Chemimbalance
Well-known member
Nån som fortfarande har grejer ute? Langa upp en bild isf vetja!
SKördade sista idag. Jag skulle ha tagit den för en vecka sen men har inte haft möjlighet. Den hade fått 10-15% mögel men det kan jag leva med
Nån som fortfarande har grejer ute? Langa upp en bild isf vetja!
SKördade sista idag. Jag skulle ha tagit den för en vecka sen men har inte haft möjlighet. Den hade fått 10-15% mögel men det kan jag leva med
Royal dane blir träd hos honom.Du måste testa royaldane kommer bli så feta hos dig
Royal dane blir träd hos honom.
Nice. For sure Royal dane will work for you in 55. I tried it in 62 without any pre-growing and it didn't finish here but for sure it will on you lat.
Swedish fika & TommyTok > As soon as you hit 50 post, you can hit me up with some pm so I can sort you out some beans. > I happen to think it's a good thing trying to help kick start ambitious newbs at our rather difficult latitudes... And no, I don't need no moneeeyyyyzzzz
Jag odlade Pekhuruder, RK62, Early wonder skunk och AK47 i år. Fick en fin skörd men AK47:an började mögla så fick ta den för tidigt. De andra blev riktigt fina dock. Kurerar nu fram till december men har tjuvsmakat ett sample från PR, lovar gott!
Swedish fika & TommyTok > As soon as you hit 50 post, you can hit me up with some pm so I can sort you out some beans. > I happen to think it's a good thing trying to help kick start ambitious newbs at our rather difficult latitudes... And no, I don't need no moneeeyyyyzzzz
Only 7 more post to go on your end, and then we'll be carpet bombing that country of yours with our Finn-make ammunition good neighbour
i can recommend oth outdoor genetics works very good here in the north
Ok.Still it's good to keep Ultra Earlies separate from the Auto's Tommy Tok. > Once I had an open pollinating Ultra Earlie plot partly pollinate one open pollinating Auto plot, even though they were over 60 meters apart.