What's new

Auto/Early Lista

G

Guest

Jos tämä auttaa niin hyvä.. Väsäsin omien ostoksien takia mutta....







Toivottavasti tästä on apua...

Å samma på svenska dvs. early/auto strain list....

SF
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Stuporia ja Lowryderia lähtee ulos + oikeet kasvit joita meinasin vaan vegetellä pihalla ja sit sisälle tms. tuossa yksi LRxNL näyttäisi aika lupaavalta mutta katsotaan ny.
 

Matti

Member
Huh huh.....meinaakko souli noit kaikkia laittaa? Mielenkiintosta.....ja kallista. :)
No mä luatan lr:ään. :) Tarkoitus olisi tuota lowryder kakkosta koittaa. Sitten olisi jotain kotikasvattajien lr sekoitusta, mitä voisin muutaman laittaa.
Jup....
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Farmer John said:
oikeet kasvit joita meinasin vaan vegetellä pihalla ja sit sisälle tms.

Toi meni mulla vituiks viime vuonna ku mitet otti haltuun vegeplantut :badday:
Oisha niistä voinu pistoja siivoo mut tuli sitte jo muut progikset päälle ni saivat jäädä mettään. En kyllä enää vapaaehtoisesti roudaa mitejä kotiin :D Sen verran sitkeitä perkeleitä ovat
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Juu ajattelinkin että teen latoon huoneen ihan noita varten enkä tuonne varsinaiseen kasvihuoneeseen niitä veisikään, mustavalkomuovilla vaan tapetoi huoneen ja laittaa muutaman tonnikkaan raililla niin avottista. .D
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jep jep, aattelin roudaa mun alumiiniputkikasvihuoneen tänne sityyn ja panna puoliks ja tehä kotiin tuommosen vege huoneen noille AFille mitä sitte myöhemmin vois ulos nakella.. Tilattiin Saksasta homeboksin, mut se ei koskaan tullu ku kamu joutu hanfburin paskalistalle :chin: Vitun jätkä luet tän kuiteki, tyrit suunnitelmat :D

No ei vais, onhan tässä vielä aikaa. Nyttehä tuo talvi vasta alko.. Tännepäin luvattu -30 yöksi :bat:
 
G

Guest

Niin jo toi LR #2 (eiks ollu Santa Maria x LR) voisi olla hauska mutta 60 € on sekin kova hinta vaikka pientähän se on verrattuna Matanuskaan tai Taskentiin.

Joo no enhän nyt kaikkia sentään mutta jotain 150-200 planttua vissiin kun tota vanha heinämaata on ihan älyttömästi. Haluaisin vaan tietää mikä niistä pärjää parhaiten ja sitä sit jalostamaan. Maksaahan se mutta halvemmaksi tulee loppupäässä. Noi puhtaat indicat kiinnostaa ainakin koska niistä on sit hyvää lähteä liikkeelle jos ne vihtyy suomessa.

Ajattelin myös sirotella noita Passion #1 siemeniä toiselle pellolle ja jättäisin sit niitä sinne villintymään. Ihan kokeiluna vaan, saa nähdä miltä näyttää viiden vuoden päästä....

Toi lista oli ihan vaan muille tarkoitettu loppujen lopuksi koska mulla meni joku 6 kk ton tukimiseen ja päädyin näihin lajikkeisiin. Jos tiedätte että kesä ei riitä jollekin lajikkeelle niin pliis ilmoita.

Nämä mulla on jo:

Stuporsonic
South African Durban x Skunk#1 (Ilmainen mutta kuulema huono itääminen)
Mendocino Madness
Ruderalis Indica
Passion #1
Dark Kush
Pakistani
Lebanese

Ja näitä olen tilaamassa:

Chilla
Afghan nr.1
Shirin Gol
Bushmanns
California Indica
C-4
Hindu Kush
Maple Leaf Indica
Mighty Mite
Purple Star (olisi kiva toi CBD paukku aina välillä kun päässä on kova liikenne)

Jos nyt vaikka lasketaan niin että jos istuttaa suoraan maahan niin puolet ehkä pärjää isoiksi ja sit niistä puolet on naaraita niin tosta tulisi ihan hyvä sato. Mulla on lato johon voin pistää niitä kuivumaan sitten loppukesästä.

