What's new
  • ICMag with help from Landrace Warden and The Vault is running a NEW contest in November! You can check it here. Prizes are seeds & forum premium access. Come join in!

2010 ikkunalautakasvatus....

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Hienosti paistoi tänää aurinko, oikein reiskat joutu laittaan ja kasvihuoneella selvis jo t-paidassa, kun oltiin kurkkua istuttamassa :)

Helmikuun 15. muuten lasketaan kasvihuoneen kasvukausi alkavaksi tuossa etelä-Suomen paikkeilla. Eli jos on hyvin sijoitettu ikkuna, niin tsägällä voit vähän haisuliakin saada. Mielenkiintoista nähä, että miten tuo lisääntyvä valo vaikuttaa kukintaan.

Onks noi kaikki muuten 100% AF?
:blowbubbles:

litletown

Member
kaikki muut ovat täysin af paitsi tuo skunk11xaak47xahk.Mutta nekin omaavat sen 25% kuulema af prosentteja saas nähdä.Juu eilen sai hienosti arskaa ja kasvit tykkäs hyvää ekat lehdetkin pulkahtanut sirkojen jälkee.Lowridereille kävi köpelösti koira tiputti kasvi huoneen sellaisen pienen ja kaikki paskaks.Mutta ei se mitään mennään noilla neljällä ja katsotaan mitä tulee.Odotan kanssa innolla tuleeko sitä kukkaa ikkunalaudalla noilla lajikkeilla ja missä vaiheessa saas nähdä....ajattelin antaa ekan kerran tänään merilevä uutetta.....

litletown

Member
3 nen hävinnyt mystisesti en sit tiedä minne meni joten kolmella mennään ajattelin kyllä näillä mennä.Kasvu ollut todella hidasta mutta kyllä ne sieltä viellä hyvin alkaa kasvaa.kuvia en jaksa laittaa kun ei niin hurjaa muutosta tullut viellä odotellaan mikäs kiire mulla on.samaan tahtiin kuin lumet sulaa ja maa vihertää.

litletown

Member
se loppu ennekuin ehti alkaa onneksi ei tullut vahinkoa kun kyttät tuli kylää tekaistulla syyllä mutta ehdin nähdä ne ikkunasta ja toimin onneksi vaistojen mukaan vahinko vaan että,sidut vei pois kun halusi penkoa koko-kämpän viemäriputkista lähtien ja tarkailu päällä selvisi lapusta jonka sain ne kannattaa lukea tarkkaan ha ha mahtaa vaan vituttaa kun ei löytänyt mitään(mitä haki) vitun vatipäät.

niluola

Member
se loppu ennekuin ehti alkaa onneksi ei tullut vahinkoa kun kyttät tuli kylää tekaistulla syyllä mutta ehdin nähdä ne ikkunasta ja toimin onneksi vaistojen mukaan vahinko vaan että,sidut vei pois kun halusi penkoa koko-kämpän viemäriputkista lähtien ja tarkailu päällä selvisi lapusta jonka sain ne kannattaa lukea tarkkaan ha ha mahtaa vaan vituttaa kun ei löytänyt mitään(mitä haki) vitun vatipäät.

Täh?!

Onko mitään hajua/arvailuja mistä ihmeen syystä tulivat?

Bud-O-Phile

Active member
no huhhuh, jos kuumotuksiltas uskallat niin paa toki lisää infoa minkä takia visiitille tulivat. mikä tämä "virallinen" veruke nyt vierailulle oli, kai sen ainakin joutuivat sanomaan?
teretulemast vaan pahoinvointivaltioon

litletown

Member
syy oli tekaistu jotta pääsevät penkomaan toisten asuntoja (kaveri-entinen)pöllinyt kaupasta ja uhkaillut kai jollain teräaseella.Ja kun olin samaan aikaan siellä ostamassa röökiä niin vaihdoin pari sanaa ja näin kytät koitti että,vasikoisin sen jostain edes mistä en tiedä kun poistuin sieltä ennekuin hän edes tuli kassalle.Näin minulla oli hakupäällä ja löytyi jotain naurettavaa haikulia jota en edes tienyt reisitaskun housuissa olevan näin he paska-kummitukset saivat syyn taas jälleen koti-etsinnölle mutta mitään ei löytynyt joten pääsin pois neljän tunnin odottelun jälkeen.illalla lukiessani halussa-pito syytettä gemmistä minkä löysivät siellä oli aivan outoa tekstiä pakkokeinolaista ja kun tutkailin pykäliä enemmän selvisi että,telekuntelut jne. jatkuu aika pitkään tämä paska varmaan mutta joku kateelinen taas pitänyt mun kustannuksella hauskaa.Mutta en mä tästä lannistu naurattaa vaan että,ne eivät keksi muutakuin härnätä ihmisiä.

N

nukkumatti

Joo ja telekuunteluun pitää olla törkeä rikos. Ei ne enään taida edes kertoa vaikka todisteita kerätty kuuntelemalla. Vittu mitä saatanan paskahinttejä!! Hintti ei homoseksuaalisessa mielessä..

N

nukkumatti

Ei ne mitään vitun vertaan jatkaa saa. Vanhempien edessä ensin lapset ja sitten ne.

N

nukkumatti

Ja kun niitä tarpeeksi uhkailee, joutuu vielä toteuttamaankin kaiken! :D Perkele iskeytyy perään vielä :D koirat

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Se o kova poika rallattelemaan tuo Chezi kyllä :)
Menny vähän sivuraitelle tämä(kin) topikki, mutta jos Kissalan poikien takia on testikasvit roskissa, niin tokkopa tuo niin haittaa :D:artist:

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jaahas, täällä on grillikausi avattu ja pihvit tulilla.. Yleensä kehottaisin hoitamaan asian privoissa, mutta olkoon nyt sitten varoittavana esimerkkinä siemendiileistä.

Koitetaan pitää tässä yhdessä asianomaisen topikissa kuitenkin, niin ei tarvitse noita muita tappelulle uhrata.
Ja kun täällä on nimiä mainittu, niin olkoon auki/olemassa siihen asti, että saa puolustuspuheenvuoron kaikki osalliset.

Ei tästä kyllä hyvää seuraa, mutta katellaan nyt jonkun aikaa.

:ying:

Fintendo

Member
Myynyt olemattomia papuja? Jos näin on niin ikävä juttu. Noi rahalla pelaamiset voi mun puolesta jättää tonne teinifoorumin puolelle. Vaihtareita kehiin tms. Ja itse olen ainakin valmis pistämään hyvän kiertoon ilman veloitusta ja tarvetta saada vastineita. Tietysti saaminen on aina mukavaa. Mutta minä olenkin kapitalistisika joka tulee toimeen enemmän kuin hyvin. Toisaalta ymmärrän hyvin jos esim opiskelija haluaa tienata muutaman euron elämiseen, mutta rehellisyys pitää säilyttää. Pirirotille pesäpallomailaa! Piriäkin voi ostaa rehdillä pelillä.
Mutta painunpa tästä vittuun mutuilemasta kun asia ei minulle kuulu. Jatkakaa...