What's new

1ο grow:White widow(royal queen) hlp

Mavros7

Member
Γεια σε όλους.
Είπα και εγώ να ποστάρω ένα ημερολόγιο καλλιέργειας με την ελπίδα να απαντηθούν μερικές απορίες μου. Είμαι τελείως αρχάριος όπως καταλαβαίνετε και από τον τίτλο και συγχωρέστε με για τυχόν πατατιές που θα ειπωθούν..

Λοιπόν οι λεπτομέρειες:
strain: White widow fem από Royal Queen seeds
place: ντουλαπίτσα διαστάσεων 1 x 0,60 x 1,80(ipsos)
light: cfl 2 x 85w
food: της biobizz bio grow,bio bloom,top max
γλάστρα μεγαλούτσικη δεν ξέρω λίτρα sorry
ανεμιστήρας και εξαερισμός

Έχω 1 φυτό και βρίσκετε στην 3η εβδομάδα ανάπτυξης, είναι περίπου 20-25cm.Το ph του τον πρώτο καιρό ήταν 5-6 και σταδακά ανέβαινε τώρα είναι γύρω στο 7... πρέπει να κάνω κάτι για αυτό?

Τώρα έχω σκοπό να βάλω hps φως 250 η' 400 από μέρα σε μέρα...(τι προτείνετε)

Λόγω χρόνου θα το κάνω το πολύ 5 εβδομάδες σύνολο veg. Σκέφτομε να του κάνω ένα top, πότε είναι το ιδανικό?? όταν το γυρίσω σε 12/12 σε 3 μήνες το πολύ θα έχει τελειώσει??

Τέλος έχετε να προτείνετε κάτι άλλο για train στο φυτό λαμβάνοντας υπόψη πάντα την ασχετοσύνη μου και ότι το φυτό δεν θα μείνει παραπάνω από 5 εβδομάδες στην ανάπτυξη...

Ξέρω οτι ρώτησα πολλά, με συγχωρείτε απλά έχει αρχίσει να μου αρέσει πολύ η ασχολία :biggrin::biggrin:

Ευχαριστώ εκ των προτέρων παιδιά
 

bazz

Member
καλη αρχη να εχεις μαυρε.

Ολοι αρχαριοι ημασταν και οσο ασχολείσαι μαθαίνεις καινούργια πράγματα, νιώσε ελευθέρα να κανεις οποιαδήποτε ερώτηση.

Το PH ανεβαίνει γιατι μαλλον ποτίζεις με νερο βρύσης χωρις να ρίξεις το PH.

Όσο περισσότερο φως ρίχνεις στο φυτο τοσο πιο πολυ φουντα θα σου βγάλει

Τοπινγκ μπορεις να κανεις μεχρι την 2-3 εβδομαδα ανθοφοριας.

Το ww εαν θυμάμαι καλα θέλει 9 εβδομάδες να τελειώσει.... οπότε απ την ωρα που θα το γυρίσεις σε ανθοφορία μετρα 9 εβδομάδες.