Joo no kesää odotellessa tutkin vähän lisää.. Koska toi LR on niin salpa niin sitä voisi vaikka sitten myöhemmin heittää kehiin mutta hyvällä tuurilla joku ihme naapurimaan indica landrace voisi olla parempi vaihtoehto kun toi ruderalis sukupuu vähän tökkii...

Mutta enhän minä tiedä yhtään mitään ennen kun olen kasvattanut kyseiset lajikkeet.

Jep jep

SF
 
Last edited:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Joo jos toi SADurban x Sk#1 on niitä papuputiikin fribareita ni itämisprossat on kehnoja, jopa olemattomia.. Ettei kannata niihin ainakaa paljoa luottaa.
Pari hienoa eukkoa on kyllä jotkut saaneet, mutta enimmäkseen whineevät tuosta itämisestä..
Ite taisin saada yhen tai kaks kehiin kymmenestä ja tais olla ukkoja.

Että parempaa lykkyä niitten kanssa vaan :lurk:
 
G

Guest

Mun keittiö on valkoinen

Mun keittiö on valkoinen

Kiitos

Jo sain ne freebiinä kun tilasin Gypsy Nirvanalta muuta.

Kokeilin muuten muutaman nirvanan siemenen kannssa sellaista kikkaa että poistin "saumasta" palan kuoresta hiton terääväällä askarteluveitsellä ja sit ne lähti paperissa itämään mutta kuulema hiekkapaperilla saa saman tuloksen.

Mun ajatus suoraan maahan istuttamisessa on se että plantuista tulee voimakkaampia koska ne joutuvat taistelemaan itseensä maahasta ylös. Ainakin verrattuna sisällä kasvatetuihin planttuihiin jotka itäsin paperissa, niin viime kesän kasveilla oli tuplasti paksumpi varsi heti pienenä. Muutenkin niin luulen että se on hyvä tie...

Hehe... voi hitto tää mun huono suomi... taitaa olla geneettistä. Mulla meni yli 10 vuotta ennen kuin tajusin "KUN" ja "KUIN" eron. KUN on vissiin aikaan liittyvää ja KUIN on kun verrataan asioita... huhu paha pala taoisteille :D

No suurin tarkoitus lienee pileskelevän ymmärryksessä ymmärtämiseen.

Aurinkoa kaikille!

Ja nyt on aika polttaa paukut (Y)

SF
 
Last edited:

GreenJedi

New member
Stupoo, lowryder#2, pekinpehkua nyt ainakin pää sääntöisesti. Pitää kahtella sitte keväämmällä että mitä siiduja on myynnis tuolla koto foorumilla :)
Kaapissa tapahtui vahinko pölläytys yks stupo narttu sai pölyt lowryder#2 uroksesta eli sitäkin menee sitte metsään.

Ei tommoset earlyt kasvata kuin ainoastaan lehteä suomen suvessa, yhtenä kesänä mulla oli earlygirliä ja earlypearlia pihalla. laitettu kesäkuussa ja niittasin lokakuus. oli yks puska kasvattanu karvat edes urokset ei kukkinu loppuun, muistaakseni ei edes puoleenväliin.

Toki jotain earlyjä on jotka kukkii sitten vähän pidemmälle.

Autoflower sen olla pitää :)

Kattelin tota sun tilaus listaa tossa vähäsen, niin lehdeksi taitaa jäädä suomen suvessa. mighty miten väitetään olevan jonkin sortin autoflower mutta kukkimaan ne ei itsellä alkanut kuin 12/12 valossa ja siinäkin meni 3 viikkoa ennen ku puskivat karvaa + ne oli melko pieniä planttuja ei hirmuisen lehdekästä edes, kukka tosin oli hyvää. eli ulkona tekee luultavasti pelkää lehtee joka ei edes toimi.

