magazine in elke provincie een verslaggever te hebben die verslag doet. Je moet wel journalistieke ervaring hebben, of tenminste erg leuk vinden om te schrijven en goed kunnen schrijven.
Er is inmiddels contact met Canna en binnenkort krijgt de Canna Embassy te horen of Canna mee gaat werken aan het project of niet.
Dus mocht je mee willen werken aan een nieuw tijdschrift over Cannabis stuur me dan even een pm en een (proef) artikeltje, collum, of verslag.
Geen foto's van toppen en tieten, dan koop ik wel een Penthouse of Playboy.
Een Cannabis vriendelijk blad dat ook door niet blowers interessant genoeg gevonden wordt om te lezen, vanwege de interessante inhoudelijke informatie.
Ook kunnen mensen als ze dit leuk vinden op dit forum verslag doen van hun loikale situatie. Nieuwtjes en wetenswaardigheden.


FREE THE PLANT

Peace, G.A.
 
Last edited:

G.A.

Green Ambassador
Veteran
Ik vind het leuk om af en toe uit te gaan en vooral dansen doe ik erg graag.
Maar met name de after parties bij mensen thuis vind ik te gek.
Zo ook vorige week kreeg ik op zaterdagochtend een telefoontje van een bevriende dj met de vraag of ik zin had om langs te komen.
Hij had de hele dag daarvoor gewerkt in Den Bosch en was daarna de hele nacht uit geweest in Rotterdam en had nog zin om even met een paar vrienden "na te chillen". Het werd een spontaan feestje waar gerapt en gedanst werd en Gijs draaide lekkere platen.
Vooral "Blackmail" rapte erop los en ikging helemaal uit mijn dak.
Bedankt voor de te gekke after party Gijs.
Komende zaterdag ben ik jarig en uitgenodigd door Warren Fellow ( www.warrenfellow.nl , of www.smokerecords.nl ).
Hij treed op bij absolutemusic@deMaassilo in Rotterdam.
Dus als je zin hebt in een feestje kom dan a.s. zaterdag naar Absolute Music @ de Graansilo:
http://www.absolutemusic.nl/


Geniet van het leven zoveel als je kan....

Peace, G.A.

totallivingGijs.jpg


serielrapping1.jpg


serielclose.jpg


Millionandfriend.jpg


GijsandMillionbox-1.jpg


Gijsinwindowtalkingwithladyinthestr.jpg


friendmillion.jpg
 
Last edited:

G.A.

Green Ambassador
Veteran
IS GROEIEND EN BLOEIEND NEDERLAND INGEKAKT, OF IN SLAAP GEVALLEN????????
VAST NIET, WANT IEDEREEN IS TOCH O,O,O.... ZOOOOOOO DRUK.....

Of is iedereen gewoon murf van een 30 jaar manipulatief en hypocriet gedoogbeleid en heeft iedereen de moed al opgegeven??

Keep the power of the flower alive!!


PEACE, G.A.

CannaEmbassylogo.jpg


"With the "Power" of Soul anything is possible"

CannaEmbassylogo1.jpg




GREEN PRISONERS RELEASE.....
 
Last edited:
Top