D
Dr. KJB
nättiä nättiä perässä tullaan sano mummo lumessa vai miten se meni?
oma skunkki 43cm ja pimpsa karvaa pukkaa =)
mites muuten onko tuoksut voimistunut tai muuttunu?
Tuoksuu moottoriöljytä...Uutta minulle
nättiä nättiä perässä tullaan sano mummo lumessa vai miten se meni?
oma skunkki 43cm ja pimpsa karvaa pukkaa =)
mites muuten onko tuoksut voimistunut tai muuttunu?
on kyllä venähtäny hyvä että ajoissa käänsit valot olis tullu ruuhkaa telttaan muuten pituus suunnassa =)
niin onko muuten tuoksu muuttunu mitenkään tuossa?
mulla skunkki lopetti haisemisen tai sitten nenä turtui =)
Mun konehuoneessa tuoksuu aina aamuisin paska. Kuinka kaukana latvasta pidät valoa? Mulla ei ole mitään kokemusta tollaisesta cmh valaisimesta,niin kuinka kuumana se käy? Lähteekö paljon säteilylämpöö?
Looking Good
Tuoksuu moottoriöljytä...Uutta minulle
melko veikee kyllä varmasti täytyy kokeilla tuota lajiketta tuevaisuudessa mutta hiukka mietityttää kun ei ole kun 2 hydroa ja toi sekois varmasti hydrossa ja loppuis tila kesken tai sitten sais överit ja depais ku on kuitenkin niin kranttu litkuille mutta vielä joskus kyllä ehottomasti!.
mielessä olis kokeilla myös ace :ORIENT EXPRESS FEMINIZED onko mitään hajua tosta?
Unohda nuo hydrokasvatukset = Back to Basic!
No, itse laitoin kukintaan 11cm mittasena ja tällä hetkellä pituutta 80cm, vaikka onkin se Indicaisempi feno
Kerran kasvattanu tuota Idänpikajunaa ja en tykänny= liian tyypillinen ;(
samperi ei millään viittis hydrost luopuu =)
selma mitenkä oliskohan zamal hash hyvä ainakin melkoinen sokeri tuotanto on tossa
lähinnä kun vedellä saa reippaammin satoa ja ehkä hiukan nopeemmin..mutta tympiihän tuo lotraaminen kyllä kieltämättä.
asiallista veikkaan vahvasti että paketti tai kaksi lähtee piakkoin tilaukseen tuota ja otan malawia talteen kanssa voisi kokeilla kookosta ruukussa ja malawi tuonne sivuun kasvamaan onhan tossa joutilaana tilaa kuitenkin =)
Siinähän on terveen näköinen malliesimerkki cannabis sativasta! Hyvältä näyttää
Kiitoksia vain kutsusta!Kiitoksia ja tervetuloa sieltä hamppufoorumin puolelta tänne
Mitens Gurun timantti kasvaa?
Tulihan sieltä uutta kuvaakin vihdoin. Ja hyvinhän se sativa neiti kasvaakin. Paljonkos on kertynyt nyt pituutta?