Paras tilauslista ulkokasvatukseen voisi olla.
Stupo
lowryderit ja sen risteytykset
fin420
pekinpehku
juonijouhi

ovat vaan kivenalla kyseiset siemenet tai sitten ovat aivan törkeän hintaisia. :chin:
 
Last edited:
G

Guest

Voi olla että olet oikeassa mutta toisaalta niin sain viime kesänä ihan kivasti kukkaa nirvanan peruslajikkeistakin jolla oli ilmoitettu kukkismisaika paljon pitempti kuin näillä. Pari viikkoa sanoisin että jäi vajaaksi parhaista mutta toisaalta kuka tietää sitten millainen kesä on nyt tulossa.

Itse asiassa niin ajattelin kokeilla jotain uusia lajikkeita ihan vaan sen takia että jos löytyisi jotain uutta todettujen lajikkeiden lisäksi, ehkäpä joku noista landrace indicoista voisi sopia. Joo ja kyllä menin turhaan moittimaan ruderalis risteyksiä, jos nyt kerran ne ovat suomen kesään sopiivia niin joukkona lowryderitä ulos metsään vaan.

Lowryder #2 ainakin...

Menenkin tästä ettimään risteyksiä..
 
G

Guest

Lähti muuten toi Durban Skunkki itämään heti paperissa kun ajattelin pistää ikkunalaidalle heilumaan mut saa nähdä jos se jaksaa aurinkoon asti..

Aika hulluja noi plantut muuten :D

Just telkkarissa sanottiin että niillä on kovempi DNA kuin meillä mutta ei mikään ihme kun ne ovat aika vanhoja typpejä.. kysy vaikka sieniltä?
 

OutoPisara

Member
Soul Fertilizer said:
Joo no enhän nyt kaikkia sentään mutta jotain 150-200 planttua vissiin kun tota vanha heinämaata on ihan älyttömästi.

<Voi jee, ei mun hermot kestäisi ihan tollasta. Tai mikäs siinä jos on hyvät paikat. Noistahan tulee aika hemmetin moinen kasa heinää. Olisi mahtava nähdä tollanen määrä heinäladossa kuivumassa.
 

t_chong

New member
Terve!

Heräsi mielenkiinto tuota Mandala #1:stä kohtaan. Jos tilaan heti viikonlopun jälkeen ja esikasvattelen viikon pari ikkunalaudalla, jonka jälkeen vien suojaisaan paikkaan johon paistaa aurinkoa, muttei kuitenkaan tuule älyttömästi alussa, niin mitä veikkaatte saanko mahdollisesti syyskuun puolivälissä/lopussa höttöistä,mutta kuitenkin hartsista budia?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Paas kuule testaten :yes::D
Meikällä on niitä tuossa vegessä, mutta taidan pitää sisällä, kun niin myöhään taas alotti. Ehkä teen F2sia ja sitte ois tarkotus tehdä mr nice testikasvatus afgani x os skunk ni niihin vois päräyttää siementä, jos tulee hyviä ukkoja.

Nyt landeilemaan :woohoo:
 

t_chong

New member
Joo tulikin vietyä jo tätä Laponiaa 9 kpl ulos (Early pearl x LR) x LR2. Kiitokset sinne minne ne kuuluvat. Ainakin neljä niistä näyttänyt jo karvat. :)

Ois vielä 10 Laponiaa ja 4 DP x LR:ää. Pitänee varmaan kokeilla jos niistä tulis jotain ilman esikasvatusta, kun löytyi kasveille niin otollinen paikkakin.

Taitaa kyllä jäädä Mandalat sitten ostamassa jos sinäkin epäilet aloittaneesi liian myöhään. Kiitos moi!
 

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
t_chong said:
Joo tulikin vietyä jo tätä Laponiaa 9 kpl ulos (Early pearl x LR) x LR2. Kiitokset sinne minne ne kuuluvat. Ainakin neljä niistä näyttänyt jo karvat. :)

Ois vielä 10 Laponiaa ja 4 DP x LR:ää. Pitänee varmaan kokeilla jos niistä tulis jotain ilman esikasvatusta, kun löytyi kasveille niin otollinen paikkakin.

Taitaa kyllä jäädä Mandalat sitten ostamassa jos sinäkin epäilet aloittaneesi liian myöhään. Kiitos moi!

Laponiat turpos aika hitaasti mutta kivan kokosia pallukoita kyllä pukkasivat. Main cola style.
:yummy:

Poltto oli varsin euforista, tasapainotettua.
 
Top