glinka
Member
Witam
i Zapraszam na moją pierwsza przygode z in.
Doświadczenie mam po kilku out'ach ale w indorze jestem zielony jak liść. A więc zaczynamy.
Prosze mnie odrazu nie jechac, że dla tak malej uprawy zakładam nowy temat, poprostu lubie porządek i wszystkie moje sprawy prowadze w swoim temacie.
setup.
60x60x140 dark room
sun.
Żarówka HPS-SL 250W Sunmaster DUAL w cooltubie
wind.
zwyczajny wentylator łazienkowy mieszający
(narazie wiejący od dołu na lampe poniweaż jeszcze niewiem jak go podwiesić)
ventilation.
- FILTR WĘGLOWY PROFFESIONAL fi125Xh400mm 360-460m3/h
- Wentylator PK125 EBM 220m3/h - 360m3/h
wentylator ma 2 stopnie nadmuchu, narazie działa na najsłabszym ponieważ temp w boxie wynosi 24-26^C i niepotrzeba wiekszej mocy (chyba ze pozniej do niwelacji zapachu)
fertilizer.
Został mi z outa 2008 komplet nawozów GHE OnePart + Ripen
* 2 nawozy po 0,5 litra (TotalGro, TotalBloom)
* 1 nawóz końcowy 0,5 litra (Ripen)
seeds.
Grapefruit Female Seedns od quakeminda
bowl.
11l
soil.
Zwykła sklepowa uniwersalna PH 5.5-6.5
UVB
Świetlówka RapidGlo 26W 10.0 UVB przyczepiona pod jedno skrzydło odbłyśnika cool tuby. Szkoda, że wcześniej o tym niepomyślałem to kupił bym 2x 5.0UVB i podczepił pod oba skrzydła odbłyśnika.
Planowany czas naświetlania UVB będzie na czuja. Napoczątku zaczne od 30 min dzinnie, zwiekszając dawke o godzine co tydzien (tak na oko hehe).
training.
Raczej nie planuje żadnego. Po oucie samego trimowania mialem tydzien. Teraz chciałbym tylko duże topy do góry, niż mniejsze na boki, ale zobaczymy jak wyjdzie. Planować to ja se moge a w praktyce zawsze jest inaczej.
foto.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Roślinki rosną troche wolniej niż oczekiwałem, więc przedłużam weg o jakies 4 dni, czyli po 10 dniach dopiero przełączam na flo.
Wentylator podwieszony o góry dmucha prosto na roślinki.
7dzień weg (18/6)
10 dzień
1 dzień flo !
i Zapraszam na moją pierwsza przygode z in.