What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

Autoflower pölyä

CubCat

Member
Ensisijaisesti Fin420 pöly olisi hakusessa, sen huonon saatavuuden takia, muutkin käytännössä kelpaavat.
Vaihdossa voin antaa fin420, LR ja fin420 x LR papuja
:fsu:

Last edited:

CubCat

Member
tulumi said:
onkos nyt kyseessä fin 420 ja lr x fin 420
vai onko nuo finskit toista sukupolvea
tulos kun ei ole sama...niin kannatta ilmoittaa asiat oikein.

ja mitä tulee luotettavuuteesi
hmm...kun annoin sinulle lr jyviä tuotettavaksi
kerroit ettet saanut yhtään jyvää kun kasvit kuihtuivat tai jotakin muuta puuroa...
samaan aikaan ilmestyi galleriaasi kuva jossa oli röykkiö lr kukkaa
ja kuinkas ollakaan
sain sentään jyrsittyä sinulta muutaman raakilesiemenen niiden sovittujen sijaan
mutta niidenkin eteen jouduin tekemään työtä...ihme sinällään...

miettisin miettisin hivenen...

ei pahalla tätä
vaan totuudella...

Lueppa koto foorumin PM:ä. Mitä siemeniin tulee niin olisit voinut asiallisesti sanoa tuosta privaatti viestillä eikä julkisesti alkaa mollaamaan. Mutta ihan rauhassa :)

G

Guest

Rivan kanssa on aina hankalaa, ku ei niitä sukkia vaa laiteta käteen pakkasella.
:dueling:
(istun nykyään haulikon kanssa paskalla)

G

Guest

:yummy: :chin: :yummy: Olisiko mitään mahdollisuutta että jakaisitte sukat ja teipit?

C

G

Guest

On vain ihmisiä jotka ei tule toimeen cuffs, tässä on hyvä pariskunta. :wallbash:

Eikä siinä mitään pahaa, eihän Bush ja BinLadenkaan tulis toimeen, ainakaan heti, jos ne laittais kahestaan huoneeseen, ja 10 madmaa mukaan, ja dollarin seteli, mut kyl se siitä. :woohoo:

p.s (hehe, ai se lesoon pölyl, no mä onneks tunnen "ylläpitoo", eiköhän sitä AF pölyä saa parissa päivässä jos haluan) HAHA i have the pöly, i am jah almighty.. ei vittu repeen.. ->

pp.s vaik multa fin420 pölyä ottaisit niin se on sitä huonoa f2 pölyä

ppp.s mut ehkä jotain muuta af pölyä saatavailla, tosin sulla ei taida olla aikaa

:badday:

Last edited:

CubCat

Member
Hmm Tän topikin aihehan ja tarkoitus oli että mä saisin mun finski nartut paksuksi. Tosin lapset tarvitsevat leikkikentän jolla temmeltää. Eli: Saa lähettää PM:ää jos on sitä pölyä.
Luotettavuudesta.... Itseä on huono kehua mutta sanoisin että riva on ainut tyytymätön tietääkseni? Siemeniäkin olisin nyt ollut valmis lähettämään hänelle, kun ilmeisesti on jäänyt hieman näreeksi. :fight:
Kuitenkaan ei ilmeisesti kelpaa. :confused:

edit:

Tähän kun vielä lisäämme sen että viime talvena (ei siis nykyisenä) Tulumi, alias riva, alias nothern lion ? Tarvitsi AF pölyä kasveihinsa. Itselläni oli tuolloin LR pölyä joka ei aluksi kelvannut kun tarjosin. Kuitenkin kun kenelläkään muulla ei ollut tarjota mitään muuta ilmeisesti, niin lähetin rivalle pölyäni.
Asian pointti oli se että: Tällöin riva ei ilmaissut tyytymättömyyttään aikaisempaan diiliin. Ihmeellistä mutta totta.....
:bat:

Last edited:
G

Guest

tulumi said:
ja mitä tulee luotettavuuteen
kaikki ei ole mennyt aina putkeen tämän nimimerkin kanssa.

Omasta kokemuksesta :listen2: voin sanoa että cubcat on luotettava/reilu...... ja kuuluu niihin harvoihin jotka "oikeasti" osaa pakata siidulähetykset hyvin.

Last edited:
G

Guest

Ok ja sori Shivaskunk

On tapahtunut väsyneen miehen kirjoitusvirhe.

Ehkä Cubcat voisi lähettää sovinnon merkeissä siiduja Tulumille niin saisitte raudan pois tulesta

C

Last edited:

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Vittu mullahan on tuhansia LR jyviä ja pölyäkin taitaa tursua joka vitun raosta mut ei vaivaudu jakamaan

Farmer John

Old and in the way.
Veteran
Mulla ei hirveästi intoa ole jakaa mitään kun ei kukaan kuitenkaan jaa mitään eteenpäin, omiin nitkuihin menee useimmiten, ja lajikkeetkaan eivät ole aina olleet kelpoja vaikka niitä on ihan täältä periferiasta asti tultu hakemaan, sillehän nyt ei mitään voi mut pitäsi ottaa itse selvää asioista ennen kuin hötkyilee. Eniten vituttaa että jaoin niitä Meksikosta keräiltyjä siemeniä melko paljon pois ja vasta yhdeltä kasvattajalta olen saanut pistoja, pölyä yms. kun ei jaksa enää minkään saatanan vanapiitten kanssa tehdä mitään, hirveitä lupauksia on aina ihmisillä mutta se nyt vaan on saatana surkeeta että kaikenlaisia luusereita tääkin maa on täynnä. :p Ja tulumi kun on mullekkin jakanut siemeniä niin voi milloin vaan pyytää sitten mitä haluaa, lista on avoinna tuolla jossain senkun tulee ja hakee.