truthseeker
Member
alla gia na mh vgainw polyektos 8ematos
ase tous 2mhnes kai dokimase an 8es ayto p 8a su pw
sxediase glastra me kontraplake 8alashs ena kouti or8ogwnio me diaxwristika stauro sth mesh
prepei to ka8e fyto na exei minimum 30l gia pragmatika entypwsiaka apotelesmata
na ksereis oti to mege8os twn papadwn kai to synoliko varos exei poly perissotero me to mege8os th rizas=glastras + tis genikes syn8hkes ygeias k anaptykshs toy fytoy kai poly ligotero me to poso 8a ta kaneisvegetative
gia to mege8os ths lampas mhn anafer8w de xreiazetai nomizw
ka8oristikos paragontas k to kseroun oloi
parepiptontws me 8 dentra exw vgalei 0.5k tetoia commercial grows ta 8ewrw pleon entelws perita
me 4 fytakia mporeis na kaneis papades-kai ti papades epikentrwsou sth texnikh p exei stoxo th poiothta kai oxi posa grams 8a vgaleis
oti 8es edw eimaste
ase tous 2mhnes kai dokimase an 8es ayto p 8a su pw
sxediase glastra me kontraplake 8alashs ena kouti or8ogwnio me diaxwristika stauro sth mesh
prepei to ka8e fyto na exei minimum 30l gia pragmatika entypwsiaka apotelesmata
na ksereis oti to mege8os twn papadwn kai to synoliko varos exei poly perissotero me to mege8os th rizas=glastras + tis genikes syn8hkes ygeias k anaptykshs toy fytoy kai poly ligotero me to poso 8a ta kaneisvegetative
gia to mege8os ths lampas mhn anafer8w de xreiazetai nomizw
ka8oristikos paragontas k to kseroun oloi
parepiptontws me 8 dentra exw vgalei 0.5k tetoia commercial grows ta 8ewrw pleon entelws perita
me 4 fytakia mporeis na kaneis papades-kai ti papades epikentrwsou sth texnikh p exei stoxo th poiothta kai oxi posa grams 8a vgaleis
oti 8es edw eimaste