What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Autoflower pölyä

CubCat

Member
En saanut silloin mitään muuta kuin hyvää mieltä kun lähetin pölyä, mutta ei se haittaa. En silloin tarvinnut mitään. Enkä varsinkaan halunnut pyytää, kun oli se ensimmäinen sopimus hieman viturallaan...

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Ei hätää, kyl me ehditään jotain juonia, nuoria kun ollaan :D Stupo kyl kiinnostaa mut jos sitä vaikka marssille vaivautusi niin saisi ehkä jonkun ylläripyllärin :smile: ja ehtiihän tässä perhana vieköön

G

Guest

Cuffs said:
Mielenkiinnosta Ashly, millanen on oikeaoppinen pakkaustapa?

C
Oikea oppisia tapoja taitaa olla monta monituista...

Itse pidän hyvänä lähetyksenä sellaista jossa siidut ei voi käytännössä hajota ja vielä parempaa jos siiduja ei välttämättä löydä heti ekalla silmäyksellä jos kirjeen avaa.

Kotimaan lähetyksissä tuo stealth-meininki ei ole ihan niin välttämättömyys kuin ulkomaiden tilausten kanssa. Mä olen vakuuttunut että tullipostissa harrastetaan tarkoituksellista siidujen murskaamisia.

Tiedä sitten onko ne kirjeitä jotka randomina jää kiinni koska saattaa tuoksahtaa hieman hampulle. Kyllä mä luulen että jos siidut karistelee budista niin niissä on hajua vielä tallella koiralle riittävissä määrin.

G

Guest

Tuosta tullin toiminnasta että joskus tilailin siiduja postiennakolla Suomeen, joskus ennen kuin kukaan oli edes kuullut "huumausainerikoksen edistämisestä".

Osoitetta johon siidut tipahtelivat, ei koskaan ratsattu mutta siementen tulo katkesi yht´äkkiä. Tiedustelin syytä ja Firmasta (oli muuten Hollantilainen) kerrottiin että Suomen Tulli on tehnyt päätöksen että kyseisen firman siemenlähetykset lähettään takaisin. Näin loppui siementilaukset. Tulli pitää kirjaa tuollasista "lähetyksistä"

Sehän helpottaa heidän töitään. Kukaan ei tosin muistanut että asiassa rikottiin muutamaan lakia. Maansa hyväksihän he toimivat perkele.

Telat jotka liikuttavat kirjeitä, murskaavat siemeniä joskus.

Tiedän tapauksia jossa tulli on rikkonut myös käräjäoikeuksien tuomioita.

Huh huh.

C

Last edited:
G

Guest

Taitanee pirtu jupakkakin olla vielä EUN käsiteltävänä..

Kaveria vastaan poliisit hakivat eusta päätöksen jossa poliisilla on oikeus ILMAN oikeuden käyntiä takavaroida miehen hallusta löytyvää irtaimistoa valtiolle.

Kyse oli pyöristä joita katosi aika ripeään tahtiin.. :D

Päätös myönteinen ja välitusaika 7 päivää.

Kaveri istui putkassa tuon aikaa..

Asiasta on jo useampi vuosi...

C

Last edited:
G

Guest

farmer, laitoit mulle joskus niitä meksikolaisia papusia ja juuri yksi tuolla selvittelemässä sukupuoltaan.. mut joo sekin on vain lähinnä kokeilu kun on niin helvetisti kaikkea puuhaa muiden kanssa. Btw, tuosta keralasta olisin joskus tulevaisuudessa mielellään ottanut piston..? tai onhan mul noit siemeniäkin :p

Mitenhän riva sun af geenit tai ylipäätään af lajikkeet toimis intiassa..? :p voisin joskus kokeilla kasvatella jotain nättiä ulkopuskaa sielläpäin.. vielä on tallessa yksin feminoitu Rentun Rutku F2.

-RF

blueball

New member
Terppa!

Terppa!

Aika muhkean näköistä hashia :chin:
Pitää oitovoa et kesä menee hyvin ja satoa tulee sieltäkin :wave:

G

Guest

On kyllä jo kevät nenässä. Pitää koittaa kehitellä jotain ulkopapuja ensi kesäksi niin pääsee duunailemaan noilla bubblebageilla jotain herkkua. Muutama kuukausi ja pääsisi esikasvattelemaan ulkohässäköitä.

-rf

G

Guest

tulumi: jäbä vois selittää tuosta jääpihkasta meikäläiselle vähän. Näyttää ainakin nätiltä ja tehoa en epäile.. Hasis vain on ihan uno polttoa ja sen tekeminen kiehtoo.

-rf

G

Guest

Rojo tee ensin öljyä ja sitten siitä budderia..

Se olisi minulla mielessä

C

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Vau, laitoitko ihan Amerikkoihin settiä tulumi? Oon kerran itsekkin muuten laittanut sinnepäin, ja saanutkin ihan kelpo bubblehashia..:yummy: Jäbä kyllä jaksaapi hassista vääntää, hyvähyvä. :smile: Teitkö nuo ihan perinteisillä ghetto vesijää erotteluillilla vain kuinka? Konstit on monet sano kissa kun silmästä raapasi :smile: on tullut melkolailla kaikkia menetelmiä paitsi pesukonetta :D koitettua mut valaise hiemn kuin teet tontunkakkia? :smile:

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Oikeinoikein, ei jäänyt ne omatkaan sinnepäin menneet kiinni, päinvastoin kyllä paitsi mitä nyt jotain :D itsekkin saan tuossa pikapuoliin muutamia vain ameriikoissa viljeltyjä lajikkeita, menee aikamatkailuksi kun ovatten 60 ja 70 luvulta kun tuo jalostus varsinaisesti silloin vasta isossa mittapuussa alkoi, mielenkiintoista. :D